Τρίτη, Μαρτίου 16, 2010

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ 2 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥ 2010 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

7 Γενάρη: Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε οικοδομή στα Πετράλωνα , οικοδόμος έπεσε από τον πρώτο όροφο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να σπάσει τον ώμο του.

8 Γενάρη:Τραυματίστηκε οικοδόμος μετά από πτώση στο εργοτάξιο της ΠΕΤΡΟΛΑ - στην εργολαβία του ΑΚΤΩΡΑ.

12 Γενάρη: Ηλεκτρολόγος χτύπησε στο κεφάλι, μετά από πτώση, στο εργοστάσιο “Παπουτσάνης” ιδιοκτησίας του ομίλου Δαυίδ-Λεβέντη. Ένα μήνα πριν είχε γίνει καταγγελία από το σωματείο του κλάδου για έλλειψη ακόμα και των στοιχειωδών μέτρων ασφάλειας.

-Από πτώση επίσης, τραυματίστηκε στο πόδι ηλεκτροτεχνίτης που δούλευε στο Χίλτον.

23 Γενάρη: 63χρονος τεχνίτης πραγματοποιούσε εργασίες εγκατάστασης σωλήνων, στον ισόγειο χώρο ξενοδοχείου στη Σέτα του Δήμου Αμαρυνθίων. Το χέρι του ήρθε σε επαφή με τροχό κοπής σωλήνων, με αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί το ένα δάχτυλό του.

28 Γενάρη:Τραυματίστηκε ελαφρά 58χρονος εφαρμοστής, μέλος συνεργείου επισκευών, κατά τη διάρκεια μηχανουργικών εργασιών στο πλοίο “ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ” , το οποίο επισκευαζόταν στο Πέραμα.

29 Γενάρη: Τη ζωή του έχασε ο 67χρονος Πολύνικος Νικολιδάκης, κατά τη διάρκεια της εργασίας του στο λατομείο της Πόμπιας Μεσσαράς του Ηρακλείου, της εταιρίας Ετοιμου Σκυροδέματος «ΛΑΤΟΜΙΚΗ ΑΕ». Τον εργάτη βρήκαν νεκρό, αργά το απόγευμα, συνάδελφοί του που πήγαν στο λατομείο για να πιάσουν δουλειά. Σύμφωνα με πληροφορίες, μηχάνημα συνέθλιψε τα κάτω του άκρα.
Δύο εργάτες τραυματίστηκαν στις 4.30 τα ξημερώματα στο χώρο του Ορυχείου Νότιου Πεδίου της ΔΕΗ ΑΕ, στην Κοζάνη, όταν ανατράπηκε το όχημα μεταφοράς καυσίμων στο οποίο επέβαιναν. Οι τραυματίες, οδηγός και συνοδηγός του οχήματος, δουλεύουν με 8μηνη και 2μηνη σύμβαση αντίστοιχα.

30 Γενάρη: Σοβαρά τραυματίστηκε στο χέρι ο λιμενεργάτης Ευγένιος Παπακωνσταντίνου καθώς βρισκόταν πάνω στο πλοίο «ΙΤΑΛ ΒΕΡΝΤΕ», το οποίο ήταν σε διαδικασία φόρτωσης και προσπαθούσε να κατευθύνει τις κινήσεις γερανογέφυρας, για τοποθέτηση κοντέινερ το οποίο για άγνωστο λόγο έπεσε. Το ατύχημα έγινε στην προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων που παραδόθηκε πρόσφατα στην πολυεθνική COSCO . Πληροφορίες από εργαζόμενους αναφέρουν ότι είναι πιθανόν να μην άντεξε το βάρος του κοντέινερ η γερανογέφυρα η οποία είναι τουλάχιστον 25 ετών και με ελάχιστη συντήρηση .

31 Γενάρη: Τραγικό θάνατο βρήκε ένας Ινδός εργάτης χθες στο βαρύπετρο Χανίων, κατά τη διάρκεια εργασιών για την κατασκευή οροφής σε προκατασκευασμένο κτήριο.

1 Φλεβάρη: Ηλεκτροτεχνίτης τραυματίστηκε ελαφριά στο πόδι, κατά τη διάρκεια εργασιών, στο πλοίο «ENZOD», σημαίας Ιταλίας, που επισκευάζεται στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας ΑΕ.

- Τραυματίστηκε ο χειριστής γερανού Δημήτρης Γιαννόπουλος στο Λιγνιτικό Κέντρο Μεγαλόπολης κατά τη διάρκεια εργασιών στο δίκτυο της διανομής, στο ορυχείο Ψαθί. Ο εργαζόμενος, ο οποίος δούλευε σε εργολάβο .

2 Φλεβάρη: Δύο εργαζόμενοι τραυματίστηκαν, όταν το καλαθοφόρο όχημα της εταιρείας του Δήμου Λαρισαίων που χρησιμοποιούσαν για την κοπή κλαδιών ανετράπη επί της οδού Εργατικής Πρωτομαγιάς, με αποτέλεσμα οι δύο άνδρες που βρίσκονταν εντός του καλαθιού και σε μεγάλο ύψος να βρεθούν στο έδαφος. Ο οδηγός του γερανού που έχει σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία, από την οποία ο δήμος μισθώνει τον γερανό, αμέσως μετά το συμβάν εξαφανίστηκε.

6 Φλεβάρη: Άλλος ένας εργάτης ακρωτηριάστηκε στα κάτεργα της ΔΕΗ ΑΕ στην Κοζάνη, εξαιτίας των άθλιων συνθηκών εργασίας που επικρατούν. Το «ατύχημα» έγινε στη διάρκεια της διαδικασίας συντήρησης ταινιoδρόμου στο ορυχείο Καρδιάς. Ο Χρήστος Τριανταφυλλίδης, τεχνίτης μηχανολογικής συντήρησης, στην προσπάθειά του να καθαρίσει την τραβέρσα του τελάρου για να κουμπώσει η ράγα, έχασε το ένα δάκτυλο του δεξιού του χεριού. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι μέσα στο ίδιο Σαββατοκύριακο σημειώθηκαν άλλα δύο «ατυχήματα» στο ορυχείο Καρδιάς, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν εργαζόμενοι. Στη μία περίπτωση στον Εκσκαφέα 1 σημειώθηκε κατολίσθηση και στην άλλη, στον εκσκαφέα 4 έσπασε ο ιστός που συγκρατεί τα αντίβαρα του μηχανήματος.

7 Φλεβάρη: Αλλος ένας ναυτεργάτης τραυματίστηκε σοβαρά εξαιτίας της έλλειψης μέτρων ασφαλείας. Πρόκειται για τον 27χρονο Παπαδόπουλο Ιωάννη, ο οποίος εργαζόταν ως Γ' μηχανικός στο επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΛΑΣ» της εταιρείας «Μινωικές Γραμμές». Το πλοίο βρισκόταν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας για δεξαμενισμό και καθώς ο ναυτεργάτης εκτελούσε εργασίες εξάρμωσης της γέφυρας επιστομίου λέβητα του μηχανοστασίου, υπέστη εγκαύματα στα χέρια και στο κάτω μέρος του σώματός του πιθανότατα επειδή είχε εγκλωβιστεί ατμός στον λέβητα. Η εργασία αυτή “κανονικά” εκτελείται από εξειδικευμένο άτομο.

8 Φλεβάρη: Μετά απο πολυήμερη νοσηλεία στην εντατική του νοσοκομείου Λαμίας κατέληξε χτες ένας 33χρονος Ινδός εργάτης που είχε τραυματισθεί από βράχο που τον χτύπησε στο κεφάλι μετά απο έκρηξη που πραγματοποιήθηκε στα έργα ανακατασκευής του δρόμου ''εθνική οδός -Γλύφα''. Ακόμα ένα θύμα στο βωμό του κέρδους των τεχνικών εταιριών που τόσο συμβάλουν στην “ εθνική ανάπτυξη”.


10 Φλεβάρη: 23χρονος εργάτης χτύπησε σοβαρά κατά τη διάρκεια εργασιών στο στρατόπεδο της Καλάθου. Ο Ομουρί Γκισμέτ, αλβανικής καταγωγής έπεσε από τον δεύτερο όροφο κτιρίου, προφανώς και γιατί δεν είχαν ληφθεί τα αναγκαία μέτρα προστασίας. Δούλευε ανειδίκευτος, ανασφάλιστος και ήταν χωρίς χαρτιά. Υπέκυψε στα τραύματα του πέντε μέρες αργότερα.

11 Φλεβάρη: Από θαύμα σώθηκε προχτές το μεσημέρι ένας 46χρονος ναυτεργάτης του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ» καθώς, εξαιτίας των ισχυρών ανέμων, έσπασε ο δεξιός πρυμναίος κάβος πρόσδεσης και πέρασε ξυστά από το κεφάλι του, με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει ευτυχώς ελαφρά. Το πλοίο βρισκόταν στο λιμάνι της Αλοννήσου και εξαιτίας του σπασίματος του κάβου δεν κατέστη δυνατή η ασφαλής επαναπρόσδεση και ολοκλήρωση της φορτοεκφόρτωσης και συνέχισε το ταξίδι για Σκόπελο. Εκεί ο ναυτεργάτης παρελήφθη από ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Σκοπέλου, όπου μετά τις σχετικές ιατρικές εξετάσεις κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά και περαιτέρω νοσηλεία του στο νοσοκομείο του Βόλου.

13 Φλεβάρη: 45χρονος τραυματίστηκε, ο οποίος εκτελούσε εργασίες ως μέλος συνεργείου, στο M/V «ALIA R», σημαίας Μάλτας, που βρισκόταν στο αγκυροβόλιο του Πειραιά.

16 Φλεβάρη: Τραγικό θάνατο βρήκε ένας 42χρονος Βούλγαρος εργάτης στη Γαστούνη της Ηλίας, όταν έπεσε μέσα στην κοίτη του Πηνειού. Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, ο εργάτης γλίστρησε και έπεσε στο ποτάμι, ακριβώς δίπλα από το φράγμα.

16 Φλεβάρη: 33χρονος Βούλγαρος οδηγός νταλίκας, ανασύρθηκε βαριά τραυματισμένος από χαράδρα βάθους δεκάδων μέτρων στην οποία έπεσε στο ύψος της Μελούνας, στη Λάρισα.

19 Φλεβάρη: Θανάσιμα τραυματίστηκε στα Φιλιατρά, ο 30χρονος Παναγιώτης Στασινόπουλος όταν έπεσε στο έδαφος – αφού έχασε την ισορροπία του – από τον 2ο όροφο οικοδομής.

23 Φλεβάρη:Σκοτώθηκε ο Γιώργος Μπριάζας, 42 ετών, που εργαζόταν στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Χασίων στα Χανιά. Το εργατικό «ατύχημα» έγινε όταν επιχείρησε να επιλύσει μηχανολογικό πρόβλημα του απορριμματοφόρου, που ήταν συνοδηγός, μπαίνοντας κάτω από το όχημα, το οποίο όμως βρέθηκε σε κίνηση με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.
Τεράστιο αριθμό “ατυχηματών” καταγγέλουν οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο “Κόντι” στο Βόλο. Από το 2001 έως το 2009, έγιναν στο συγκεκριμένο εργοστάσιο 133 εργατικά ατυχήματα (θλαστικά τραύματα και κατάγματα) και ένα θανατηφόρο στην έξοδο του εργοστασίου. Αντί όμως να αναγνωριστούν σαν τέτοια, τα αφεντικά είτε τα δικαιολογούσαν σαν “κανονικές” άδειες είτε απέλυαν τους εργαζόμενους που είχαν πάθει το “ατύχημα” .

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ,ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ...ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ...
ΠΑΝΤΑ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ...ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΑΝ...
ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ...
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
16-3-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ξέχασες τον παναγόπουλο ρε