«Ανταγωνιστικές τιμές με τα ΚΤΕΛ» βαφτίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το χαράτσι που θα επιβάλει στα εισιτήρια από την 1η Ιανουαρίου. Με ανακοίνωση που εκδόθηκε αργά χθες το βράδυ και αφού οι εφημερίδες είχαν σχεδόν κλείσει την ύλη τους, η διοίκηση της εταιρείας προσπάθησε προφανώς να περάσει «νύχτα» τις αυξήσεις.
Μάλιστα, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες των συντακτών η ανακοίνωση «κατέβηκε» από την ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επί της ουσίας, η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20, ενώ στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα από 8,90 ευρώ το εισιτήριο θα αυξηθεί στα 15 ευρώ. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθούν οι αυξήσεις αναλυτικά σε όλα τα δρομολόγια.
Την ίδια στιγμή «αναστέλλονται μέχρι νεωτέρας», δηλαδή κόβονται, εννέα δρομολόγια αμαξοστοιχιών, μεταξύ των οποίων το Αθήνα - Αλεξανδρούπολη - Αθήνα, το Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα - Πάτρα και το Κόρινθος - Τρίπολη - Ναύπλιο - Κόρινθος. Στη θέση τους η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει τέσσερα καινούργια που θα διαμορφωθούν ανάλογα με τη ζήτηση, όπως το Αθήνα- Καλαμάτα - Αθήνα χωρίς ενδιάμεση στάση.
Από το 2007 που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαχωρίστηκε από την ΟΣΕ Α.Ε. παρουσιάζει κάθε χρόνο έλλειμμα 230 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα στο τέλος του 2009 να έχει έλλειμμα πλέον των 700 εκατομμυρίων και εξανεμισμένο το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο. Αυτά τα ελλείμματα και τις ζημιογόνες πρακτικές των διοικήσεων καλείται να πληρώσει από την πρώτη μέρα του 2011 ο Ελληνας πολίτης, που κατά πάγια τακτική είναι ο μόνος που πληρώνει το μάρμαρο σε τέτοιες περιπτώσεις.
Της ΛΙΑΝΑΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΡΕΖΑ TV
23-12-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου