ΝΕΕΣ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ...ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ...
Ποινικό Κώδικα εσωτερικής χρήσης θέλει να δημιουργήσει ο ΟΤΕ, που σε μια προσπάθεια περικοπής εξόδων ετοιμάζεται να κόψει και τις υπερωρίες των οδηγών.
Χθες, με εξώδικο προς την ομοσπονδία εργαζομένων (την ΟΜΕ-ΟΤΕ), η διοίκηση του οργανισμού ζήτησε συνάντηση για τις 14 Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για την υπογραφή νέας επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας. Εκτός των μισθολογικών θεμάτων, ο ΟΤΕ επιχειρεί να θέσει στο τραπέζι τρία επιπλέον θέματα, τα οποία αναμένεται να προκαλέσουν αντιδράσεις.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΤΕ μιλά για αναμόρφωση του εσωτερικού κανονισμού, την αφαίρεση όλων των διατάξεων για τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαλλήλων και την υπαγωγή τους σε ένα νέο Κώδικα Πειθαρχικού Ελέγχου. Συνδικαλιστικοί παράγοντες επισημαίνουν την ανάγκη να καταργηθεί το ισχύον δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, στο οποίο μετέχουν 3 εκπρόσωποι της διοίκησης και 2 των εργαζομένων και να συσταθεί με βάση όσα ίσχυαν πριν από τη μεγάλη εθελούσια έξοδο του 2005-2006. Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι προτείνουν το συμβούλιο να αποτελείται από δύο μέλη της διοίκησης και ισάριθμους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους, καθώς και από έναν ανώτατο δικαστικό, μέλος του Αρείου Πάγου, προκειμένου να ελέγχονται τυχόν περιπτώσεις καταχρηστικών απολύσεων.
Παράλληλα, ο ΟΤΕ προσπαθεί να καταργήσει μια διάταξη που ισχύει από το 1986, βάσει της οποίας όσοι οδηγούν υπηρεσιακό όχημα του οργανισμού (σ.σ. υπολογίζεται πως ο ΟΤΕ σήμερα έχει γύρω στα 4.000 οχήματα), «γράφουν» καθημερινά μισή ώρα υπερωρίας. Υπολογίζεται πως αυτή η ρύθμιση κοστίζει στον ΟΤΕ ώς και 20 εκατ. ευρώ ετησίως, ποσό που φαίνεται μηδαμινό μπροστά στον ογκώδη τζίρο του ομίλου (περιλαμβανομένων των θυγατρικών του) που στο εννεάμηνο του 2009 έφτασε το 1,2 δισ. ευρώ.
Ωστόσο ο ίδιος ο ΟΤΕ, λόγω της διαρκούς μείωσης των εσόδων του, αναζητεί διαρκώς τρόπους για περιορισμό των λειτουργικών του εξόδων και, όπως φαίνεται, τίποτα δεν θα μείνει αλώβητο.
ΠΡΕΖΑ TV
5-1-2010
Ποινικό Κώδικα εσωτερικής χρήσης θέλει να δημιουργήσει ο ΟΤΕ, που σε μια προσπάθεια περικοπής εξόδων ετοιμάζεται να κόψει και τις υπερωρίες των οδηγών.
Χθες, με εξώδικο προς την ομοσπονδία εργαζομένων (την ΟΜΕ-ΟΤΕ), η διοίκηση του οργανισμού ζήτησε συνάντηση για τις 14 Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για την υπογραφή νέας επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας. Εκτός των μισθολογικών θεμάτων, ο ΟΤΕ επιχειρεί να θέσει στο τραπέζι τρία επιπλέον θέματα, τα οποία αναμένεται να προκαλέσουν αντιδράσεις.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του ΟΤΕ μιλά για αναμόρφωση του εσωτερικού κανονισμού, την αφαίρεση όλων των διατάξεων για τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαλλήλων και την υπαγωγή τους σε ένα νέο Κώδικα Πειθαρχικού Ελέγχου. Συνδικαλιστικοί παράγοντες επισημαίνουν την ανάγκη να καταργηθεί το ισχύον δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο, στο οποίο μετέχουν 3 εκπρόσωποι της διοίκησης και 2 των εργαζομένων και να συσταθεί με βάση όσα ίσχυαν πριν από τη μεγάλη εθελούσια έξοδο του 2005-2006. Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι προτείνουν το συμβούλιο να αποτελείται από δύο μέλη της διοίκησης και ισάριθμους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους, καθώς και από έναν ανώτατο δικαστικό, μέλος του Αρείου Πάγου, προκειμένου να ελέγχονται τυχόν περιπτώσεις καταχρηστικών απολύσεων.
Παράλληλα, ο ΟΤΕ προσπαθεί να καταργήσει μια διάταξη που ισχύει από το 1986, βάσει της οποίας όσοι οδηγούν υπηρεσιακό όχημα του οργανισμού (σ.σ. υπολογίζεται πως ο ΟΤΕ σήμερα έχει γύρω στα 4.000 οχήματα), «γράφουν» καθημερινά μισή ώρα υπερωρίας. Υπολογίζεται πως αυτή η ρύθμιση κοστίζει στον ΟΤΕ ώς και 20 εκατ. ευρώ ετησίως, ποσό που φαίνεται μηδαμινό μπροστά στον ογκώδη τζίρο του ομίλου (περιλαμβανομένων των θυγατρικών του) που στο εννεάμηνο του 2009 έφτασε το 1,2 δισ. ευρώ.
Ωστόσο ο ίδιος ο ΟΤΕ, λόγω της διαρκούς μείωσης των εσόδων του, αναζητεί διαρκώς τρόπους για περιορισμό των λειτουργικών του εξόδων και, όπως φαίνεται, τίποτα δεν θα μείνει αλώβητο.
ΠΡΕΖΑ TV
5-1-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου