Πέμπτη, Μαρτίου 11, 2010

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ---ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΕΤΑΝΕ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ--ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ--

Ώρα 15:16 Συμπλοκές και στην πλατεία Εξαρχείων. Ελικόπτερα της αστυνομίας πετούν πάνω από την πλατεία.
Ώρα 15:05 Συμπλοκές μέσα και έξω από το Πολυτεχνείο, που έχει περικυκλωθεί από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Με μολότωφ επιτίθενται οι αντεξουσιαστές. Πάρα πολλές δυνάμεις των ΜΑΤ στην είσοδο της Στουρνάρη.
Ώρα 14:56 Επεισόδια στα Εξάρχεια, οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν περικυκλώσει τους αντεξουσιαστές. Φωτιές σε κάδους και επιθέσεις με βόμβες μολότωφ.
Ώρα 14:35 Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, της ομάδας Ζήτα και της ομάδας Δ έχουν αναπτυχθεί στο κέντρο της Αθήνας
Ώρα 14:30 Εκτεταμένη χρήση χημικών στην Ομόνοια. Μέχρι την Πειραιώς έχουν μεταφερθεί οι συμπλοκές. Κλεφτοπόλεμος στα γύρω στενά. Στα χέρια αντεξουσιαστές και ΜΑΤ, έσπασαν βιτρίνα γνωστού καταστήματος.
Ώρα 14:19 Στην αρχή της Πανεπιστημίου, στο ύψος της Ομόνοιας έχουν μεταφερθεί τα επεισόδια. Συμπλοκές στο ύψος της Πλατείας. Πέτρες στους Αστυνομικούς πετούν οι αντεξουσιαστές.
Ώρα 14:00 Πετροπόλεμος στα Προπύλαια, ένας πολίτης περαστικός τραυματίας
"Θύμα" του πετροπόλεμου ένας άτυχος πολίτης
Ώρα 13:48 Εκτεταμένες συμπλοκές στην Πατησίων. Συλλήψεις στα Προπύλαια
Ώρα 13:36 Άγριες συμπλοκές και επεισόδια στα Προπύλαια, στο ύψος του Πανεπιστημίου. Εκτεταμένη χρήση χημικών από τα ΜΑΤ. Πιθανή η κατάληψη της Πρυτανείας. Κροτίδες κρότου-λάμψης στην Πανεπιστημίου.Ώρα 13:34 Τελείωσε η πορεία του ΠΑΜΕ. Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, όπου βρίσκονται οι απολυμένοι της Ολυμπιακής βρίσκονται ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ
Ώρα 12:53 Μικρής έκτασης επεισόδια στο ύψος της Στουρνάρη όταν τα ΜΑΤ έκοψαν την πορεία, εκεί όπου βρισκόταν το μπλοκ των αντεξουσιαστών. Περιορισμένη χρήση χημικών.
Ώρα 12:59 Ομάδα αντεξουσιαστών σπάει βιτρίνα καταστήματος ρούχων. Ο κόσμος που μετέχει στην πορεία τους προπηλακίζει και τους απωθεί.
Μεγάλη η συμμετοχή στην πορεία του ΠΑΜΕ. Η Σταδίου από την Ομόνοια έως το Σύνταγμα και η Πανεπιστημίου από τα Προπύλαια ως την Ομόνοια έχουν κατακλειστεί από κόσμο που μετέχει στην πορεία του ΠΑΜΕ. Ολοκληρώνεται σε λίγο ή πορεία.


Έχουν κόψει την πορεία στο ύψος της Νομικής με εκτεταμένη χρήση χημικών όπλων.
Η πορεία είναι πολύ μεγάλη (τώρα έστριψε η ουρα για να ανέβει στη Βουλή) και κατα διαστήματα τα ΜΑΤ επιτίθονται και σπάνε κομμάτια τις πορείας και τα πνίγουν στα χημικα κάνοντας και συλλήψεις.
(δικό μου σχόλιο) Είναι αισχρό αυτό που γίνεται, χρήση χημικών σε όλη την πορεία, μετα από την επίθεση που δέχτηκε με φυσούνα ο Μανώλης Γλέζος από όργανα της προστασίας μόλις μια βδομαδα πριν. Κρύβονται και επιτίθονται με το χημικό αφού φάνηκε στη σύγκρουση στο Σύνταγμα στις 24/2 πόσο απαραίτητο τους είναι ή πόσο ανίσχυροι είναι χωρίς αυτό.

Στις 14.10 με 14.15 περιπου με πηρε φιλη απο Αθηνα και μου ειπε οτι μπροστα της εγινε μια ακυρη συλληψη ενος παλικαριου απο ΜΑΤ στην Ακαδημια και Σινα στην Αθηνα μετα το τελος της πορειας. Μαζευτηκε κοσμος να τον σωσει καθως αυτος φωναζε να τον αφησουν! Προσπαθησαν ακομα και μεγαλοι ανθρωποι να βοηθησουν αλλα τον πηρε περιπολικο. Συγκεκριμενα καποιος ΜΑΤατζης φωναξε πιαστε τον ετρεξαν τον επιασαν χωρις αυτος να τρεξει γιατι δεν καταλαβε μαλλον οτι αυτος ηταν ο στοχος και τον πεταξαν κατω.... Κοσμος ρωτησε ονομα μπατσου και διακριτικα να δει και της ειπε ειμαι ο Κανενας. Το παιδι ειπε το ονομα του Γ.Σ. (το εχει η Legal Team). Μου ειπαν οτι καποιοι εβγαζαν φωτο με μηχανες και κινητα και εχουν υλικο και μαρτυριες. Βαλτε τα εδω να βοηθησουμε το παιδι, η ρωτηστε στο 98FM (2107723144) να σας δωσει κινητο δικηγορου της Legal Team για να ρθειτε σε επαφη να δωστε το ονομα σας αν ησασταν μαρτυρας.
Επισης, επειδη δεν ημουν μπροστα αλλα παιζω το σπασμενο τηλεφωνο πειτε την ιστορια σωστα και με λεπτομερειες....

ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2010


ATHENS INDYMEDIA,NEWSIT

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΔΗΛΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΑΥΜΑ ΣΤΟ ΘΩΡΑΚΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ.
ΟΙ ΒΡΩΜΙΛΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΜΑΝΕ ΟΙ ΜΑΥΡΟΥΚΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

http://sp-switch.blogspot.com/2008/09/max-scheler.html

Ανώνυμος είπε...

Οι πορείες είναι πάντοτε ευκαιρίες γιά λεηλασίες και επεισόδια. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε τα ίδια και τα ίδια, και να βλέπουμε την πολη μας σε μαύρο χάλι κάθε φορά που μιά πορεία τελειώνει.

Επιπλέον, οι κινητοποιήσεις αυτού του είδους αφορούν μόνο το δημόσιο τομέα, αφού στον ιδιωτικό κανείς δεν απεργεί, απλά δεινοπαθεί γιά να πάει στη δουλειά του.

Ανώνυμος είπε...

πιο μαύρο χάλι ρε της πόλης ρε! για την ίδια την πορεία διαμαρτύρεσαι αντί για τους λόγους που οδηγούν σε πορεία;

Ανώνυμος είπε...

preza γιατι σταμάτησες την ενημέρωση για την εξέργεση??;έκανες lunch break??

Ανώνυμος είπε...

ama htane h zilia pswra tha etrwge olh thn xwra

Ανώνυμος είπε...

3:33 , ΟΙ ΜΑΥΡΟΥΚΟΙ , ΓΑΜΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΕ !

Ανώνυμος είπε...

@3:33
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΑ.ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΟΥΝΤΑ ΤΕΜΠΕΛΟΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΕΡΠΕΤΑ ΓΛΥΦΤΡΟΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

8:01 . Ναι βρε συμφωνούμε ! Μα είσαι ένας "ιδιώτης" μα τι "ιδιώτης" !
Ανοιξε το λεξικό να δεις τι ειναι το "ιδιώτης" και θα καταλάβεις . Παλιο-idiot !
Oπα ?! απο τις Θερμοπύλες μας ερχεσαι ? Για αυτό είσαι και λιγάκι καψαλισμένος ?
Τσου ρε λάκη..

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΑΡΕ ΚΑΝΑ ΠΛΑΚΑΤ ΜΕ ΑΜΠΕΛΟΦΥΛΟΣΟΦΙΕΣ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΑΝ ΟΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟΚΑΡΤΟΥΧΟΙ.ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΣΦΙΞΑΝ ΤΑ ΖΩΝΑΡΙΑ ΣΑΣ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ.ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ 100 ΜΕΡΕΣ,ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ,ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ.
ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ 5.000.000 ΚΑΤΙ ΛΙΑΝΟΤΑΡΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΕΡΧΕΤΕ ΒΟΙΔΟΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

@8.01
φυλάς τις Θερμοπύλες του Δασκαλόπουλου και του Βγενόπουλου
κι είσαι περήφανος, που σου πίνουν το αίμα
βλέπεις απέναντι τον "εχθρό" και δεν καταλαβαίνεις οτι αυτοί είναι οι συμπολεμιστές σου
σταμάτα να σαι ιδιώτης
κι απόκτησε ταξική συνσίδηση

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΡΕ ΤΑΞΙΚΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗ.


Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη. Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό. Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός! Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή! Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 21-4 67 ΕΣΕΙΣ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΤΩΡΑ ΦΑΤΕ ΤΑ ΚΙΟΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

9.06 μετά την 21 4 1967 κυβερνούσαν οι δικοί σου ρε
έχει παπαριάσει το μυαλό σου από τις πίπες που απαγγέλλεις?

Ανώνυμος είπε...

ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ :
Ξεκινάει από ένα αίσθημα αδυναμίας. Η μνησικακία είναι πιο παθητική από τον καθαρό φθόνο. Όταν γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε ν’ αλλάξουμε μια κατάσταση η οποία δεν μας αρέσει, αλλά δεν μπορούμε και να το πάρουμε απόφαση, τότε συχνά το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι η μνησικακία.
Υπό την κυριαρχία της μνησικακίας, υποτιμάμε κι ως εκ τούτου, υποβιβάζουμε αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε ή να φτάσουμε. Η βασικότερη αφήγηση που άπτεται της μνησικακίας, είναι ο μύθος του Αισώπου “ Η αλεπού και τα σταφύλια ”. Αφού η αλεπού τελικά δεν μπορεί να φτάσει τα σταφύλια, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν πρέπει νάναι καλά κι έτσι, λεει “ ας πάνε στην ευχή.”

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Θυμησου Ελληνα
21-4-1967
Επτα χρονια χωρις τρωκτικα-κλεφτες-απατεωνες-προδοτες
Από το ζιβαγκο στις βιλες της Εκαλης..προσκυνημενους
Αλλα με δουλεια,αξιοπρεπεια.εντιμοτητα

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ
ΠΟΤΕ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ?
ΠΟΤΕ ΠΗΓΕ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ?
ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ?
ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ?
ΠΟΤΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ?
ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΗΤΑΝ ΝΑΟΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΡΟ ΠΡΕΖΑΚΗΔΩΝ -ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ?
Αυτά δεν αρεσαν στους Αμερικανους ,στους πολιτικους οι οποιοι πουλουσαν την πατριδα για την εξουσια και εγινε η μεγαλη προδοσια
ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ,ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ.
ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
Ο αγωγος του Μπουργκας και οι υπολοιποι αγωγοι είναι ολη η ιστορια
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ . (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ.
Με τον μηχανισμο και τους νεους «ελληνες» εφιαλτες ετοιμαζουν να κλεισουν τα μειζονα εθνικα θεματα Τουρκια Θρακη-Αιγαιο
Αλβανια εγκαταλειψη μειονοτητος και θεμα Τσαμουριας.
Σκοπιανο .

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
21-4-1967

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
ζουν ακόμα οι φιλοχουντικοί!
πρέπει να περιμένουμε λίγα χρονάκια ακόμα να πεθάνει κάποιος κόσμος να ηρεμίσουμε λιγάκι..

Ανώνυμος είπε...

9.44
ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ
ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ?

Ανώνυμος είπε...

esy me to monima karfomeno caps lock

ti 8a ginei me to 8emataki sou

to ena de su aesei to allo su xinizei

kai to dipla de to 8eleis ,,

afou exeis provlimata giati den afinis
to pliktrologio ,,?

afou su vgazei toulaxiston to poio metrio eauto su

se skizoun sti doulia ?
se patane sto spiti ?
se klanoun oi filoi su?
exoun figei oloi apo konta su ?
se egatelipse o egefalos su ?
den exeis ston ilio moira?
zeis me fadasmata kai stratego?

e partw apofasi ,,simfilise ta genitika su organa me to ipoloipo
swma sou

kai xekola ,,ti 8a ginei 8a kanoume
blogtherapy ?

ai pedaki mu,,asxolisu me kati
kai 8a dis pos den xriazese ta kefalea gia na xexoriseis
san maidanos ,,kai eleos mi grafis
skepsou ,,i kane kati allo pou na mi se xala

ektos kai an i sapila exei ftasei sto kokalo

kai tote bye bye___Oh eise esy Εθνικιστής

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟΠΑΙΔΟ ΑΦΗΣΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΦΟΥΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΑ ΑΣΥΝΤΑΧΤΑ.
ΕΓΩ ΘΑ ΣΙΜΦΙΛΙΣΩ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΑ ΓΕΝΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΕΣΥ ΘΑ ΣΙΜΦΙΛΙΣΗΣ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ,ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΚΟΡΟΙΔΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ.