Κυριακή, Φεβρουαρίου 07, 2010

ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟ ΙΡΑΝ...ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο "ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ" ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ...

Το Ιράν σκοπεύει να ενημερώσει την Δευτέρα τη Διεθνή Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (ΙΑΕΑ) ότι προτίθεται να ξεκινήσει την παραγωγή εμπλουτισμένου ουρανίου κατά 20%. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής του ιρανικού Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας, Αλί Ακμπάρ Σαλεχί.
Σύμφωνα με τον Σαλεχί η παραγωγή εμπλουτισμένου ουρανίου θα ξεκινήσει την Τρίτη στη μονάδα του Νατάνζ.
"Θα παραδώσουμε μια επίσημη επιστολή στην ΙΑΕΑ αύριο, ενημερώνοντάς την ότι θα αρχίσουμε την παραγωγή εμπλουτισμένου καυσίμου από την Τρίτη", πρόσθεσε, σε συνέντευξη που έδωσε στο ιρανικό, αραβόφωνο, κρατικό κανάλι Αλ Αλάμ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ,ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟ Η ΝΑΤΟΪΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΡΑΝ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΙΡΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΑ...ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ...

πρεζα tv
7-2-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ

"Πριν λίγες ημέρες ταξίδεψα από Αθήνα. Όταν έφτασα στην Τραγάνα ρώτησα την κοπέλα εάν είναι κλειστά ο δρόμος μπροστά. Μου είπε όχι και πλήρωσα. Στην Αλαμάνα ο δρόμος φυσικά και ήταν κλειστός.
Θυμώνω και στα επόμενα διόδια στην Πελασγία ρωτάω και πλήρη «αφέλεια» εάν ο δρόμος είναι κλειστά στις Μικροθήβες. Μου απαντά ότι όντως είναι και τότε εγώ του λέω ότι «αρνούμαι να πληρώσω για δρόμο κλειστό». Μου...

...αποκρίνεται περιμένετε να έρθει ο προϊστάμενος. Εκείνος δεν ήρθε αλλά ο υπάλληλος μου ζήτησε να συμπληρώσω ένα έντυπο. Του απαντώ: «Δεν συμπληρώνω τίποτε. Κράτησε το νούμερό μου και άνοιξε την μπάρα να φύγω» Και αυτό έγινε!

Στα επόμενα διόδια πριν τη Λάρισα ήταν η αποθέωση! Το θράσος να ζητάνε διόδια ενώ ο δρόμος μετά από 10 χλμ κλείνει! Ευθύς λέω στον υπάλληλο ότι «αρνούμαι να πληρώσω αφού η Εθνική είναι κλειστή με υπαιτιότητα της εταιρείας σας». Έρχεται αμέσως η προϊσταμένη και μου λέει με θράσος: «Έχετε δει ότι η τιμή είναι μικρότερη;;;;;»!!!! Τα παίρνω και της απαντώ «Και τι αλλάζει; Σε 10 χλμ θα υποστώ ταλαιπωρία και φταίτε εσείς. Κρατήστε το νούμερό μου και ανοίξτε την μπάρα». Χωρίς δεύτερη κουβέντα αυτό και έγινε. Στα Μάλγαρα πλήρωσα κανονικά αφού ο δρόμος ήταν ανοικτός.
Συμπέρασμα και για να ενημερώσουμε τους αναγνώστες του «τρωκτικού». Σε αυτές τις περιπτώσεις η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι κάθετη. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ. Απλά σου κρατάνε το νούμερο (χωρίς να γίνεται τίποτε) και σηκώνουν τη μπάρα. Ούτε έντυπα είσαι υποχρεωμένος να συμπληρώσεις ούτε την αστυνομία μπορούν να καλέσουν γιατί δεν είναι τροχαία παράβαση αλλά αστική υπόθεση.

Καλούς δρόμους!