Παρασκευή, Μαρτίου 19, 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ Ζ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ---ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

Α’ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
19.03.2010

Στις 11 Μαρτίου, ημέρα Πέμπτη, έγινε η σύλληψή μου από τις αστυνομικές δυνάμεις καταστολής. Το αίσθημα της ελευθερίας και το δικαίωμα του διαδηλώνειν κόπηκε με μιας με μένος κι βία από πάνοπλο αστυνομικό των ΜΑΤ, αφού του έχει δωθεί το δικαίωμα αυτό. Αφορμή της σύλληψης η συμμετοχή σε διαδήλωση υπεράσπισης των δικαιωμάτων του εργαζόμενου και μη, πολίτη, έχοντας περίεργο κούρεμα και σακίδιο. Αιτία ο παραδειγματισμός.
Στην χούντα έσκιζαν με μαστίγιο τα πρόσωπα των εφήβων σπουδαστών μέσα και έξω από την νομική σχολή. Τώρα, με την ίδια βαρβαρότητα, η ¨σοσιαλιστική¨ κυβέρνηση, χρησιμοποιώντας όλα της τα μέσα σκίζει και μαστιγώνει τις ζωές των ανθρώπων που έχουν μοχθήσει, εκείνων που μοχθούν και εκείνων που αντιστέκονται και δεν φοβούνται να υπάρχουν, με βίαιες οικονομικές και τρομοκρατικές πολιτικές.
Την πολιτική ευθύνη της παράλογης σύλληψης υποχρεούται να την αναλάβει το κράτος. Η καθολική πολιτική αντίδραση που εκφράστηκε μέσα από το κύμα διαμαρτυρίας, αποδεικνύει ότι η κοινωνία αντιστέκεται. Κι αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό για ’μένα, που συνειδητά επέλεξα να παραμένω ανένταχτος. Το κράτος ζητά την ανυπαρξία μας και φοβάται την ύπαρξή μας.
Δεν είναι τόσο η δική μου περίπτωση προφυλάκισης, όσο τα αλλεπάλληλα παραδείγματα ψευδών κατηγοριών που αναδεικνύουν και αποδεικνύουν την προσπάθεια του κράτους να τρομοκρατήσει και να ταπεινώσει τον κάθε άνθρωπο που υπερασπίζεται τα δικαιώματά του, όσο και να αποθαρρύνει τον οποιονδήποτε άλλο διανοηθεί να τα υπερασπιστεί, δημιουργώντας κοινωνίες άβουλες που δεν θα αντιδρούν και δεν θα διεκδικούν.
Ευχαριστώ όσους αγωνίζονται για την αποφυλάκισή μου τόσο από την αρχή όσο και κατά την διάρκεια, από πραγματικό ενδιαφέρον, μακριά από κομματικές και πολιτικές σκοπιμότητες, είτε συμφωνώ με τις μορφές είτε όχι, γιατί δεν νιώθω ότι αυτό που είναι κρίσιμο αυτή την στιγμή είναι να συζητηθούν οι τρόποι με τους οποίους εκδηλώνεται αυτή η αλληλεγγύη, όσο να κριθεί το ίδιο το κράτος για τις πράξεις του.
Λευτεριά σε όσους είναι στα κελιά, συνεχιστές στην προσπάθεια για απελευθέρωση των κρατουμένων και της σκέψης.
Από τα κρατητήρια στην ΓΑΔΑ, γραμμένος στους κίτρινους τοίχους όπου υπάρχουν ακόμα ξεχασμένοι κρατούμενοι για μέρες και μέρες μέσα σε άθλιες συνθήκες.
Χρυσό κλουβί, υγρό κλουβί, λίγο το νοιάζει το πουλί.


Μάριος Ζ.

Υ.Γ. «Απ΄ όσα παρέχει η σοφία για την ευτυχία της ζωής συνολικά, το κατά πολύ πιο σημαντικό είναι η απόκτηση φίλων» - ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ.

www.freemariosz.wordpress.com

ΠΡΕΖΑ TV
19-3-2010

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω δεν ηξερα νομιζα πως θα σπαγαμε θα βαζαμε φωτια και τελος παντων θα τα καναμε μπαχαλο και ο συριζα και οι λοιπες "δημοκρατικες δυναμεις" θα κανονιζαν την ασυλια μας.τωρα που ειμαι στην στενη και εγινα Μαριγουλα θελω να βγω και για αυτο γραψτε τιποτα λυπητερο και αγωνιστικο κατι σαν ιμαμ μπαιλντι να δειχνει ποσο καλος αγωνιστης ειμαι και κατα λαθος με πιασαν και η ατιμη κενωνια φταιει που το επαιζα μαγγας,και τωρα με τσουζει ο κωλος αλλα τα παιδια μου ειπαν οτι εδω ειναι καλα στην αλλη ακτινα που εχουν τουσ αραπηδες ειναι χειροτερα καντε κατι καλε να βγω εξω..ΤΙ ΗΡΩΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ Ο ΓΚΕΒΑΡΑ ΘΑ ΩΧΡΙΟΥΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά του, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μια μηχανή ή σε ένα περιπολικό τριγυρίζω άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια. Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνόμος, Πυροσβέστης, Λιμενικός.

Μπήκα στις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδόν 17 χρονών. Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα γιατί διάβαζα σαν σκυλί για να περάσω τις Πανελλήνιες, ήμουν αθλητικός και πέρασα τα αθλητικά τεστ εύκολα, κι ήμουν συνειδητοποιημένος κι έξυπνος αρκετά για να περάσω τα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβλήθηκα. Μα ένα πράγμα με δυσκόλεψε τότε. Πώς να καταφέρω να πείσω τον πατέρα μου να υπογράψει για να μπω στη Σχολή ? Πώς να καταφέρω να του κρύψω ότι από τους 80 που τελικά θα μπαίναμε στη Σχολή, στατιστικά οι 11 δεν θα ζούσαν μετά από μια 15ετία !

Σήμερα είμαι σχεδόν 40.
Δεν ξέρω αν θα γυρίσω στην οικογένειά μου το μεσημέρι. Ποτέ δε ρωτάω αν θα γυρίσω πίσω απ' όπου με στέλνεις.
Με παλιά μηχανήματα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό,τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση θρύψαλα από τα G, με τα χέρια γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειας δίπλα απ' την εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ' ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ' την αρμύρα να βγάζω απ' τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ' ακρονήσια.

Αχ αυτά τα μάτια όταν σώζονται πως σε κοιτάζουν. Σ' απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν μου άναψες ένα κερί. Δεν έκανες μια γιορτή για μένα στα σχολειά. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για μένα όταν έπεφτα απ' τα ουράνια, ούτε όταν μ' ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες' στο σκοτάδι και στην αντάρα των Ιμίων, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις λίγη συντροφιά όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου. Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να σε ενοχλεί.

Και για τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιάστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγόμουν στη φωτιά. Ποτέ δε με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας αν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ σε περίμενα.

Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. Είσαι Στρατιώτης. Αλλά κι εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να μ' αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα. Μέσα στη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καναντέρ. Καμιά φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις "καραβανά" και "μπάτσο" και "ταβλαδόρο".
Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτήν την ελευθερία υπερασπίζομαι. Να μου λες ό,τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. Ακοίμητος και Άγνωστος.

Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Μου λες βάλε πλάτη, βόηθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι μ' έχεις γεμίσει επιδόματα και σπίτια και νοσοκομεία και λέσχες, όλα δικά μου. Δε λες την αλήθεια, αλλά δεν με πειράζει.
Όταν σου έχω δώσει τη ζωή μου λες να με πειράξουν τα λίγα χρήματα; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα λες να με απασχολεί η 25ετία;

Αλλά ξέρεις κάτι;
Μου 'χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ' όλα, όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου: Όταν σκοτώνομαι είναι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα.
Δεν βγαίνω στη σύνταξη. Μπαίνω στην Εφεδρεία. Δεν πεθαίνω. Πάω να γίνω ένα με τον Ηλιάκη και το Σιαλμά. Τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο.

Γιατί εγώ το ξέρω καλά. Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας. Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Είτε έισαι ναυτής,στρατιώτης,μπάτσος,ασφαλίτης,ΜΑΤατζής και εγώ δε ξέρω τι άλλο εδώ στην Ελλάδα γεννήθηκες και εδώ θα πεθάνεις...ασκεπής και εξευτελισμένος!

Παράσιτο,μυρμήγκι που το πατάει ο ελέφαντας...

Ανθρωπάκι->10:09
Γλύψε κανά βουλευτή να μπείς στο δημόσιο τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Να σταματησουν τωρα οι διωξεις απο κατασκευασμενα κατηγορητηρια.Κανενας ομηρος στα χερια του κρατους.

Ανώνυμος είπε...

το πρωτο σου σχολιο με το δευτερο εχει διαφορα μερα με τη νυχτα..στο πρωτο μιλας σαν τον τελευταιο αλητη και στο δευτερο πας να με τουμπαρεις....αλλα οχι φιλε αυτα που λες δεν υπαρχουν η εισαι ο ενας και μοναδικος που σκεφτεται ετσι.αυτους που προαναφερεις(μπατσους,λιμενικους,καραβαναδες)τους ειδαμε.
τους ξερουμε,ειναι οι διακινητες ναρκωτικων,ανθρωποφυλακες,προβοκατορες,σαδιστες που χαιρονται να χτυπανε ανθρωπους και να καυχιουνται κιολας για τις επιδοσεις τους...μετα απο τις πορειες καθονται ηρεμοι και τρωνε το μεσημεριανο τους,κοιταζουν στα ματια τους γονεις τους, τα παιδια τους,αυτους που σακατεψαν πριν λιγο

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ο ιδιος...αυτος που χτυπας στις πορειες,που του κανεις τη ζωη μαυρη στο στρατο σου δηθεν για την πειθαρχεια της πατριδας σου,που του πασαρεις τα ναρκωτικα τον κυνηγας τον εξευτελιζεις,η κοινωνια που προσπαθεις να μου πεις οτι υπηρετεις δε μ αγγιζει και δε με ενδιαφερει.υπαρχει ενα χασμα αγεφυρωτο.μπορω να διαδηλωνω την αντιθεση μου στη δημοκρατια σου???κυριε δημοκρατη,πατριωτη???και το 67 να ησουν στρατιωτης τα ιδια θα μου λεγες...ΥΓ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΞΑΝΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΝΗΣΩ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΩΛΟΤΡΥΠΙΔΕΣ ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΤΟ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΩΝ ΠΟΥ ΜΑΓΑΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΖΗΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΚΗ ΔΕΙΛΗ ΖΩΗ ΣΑΣ.ΚΡΥΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ ΟΙ "ΓΥΝΑΙΚΕΣ" ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ξεφτιλα νεοελληνα οι αξιες σου συμβολιζονται με ενα αγκυλωτο σταυρο...αυτα σου διδαξανε αρχαιοομαλακα?ξενιος διας και αρχιδια μαρινατα....ουστ φασιστομουτρα.αληθεια πως αισθανεσαι οταν υπαρχουν 10 εκατομμυρια ελληνες στο εξωτερικο και πολλοι απο αυτους εχουν δεχτει επιθσεις απο κατι φασιστες σαν και του λογου σου???????????

Ανώνυμος είπε...

10:12

Μας συγκίνησες ρε σκατόμπατσε στρατόκαυλε μαλάκα ελληναρά.
Τράβα ψόφα τώρα αφού γουστάρεις αίμα και τζάμπα μαγκιά.
Και που΄σαι ! όπως τριγυρνάς ξάγρυπνος τις νύχτες μεσα στο περιπολικό σου , ψάχνοντας να βαρέσεις κανα μετανάστη κανα πρεζονι , κανα περίεργο (για τα δικά σου δεδομένα) , αρματωμένος σαν τον αστακό και πουλώντας μαγκιά σε αδύναμους , σε φτωχούς, σε ταλαιπωρημένους ανθρώπους, πρόσεξε μην γυρίσει ο τροχός.

Γιατί δεν προστατεύεις κανέναν αδύναμο και κανέναν που εχει πραγματική ανάγκη.
Εισαι το ΣΚΥΛΙ των αφεντικών , ο προστάτης των εκμεταλευτών. Εισαι ενα απο τα ΤΟΥΒΛΑ που αποτελει το προστατευτικό τείχος των ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ, που δυστυχώς για σένα , θα φαει το πρώτο εκρηκτικό και ασυγκράτητο κύμα της αντεπίθεσης.

Δεν θα΄χεις και που να συνεδριάζεις και να συναντιέσαι με τα υπόλοιπα ζωα τώρα ε ?
Μπουουουμ τα γραφειάκια σας χτές !!!

Ανώνυμος είπε...

1:16μμ

Πρόσεξε γιατί σας κοπήκαν τα επιδόματα και δε θα χετε λεφτά για χημικά και γκλοπ παλινούμερα...

Και τότε θα σκύβετε την κεφαλά και θα φεύγετε με στρατιωτικό βηματισμό!
Εν' στ' αριστερό!
Εν'!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΟ ΚΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ,
Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΦΡΑΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ ,Η ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ !!!!!!!
ΤΙ ΗΡΩΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΙ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΘΥΣΙΑ.
ΡΕ ΒΟΔΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΛΠ,ΚΛΠ
ΑΛΛΑ ΑΝ ΨΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΠΑΝΤΑ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ.!
ΠΟΙΩΝ ΑΡΑΓΕ?

Ανώνυμος είπε...

Όταν το φάντασμα του κομμουνισμού πλανόνταν πάνω από τη Ευρώπη εσείς συσστρατευθήκατε με τους επιχειρηματίες και συγκεκριμένα ο Στρατάρχης Χίντεμπουργκ έκανε την κότα στο Χίτλερ που άρχιζε να κερδίζει έδαφος με τα λαϊκίστικα και ανεδαφικά "επιχειρήματα" του...και πιο πίσω τη Ρόζα τη δολοφόνησαν κρατικοί φορείς (αστυνομία),όταν το ΚΚ έπαιρνε τρομερά ποσοστά...

ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ,ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ...
ΑΔΕΞΙΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ...ΗΣΑΣΤΕ,ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ!

ΥΓ:Πολύ βάρδια στη ΓΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

" ΡΕ ΒΟΔΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ "

Ειπε ο αναλώσιμος μαλάκας , και βυθίστηκε πιο βαθιά στην μίζερη ζωούλα του....
Το "ξυπνάτε" μάλιστα το πέταξε με θράσσος και καμάρι.
Μετά ανοιξε την τηλεόραση και το στόμα και παρακολούθησε τον Αδωνη σε ενα ακόμα παραλλήρημα χοντρομαλακίας , εχοντας το δαχτυλο χωμενο βαθιά στην μύτη !

" ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΛΠ,ΚΛΠ "

Οχι καμμιά απολύτως ! Μόνο στις συγκεντρώσεις μας χώνομαι πίσω τους για προστασία.
Ειμαι επίσης διατεθειμένος και καμμιά πιπούλα να τους κάνω , αρκεί να με φροντίζουν και να με προστατευουν στους δύσκολους καιρούς που ερχονται.....
"ΑΛΛΑ ΑΝ ΨΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΤΕ"
Ενω εγω τα μισω και τ΄αποφευγω σαν τον διαολο το λιβάνι.
Σταμάτησα σε κατι δυσκολα που μας δίνανε στην 6η Δημοτικου.
Απο τοτε , .... καμμια τσοντουλα , κανα αθλητικο, και γενικα με διευκολύνουν τα βιβλια με πολλές εικόνες !

ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΠΑΝΤΑ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ.!

Ποιοι ειστε εσεις που σας ανέβασε ο κόσμος στην εξουσία βρε ηλίθιο UFO ?
Θες να κυβερνήσεις κιόλας !!! Παλιομαλακέντιε.

ΠΟΙΩΝ ΑΡΑΓΕ?
Ελα μου ντέ ! και συ ο ιδιος αναρωτιεσαι....
Ποσοι βλάκες υπάρχουν πανω στην γη άραγε ?

Ανώνυμος είπε...

" ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΤΟ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΩΝ ΠΟΥ ΜΑΓΑΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ."
Τα μονα χωματα που μαγαρίστηκαν είναι όπου θάφτηκαν σκατοφασίστες πρόγονοί σου..
Ειδικά εκει κάτω στον Μελιγαλά που μετα απο τοσα χρονια ακόμα δεν λέει να φυτρώσει ούτε αγριόχορτο...Τετοιο μαγάριζμα , ουτε η ραδιενέργεια δεν κανει....

Ανώνυμος είπε...

τώρα μέσα στην πτέρυγα έχουμε μετανοήσει και ακόμα κι' οι χειρότεροι εγληματίες κι' αλοδαποί υπερασπιζόμαστε τον νόμο και την τάξη της χώρας που μας φιλοξενεί καθόσον δικαίως μας έκλεισε και κάτι ανάρχες που είναι ενάντια στην κοινωνία και τους νόμους του κράτους, τα γαμάμε τα κολόπαιδα, απεναντίας στους αστυνομικούς και στους εθνικόφρονες συγκρατούμενους φερόμαστε με το γάντι και τους αγαπάμε πολύ, ελπίζουμε να μας τους στέλνετε συχνότερα, εδώ θα περνάνε καλά.

Ανώνυμος είπε...

τώρα μέσα στην πτέρυγα έχουμε μετανοήσει και ακόμα κι' οι χειρότεροι εγληματίες κι' αλοδαποί υπερασπιζόμαστε τον νόμο και την τάξη της χώρας που μας φιλοξενεί καθόσον δικαίως μας έκλεισε και κάτι ανάρχες που είναι ενάντια στην κοινωνία και τους νόμους του κράτους, τα γαμάμε τα κολόπαιδα, απεναντίας στους αστυνομικούς και στους εθνικόφρονες συγκρατούμενους φερόμαστε με το γάντι και τους αγαπάμε πολύ, ελπίζουμε να μας τους στέλνετε συχνότερα, εδώ θα περνάνε καλά.

Ανώνυμος είπε...

Μετά από τόσα ηρωϊκά απ'τη μια πλευρά & τόσα δημοκρατικά από την άλλη, καιρός είναι να ασχοληθούν κάποιοι σοβαροί με τα στρατιωτικά θέματα & τα θέματα ασφαλείας, & κάποιοι να σηκωθούν από τους καναπέδες τους για να υπερασπιστούν τα δημοκρατικά & εργατικά τους δικαιώματα.
Γενικά αμφιβάλω αν οι ψευτοτσαμπουκάδες έχουν πάει στρατό & ότι μπορούν μόνοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε κατάσταση απαιτεί θάρρος.

Ανώνυμος είπε...

πως κατάφερες με τόσες λέξεις να μην πεις τίποτα?πρέπει γίνεις πολιτικός.

Ανώνυμος είπε...

"TO MAGAZAKI EXW AP`TIS FYLAKES"

KAI MILAW PANTA GIA TO PERIPTERO POU VRISKETE APENANTI AP`TIN PYLI TON FYLAKWN KORYDALLOU POU SAN EKMETALEYSI TO EXEI AKOUSON AKOUSON ARXIFYLAKAS EN ENERGEIA TON FYLAKON ME TO ONOMA NIKOLOPOULOS KAI ENERGEI EKVIASTIKA TOSO STOUS KRATOUMENOUS OSO KAI STOUS SYGENEIS TOUS....KAI META ANARWTIOUNTE POS PERNAEI H PREZA STI FYLAKH...
ENAS SYGENHS....