Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΚΤΕΟ...
ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ;;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ...
Συνολικά 2,7 εκατ. οχήματα εκτιμάται ότι δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ την τελευταία 3ετία, από τα συνολικά 7,5 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Τα απολεσθέντα έσοδα του Δημοσίου από τα οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ανέρχονται στο 1,2 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Κων. Βήκα, πρόεδρο του Συνδέσμου, εάν συνυπολογιστεί το πρόστιμο των 400 ευρώ από την Τροχαία, το παράβολο του ελέγχου και τα 10 ευρώ ανά όχημα για την έκδοση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων.
Τα μέλη του Συνδέσμου σημείωσαν ότι τα φαινόμενα διαφθοράς στα δημόσια ΚΤΕΟ είναι εκτενέστατα, ενώ για να λάβει ιδιοκτήτης οχήματος πιστοποιητικό ΚΤΕΟ μπορεί να καταβάλει από 10 έως 300 ευρώ σε «φακελάκι». Αντιστοίχως για τα βαρέα οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) το «φακελάκι» θα πρέπει να περιλαμβάνει από 700 έως και 10.000 ευρώ σύμφωνα με τον κ. Βήκα. Οι εκτιμήσεις θέλουν τα οχήματα που είχαν υποχρέωση να περάσουν ΚΤΕΟ και παρέμειναν ανέλεγκτα το 2009 να φτάνουν το 1 εκατ., ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το 2008 διαμορφώθηκαν στα 849.923 και στα 938.066 για το 2007. Η περιορισμένη αστυνόμευση είναι εμφανής από τα στοιχεία της Τροχαίας, καθώς κατά τη διάρκεια της τριετίας 2007-2009 οι διαπιστωμένες παραβάσεις κατέγραψαν μείωση (40.309 το 2007 έναντι 28.544 το 2009).
Τα μέλη του Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ παρουσίασαν όχημα, το οποίο αν και παρέμενε ακινητοποιημένο ύστερα από σύγκρουση στις 24 Ιανουαρίου, πέρασε με επιτυχία τον έλεγχο από το δημόσιο ΚΤΕΟ του Ελληνικού δύο εβδομάδες αργότερα, καταγγέλλοντας ουσιαστικά τα δημόσια ΚΤΕΟ για συστηματικά κρούσματα διαφθοράς.
ΠΡΕΖΑ TV
18-2-2010
ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ;;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ...
Συνολικά 2,7 εκατ. οχήματα εκτιμάται ότι δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ την τελευταία 3ετία, από τα συνολικά 7,5 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Τα απολεσθέντα έσοδα του Δημοσίου από τα οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ανέρχονται στο 1,2 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Κων. Βήκα, πρόεδρο του Συνδέσμου, εάν συνυπολογιστεί το πρόστιμο των 400 ευρώ από την Τροχαία, το παράβολο του ελέγχου και τα 10 ευρώ ανά όχημα για την έκδοση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων.
Τα μέλη του Συνδέσμου σημείωσαν ότι τα φαινόμενα διαφθοράς στα δημόσια ΚΤΕΟ είναι εκτενέστατα, ενώ για να λάβει ιδιοκτήτης οχήματος πιστοποιητικό ΚΤΕΟ μπορεί να καταβάλει από 10 έως 300 ευρώ σε «φακελάκι». Αντιστοίχως για τα βαρέα οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) το «φακελάκι» θα πρέπει να περιλαμβάνει από 700 έως και 10.000 ευρώ σύμφωνα με τον κ. Βήκα. Οι εκτιμήσεις θέλουν τα οχήματα που είχαν υποχρέωση να περάσουν ΚΤΕΟ και παρέμειναν ανέλεγκτα το 2009 να φτάνουν το 1 εκατ., ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το 2008 διαμορφώθηκαν στα 849.923 και στα 938.066 για το 2007. Η περιορισμένη αστυνόμευση είναι εμφανής από τα στοιχεία της Τροχαίας, καθώς κατά τη διάρκεια της τριετίας 2007-2009 οι διαπιστωμένες παραβάσεις κατέγραψαν μείωση (40.309 το 2007 έναντι 28.544 το 2009).
Τα μέλη του Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ παρουσίασαν όχημα, το οποίο αν και παρέμενε ακινητοποιημένο ύστερα από σύγκρουση στις 24 Ιανουαρίου, πέρασε με επιτυχία τον έλεγχο από το δημόσιο ΚΤΕΟ του Ελληνικού δύο εβδομάδες αργότερα, καταγγέλλοντας ουσιαστικά τα δημόσια ΚΤΕΟ για συστηματικά κρούσματα διαφθοράς.
ΠΡΕΖΑ TV
18-2-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου