Τη χρηματοδότηση 40 έργων του ΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, συνολικού προϋπολογισμού 344,69 εκατ. ευρώ, ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών. Τα έργα θα χρηματοδοτηθούν από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2010.
Μεταξύ άλλων, εγκρίθηκαν:
• Η χρηματοδότηση για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς (92 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (80 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και 61,9 εκατ. ευρώ για την Α’ φάση των απαλλοτριώσεων),
• η κατασκευή έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Λιανοκλαδίου-Δομοκού από το 25ο χλμ. έως το 52ο χλμ. και προμήθεια υλικών επιδομής από το 10ο χλμ. έως έξοδο Σ.Σ. Δομοκού - Α’ φάση (13,7 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση τμήματος Τρεις Γέφυρες-ΣΚΑ για υποδομή, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση (12,4 εκατ. ευρώ), αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Χ.Σ. 37+074 – Σ.Σ. Δοϊράνης (10,115 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ-Α/Δ Σπάτων (9,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή γραμμών σύνδεσης προς Ικόνιο και προς υφιστάμενο δίκτυο, στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου - Β’ φάση (7,7 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Οινόης-Χαλκίδας (7,28 εκατ. ευρώ),
• η προμήθεια σήματος ραδιοκάλυψης GSM-R, με συναφείς υπηρεσίες για τον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας (7,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή έργων υποδομής της ν.δ.σ.γ.υ.τ. Λιανοκλαδίου-Δομοκού από Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 14ο χλμ. και προμήθεια υλικών επιδομής για το τμήμα από είσοδο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 10ο χλμ. (5,0 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Σ.Σ. Δοϊράνης-Σ.Σ. Καστανούσας (4,79 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση τμήματος σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου μεταξύ Σ.Σ. Διδυμοτείχου-Σ.Σ. Μαρασίων (4,78 εκατ. ευρώ),
• η ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Ανδρίτσας-Καλαμάτας, Ζευγολατιού-Καλόνερου και Λεύκτρου-Μεγαλόπολης υπό κυκλοφορία (4,37 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη - Β’ φάση (4,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή γραμμής σύνδεσης Λιμένα Ν. Ικονίου με συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (3,5 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας γραμμής Κορίνθου-Κιάτου (2,4 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου, μεταξύ Σ.Σ. Σουφλίου-Σ.Σ. Διδυμοτείχου (2,74 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Διακοπτού-Καλαβρύτων (2,12 εκατ. ευρώ),
• οι απαλλοτριώσεις (Β’ φάση) για συγκρότημα Θριασίου Πεδίου με γραμμές σύνδεσης προς υφιστάμενο δίκτυο (2,0 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Τ.Χ.5 Θεσσαλονίκης-Χ.Σ. 37+074 (1,274 εκατ. ευρώ) και
• η αναβάθμιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Κορίνθου-Ανδρίτσας και Άργους-Ναυπλίου (1,272 εκατ. ευρώ) κ.α.
ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ....ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ,ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΟΛΟ ΝΤΑΡΑΒΕΡΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
22-3-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου