ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BLOGS ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ BLOGS ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ .GR ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ,ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ,ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ...ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...
Τα έσοδα των διαφημίσεων με βίντεο περιεχόμενο αναμένεται να ξεπεράσουν τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ερευνών αγοράς, Parks Associates. Η μελέτη αποδίδει αυτή τη θετική εικόνα στη σταθερή ανάπτυξη της θέασης βίντεο στο Διαδίκτυο, σε συνδυασμό με την ικανότητα στόχευσης συγκεκριμένων κοινών.
Οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές αποδεικνύονται ιδιαίτερα δεκτικοί στην στοχευμένη διαφήμιση, ανοίγοντας προοπτικές ανάπτυξης νέων μορφών διαφήμισης αλλά και νέες ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους, επισημαίνει η Parks Assocaites. Τα αποτελέσματα της νέας έρευνας έρχονται να υποστηρίξουν παλαιότερα ευρήματα της εταιρείας, που αναφέρουν ότι μεγάλη μερίδα των καταναλωτών, ειδικά οι μικρότεροι σε ηλικία, δεν έχουν δείξει τη συνολική τους δυναμική σε ότι αφορά τη στοχευμένη διαφήμιση.
Αυτού του είδους η προβολή περιλαμβάνει τις διαφημίσεις που εμφανίζονται συνήθως πριν από ένα online βίντεο, ή στη διάρκεια της ροής του. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων βασίζεται στην online συνήθειες και τα ενδιαφέροντα του χρήστη, όπως αυτά έχουν καταγραφεί με βάση τις ιστοσελίδες που επισκέπτεται.
Αξιοσημείωτο είναι ότι περίπου 50% των Αμερικανών ηλικίας 18 έως 34 ετών που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι δεν ενοχλούνται από την προβολή τέτοιου είδους διαφημίσεων, με το ποσοστό αποδοχής να μειώνεται ωστόσο όσο αυξάνει η ηλικιακή ομάδα. Έτσι, το ποσοστό αποδοχής μειώνεται στο 42% στις ηλικίες 25-54 και στο 25% στις ηλικίες 55 ετών και άνω.
«Το γεγονός αυτό, ότι οι χρήστες δεν ενοχλούνται από τις βίντεο διαφημίσεις, δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια εφαρμογής νέων στρατηγικών διαφήμισης, υπό την προϋπόθεση ότι τα μηνύματα είναι σωστά σχεδιασμένα και το περιεχόμενο σχετικό με τις προτιμήσεις του χρήστη», εξήγησε η Χέδερ Γουέι, αναλύτρια στην Parks Associates. «Ταυτόχρονα, οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες είναι περισσότερο δεκτικές στην ιδέα της στοχευμένης διαφήμισης, ενώ και οι διαφημιστές χρεώνουν κάποιο premium στους διαφημιζόμενους για τη δυνατότητα να φτάσουν σε αυτά τα κοινά».
Αν και το online βίντεο δεν φτάνει ακόμη την τηλεόραση σε αριθμούς θεατών, συνεχίζει ωστόσο να αυξάνει τη βάση των χρηστών του. Σήμερα, περισσότερο από 50% των Αμερικανών ηλικίας 25-54 ετών παρακολουθούν διαδικτυακά βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ το ποσοστό φτάνει το 75% για την ηλικιακή ομάδα 18-34.
Εξαιρώντας τις βίντεο διαφημίσεις, η εταιρεία μετρήσεων και διαδικτυακής επισκεψιμότητας, comScore, ανέφερε ότι Αμερικανοί χρήστες είδαν τον αριθμό ρεκόρ των 1,1 τρισεκατομμυρίων διαφημίσεων στη διάρκεια του πρώτου τετάρτου του 2010, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο
ΠΡΕΖΑ TV
23-5-2010
1 σχόλιο:
πρεζάκο.. πάρε θέση.
εσύ θα βάλεις διαφημίσεις στο blog σου; που είναι και αυτό από τα μεγαλύτερα της ελλάδας;
από την άλλη όμως, όταν το troktiko που θα μπορούσε να βγάζει πολλές χιλιάδες ευρώ (και λίγα λέω) και δεν έχει ούτε καν μια διαφημισούλα για να καλύψει αυτούς που ασχολούνται 24/7 με αυτό, εγείρει ερωτήματα.
γιατί άλλο να κάνεις-κάνετε κάτι για την πάρτη σας και άλλο να δουλεύεις κανονικά και να σου τρώει πολύ χρόνο.
δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι από τη μία δεν είσαι ανεξάρτητος όταν έχεις διαφημίσεις, από την άλλη όμως δεν είσαι ανεξάρτητος όταν τα έξοδά σου στα πληρώνουν πιθανώς άλλοι αντί για τους διαφημιστές.
τι λες εσύ;
Δημοσίευση σχολίου