Τετάρτη, Αυγούστου 04, 2010

(ΑΝ) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ: INTERNATIONAL LIFE-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Προσπαθώ να καταλάβω πως γίνεται να πληρώνουμε ασφαλιστικές εταιρίες για να μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους όποτε αυτές τις χρειαστούμε και όταν τις χρειαστούμε να μην μας εξυπηρετούν καθόλου.

Εδώ και πέντε (05) περίπου μήνες προσπαθώ να αποζημιωθώ από την παραπάνω ασφαλιστική (- μπελάς) εταιρία, στην οποία έχω ασφαλίσει το αυτοκίνητό μου, για τροχαίο ατύχημα για το οποίο δεν ευθυνόμουν εγώ αλλά ο ιδιοκτήτης του άλλου οχήματος (ο οποίος και ανέλαβε όλη την ευθύνη). Αν και δεν αποζημιώνομαι ουσιαστικά από την INTERNATIONAL LIFE, αλλά από την εταιρία του άλλου ιδιοκτήτη, παρόλα αυτά αυτοί, ως μεσολαβητές λόγω φιλικού διακανονισμού, αρνούνται να μου δώσουν το ποσό που μου αναλογεί για το συγκεκριμένο τροχαίο, για τις ζημιές που υπέστη το όχημα μου.

Ο ασφαλιστής μου Σ@@@ Β@@@@@ όλο αυτό το διάστημα (των 5 μηνών) με αποφεύγει, δεν σηκώνει τα τηλέφωνα και όποτε το κάνει δεν μου δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις, ενώ με κοροϊδεύει ότι θα με ειδοποιήσει αυτός όταν θα έχει κάποιο νέο και ποτέ δεν με παίρνει τηλ.. Ούτε άλλα στελέχη της εταιρίας (Λ@@@@@), στα οποία απευθύνθηκα μου έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις σχετικά με τους λόγους που δεν με αποζημιώνουν εξʼ ολοκλήρου. ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!

Τέτοιες ασφαλιστικές εταιρίες δεν θα έπρεπε να είχαν ως λεζάντα: INTERNATIONAL LIFE για καλύτερη ζωή αλλά,

INTERNATIONAL LIFE για την χειρότερη εμπειρία της ζωής σας, ειδικοί να σας κάνουμε τη ζωή δύσκολη!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
4-8-2010

2 σχόλια:

kostaki είπε...

kantous kataggelia sto ypourgeio emporeioy ginetai kai hlektronika omws enhmerwse toys prin kai dwstoys mia mera!

Ανώνυμος είπε...

file mou to systima filikou diakanonismou den leitourgei panta apsoga, ki ayto logw aneythynotitas kapoiwn asfalistikwn etairiwn.

Den mas eipes poia einai i asfalistiki etairia tou ypaitioy...
Ean eixes esy magazi, ws pote tha edines verese se kapoion pou sou xrwstaei ena karo lefta?

Stin prokeimeni periptwsi i amesa ypeythyni etairia einai oxi i International Life, alla i alli pou den mas les poia einai, kai i opoia den plirwnei tin International Life wste na pareis esy ta lefta sou...