Δευτέρα, Αυγούστου 09, 2010

ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΚΑΙ CAPE SOUNIO...ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Σε αντίθεση με τις Κασσάνδρες που μιλούν απερίσκεπτα περί κρίσης και τον γενικότερο κυκεώνα φημολογίας και καταγγελτικής ειδησεογραφίας που θέλουν τη χώρα να παραπαίει και να στενάζει υπό το βάρος των νέων φορολογικών μέτρων και των έξωθεν αξιώσεων, η ξενοδοχειακή μονάδα του Cape Sounio αποδεικνύει έμπρακτα πως οι Έλληνες στην πραγματικότητα είμαστε κροίσοι. Τουλάχιστον αυτό καταφάνηκε, όταν μετά από μπάνιο σε παρακείμενη παραλία (Άγιο Πέτρο) καταφύγαμε στην αγορά 2 χυμών λίτρου Amita και 2 εμφιαλωμένων μπουκαλιών νερού προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας στην αναπλήρωση υγρών...το σύνολο γι' αυτόν τον συνδυασμό αγιάσματος και νέκταρ; 24€ ήτοι 8.178δρχ. Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται και το κόστος της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και των διαγνωστικών τεστ (οσφυονωτιαία παρακέντηση, μαγνητική κοκ) από το εγκεφαλικό που εκών άκων σε συναντάει.

Αλλά ας είμαστε καλοπροαίρετοι με το Grecotel Cape Sounio. Ίσως οι τιμές είναι προϊόν της σύναψης αποκλειστικής συνεργασίας με τον ίδιο τον Ποσειδώνα που επιμελείται και τα κοκτέιλ πίσω απ' το μπαρ, της χρήσης αρχαιοελληνικών χρυσοποίκιλτων κάνθαρων αντι πλαστικών κυπέλλων, της εφ' όρου ζωής ελεύθερης εισόδου στο spa του ξενοδοχείου, όπου παρέχεται και μυοχαλαρωτικό μασάζ από τα χεράκια της Αθηνάς και, τέλος, η κατασκευή προσωπικού εκμαγείου από μάρμαρο και πωρόλιθο κατευθείαν από τους κίονες του ναού.

Φυσικά, θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες που ενώ τα 200ML χυμού Amita Orange κοστίζουν 4€ κατά την απόδειξη πάντα, το 1 λίτρο μας το χρέωσαν κοψοχρονιάς 2x200ML = 8€, αντί για 5x200ML = 20€ ως όφειλαν, αν υπήρχε σεβασμός απέναντι στις στοιχειώδεις μαθηματικές πράξεις. Και παραμένουμε ευγνώμονες διότι το Cape Sounio στέκεται με απόλυτη οικολογική ευσυνειδησία, αποδίδοντας στο νερό την αξία που του αναλογεί ως αγαθό εν ελλείψει, περιφρουρώντας το επί της ουσίας κι αυξάνοντας τις πωλήσεις της σαμπάνιας ως εναλλακτική λύση κι υποκατάστατο.

Ψευδεπίγραφα λοιπόν ο τουρισμός μας ασθμαίνει. Τιμολογιακά παραμένουμε άκρως ανταγωνιστικοί, στοχεύοντας -με τις διαστημικές μας τιμές- στην προσέλκυση τουριστών από το Άλφα Κενταύρου και τον Σείριο, η δε αισχροκέρδεια ειναι άγνωστη έννοια.

Δημήτρης Αρκαβιάδης


ΠΡΕΖΑ TV
9-8-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: