Τρίτη, Αυγούστου 17, 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ E-SHOP ΒΕΡΟΙΑΣ –ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Είμαι εδω και 5 χρόνια πελάτης των E-SHOP και αυτό που έχω αντιμετώπιση στο e-shop της Βεροίας δεν το έχω δει σε κανένα άλλο point της Θεσσαλονίκης και ιδίως του Eυοσμου μιας και πλέον από εκεί έχω προς παραλάβει τα δέματα μου
Δεν υπήρχε φορά που να μην πάω να παραλάβω κάτι και το μαγαζί της Βεροίας να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα χώρου . Από ότι έχω καταλάβει και βλέπω το μαγαζί πάει πολύ καλά οι αρμόδιου υπεύθυνη του e-shop Βεροίας και γενικά οι διευθυντές των περιοχών τους δεν μπορούν να το καταλάβουν και αυτοί! Είναι μεγάλο το πρόβλημα που έχω εγώ σαν πελάτης αλλά και τον υπάλληλων μιας και βλέπω τα παιδιά να αγκομαχάνε για να μας εξυπηρετήσουν .
Τα προβλήματα χώρου έχουν έως εξής. Πρώτων ο χώρος στάθμευσης μιας και είναι σε ένα από τα ποιο αθλία σημεία στην Βέροιας, κάνουμε και ξανά κάνουμε υπομονή μήπως στρώσουν τα πράγματα, έχοντας απέναντι τους μια πιάτσα ταξί και με το που παρκάρεις για 1-2 λεπτά τρως την ώρα σου μαλώνοντας με τους ταξιτζήδες , έχω πέσει πάνω και σε παράδοση δεμάτων και να τρέχουν τα παιδιά να αδειάσουν το φορτηγό μετά δέματα γιατί έχουν κλείσει το δρόμο. Άντε να πεις πως παρκάρεις κάπου άλλου το αυτοκίνητο σου ,το ποιο κοντινό πάρκω στο μαγαζί είναι 10 λεπτά περπάτημα με τα πόδια, ας αναρωτηθεί κανείς πως κουβαλάμε ένα έτοιμο pc για 10 λεπτά περπάτημα. Δεύτερων ο χώρος του μαγαζιού ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ μια τρύπα 4χ5 με ένα γραφείο στο βάθος 2 υπαλλήλους μπροστά ένας ταμείο και έναν πώλησης τρέχοντας να αντιμετωπίσουν το τέρας των δεμάτων που τους πνιγεί γιατί δεν υπαρχή χώρος και αυτό το κατάλαβα μια φορά που ζήτησα να πάω τουαλέτα και ο χώρος πίσω που είδα ήταν σαν ένας πολυχωρος μέσα σε 1χ3 ΕΛΕΟΣ αποθήκη τουαλέτα και από ότι είδα και service
Το μόνο που δουλεύει σωστά εκεί μέσα είναι οι υπάλληλοι μιας και έτσι όπως τρέχουν για τον μισθό που έμαθα από άλλα blogs πως παίρνουν μόνο ΗΡΩΕΣ μπορείς να τους πεις είναι μην πω κορόιδα γιατί εάν πάνε Θεσσαλονίκη να δουν πως δουλεύουν εκεί οι συνάδελφοι τους και παίρνουν ακριβός τον ίδιο μισθό θα πάθουν κατάθλιψη

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ E-SHOP ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΧΟΡΟΥ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΜΑΥΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΤΗ ΠΡΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΘΕΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΕΩΣ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΩΝ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
17-8-2010

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...

shin0bi είπε...

Άξιος συνεχιστής του πρωκτικού και των καταγγελιών των ανορθόγραφων και ασύντακτων "αναγνωστών".
ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Ανώνυμος είπε...

Είναι λογικό όπου υπάρχει τοσο μεγάλος αριθμός πελατών να εξυπηρετηθούν υπο αυτες τις συνθήκες να υπάρχουν καθυστερίσεις και παράπονα. Αυτό συμβαίνει παντού και σε όλους τους τομείς.

Γι' αυτό υπαρχει η υπηρεσια παραδοσης κατ' οίκον. Έτσι γλιτώνεις κόπο και χρόνο (αν βεβαια δεν σε πειραζει να παραλαβεις την παραγγελια σου την επόμενη εργάσιμη).

Ανώνυμος είπε...

ετσι γινετε στην επαρχια..μαγαζια τρυπες,παρκινγκ μηδεν, χωρος καταστηματος-αποθηκη,χωρος αναμονης πελατων μαζι με κουτια και σακια που βρωμανε(εκει υποτιθεται οτι τοποθετουντε σεερβις)..απλα να γινει η δουλεια τους,αλλα εμεις φταιμε και κανενας αλλος που πηγαινουμε στο καταστημα,αλλα απο την αλλη τι να κανεις οταν θες κατι επειγον και θες και την επαφη με τους υπαλληλους μπας και σε εξυπηρετησουν..να βαλεις παραδοση?εχουν ενα οδηγο αλλα και καλα κουριερ να τρεχει σα το βεγγο...αστα φιλε καμια οργανωση το εχω ακουσει απο πολλους. \
ps shinObi εσυ τι προβλημα εχεις για πες μας