Στο 50% μειώθηκε ο τζίρος των 1.925 ταξί της Θεσσαλονίκης τους τελευταίους μήνες σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Ο αριθμός των Θεσσαλονικέων που επιλέγουν να πάρουν ταξί για τις μετακινήσεις τους μειώνεται καθημερινά, με αποτέλεσμα να μειώνονται και τα έσοδα των αυτοκινητιστών.Η μειωμένη κίνηση αλλά και οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων είχαν σαν αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι 75 πιάτσες ταξί που υπάρχουν στο πολεοδομικό συγκρότημα για τη φιλοξενία των οχημάτων που αναμένουν πελάτη και τη στάση των διερχομένων οδηγών.
Οι οδηγοί ταξί προτιμούν να περιμένουν στις πιάτσες με σβηστή μηχανή παρά να αναζητούν πελάτες περιφερόμενοι στους δρόμους, όπως έκαναν πριν από την κρίση.
Η εικόνα που επικρατεί στις πιάτσες φανερώνει την ακινησία στην οποία έχει περιέλθει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέρος του στόλου των αυτοκινητιστών. Ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης οι ουρές των ταξί σε αναμονή εκτείνονται σε δεκάδες μέτρα εκτός των ορίων της πιάτσας. Στην πιάτσα της Καμάρας, με κατεύθυνση ανατολικά, τα ταξί καταλαμβάνουν χώρο μέχρι την Παλαιών Πατρών Γερμανού και η πιάτσα εκτείνεται έως την κάθοδο της Ιασωνίδου. Ανάλογη είναι η εικόνα στην πιάτσα της Μητροπόλεως, στο ύψος της πλατείας Αριστοτέλους, όπου η ουρά με τα σταθμευμένα ταξί ξεκινά από το ύψος της οδού Κομνηνών, και στην πιάτσα της Εγνατίας, στο άγαλμα του Βενιζέλου, που αρχίζει από τα Λουτρά Παράδεισος.
“Ο τζίρος έπεσε κατά 50%”
Οι οδηγοί ταξί, καθώς επικρατεί το αδιαχώρητο στις υπάρχουσες πιάτσες, άρχισαν να δημιουργούν νέες πιάτσες με την προσωρινή στάθμευση των οχημάτων τους και ζητούν τη θεσμοθέτησή τους από τον δήμο Θεσσαλονίκης. “Δεν υπάρχει κίνηση, αντιμετωπίζουμε τρομερή μείωση της δουλειάς μας. Ο τζίρος έπεσε κατά 50%. Έχουμε προβλήματα με τους χώρους, αφού δεν έχουμε δουλειά, και θέλουμε να σταθμεύουμε σε αναμονή”, περιγράφει στη “Μ” ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης “Ο Ερμής” Κώστας Γιαννακάκης και προσθέτει ότι “ζητήσαμε να γίνουν νέες πιάτσες και να επεκταθούν κάποιες από τις υπάρχουσες”.
Οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν
(1) Στη Μητροπόλεως να ενωθούν οι δύο εσοχές μπροστά από το “Ολύμπιον” και το “Ηλέκτρα Παλάς”, (2) Στο κτίριο του πρώην ΥΜΑΘ να μετακινηθεί η πιάτσα απέναντι, στην πλευρά της πλατείας Διοικητηρίου.
Να επεκταθούν οι πιάτσες: (1) Στη Σοφούλη με Βασιλίσσης Όλγας, (2) Στην Μπότσαρη, (3) Στη Βασιλίσσης Όλγας, μπροστά από την εκκλησία της Ανάληψης, (4) Στην Αντιγονιδών, πάνω από την Εγνατία, (5) Στη Λαμπράκη με Διαγορά, (6) Στη Λαμπράκη με Περαιβού, (7) Στην Μπότσαρη με Βασιλίσσης Όλγας, (8) Στην Ευζώνων - πιάτσα οδού Ζέρβα, (9) Στην Παύλου Μελά και (10) Στην Εγνατία, μπροστά από το άγαλμα του Βενιζέλου.
Να γίνουν νέες πιάτσες: (1) Μπροστά από το νοσοκομείο “Γεννηματάς”, (2) Στη Βούλγαρη, πριν την Κ. Καραμανλή, (3) Στη Δελφών, μεταξύ Καρακάση και Μαρασλή, (4) Στη Λαμπράκη, πριν από την Κλεάνθους, (5) Στο “Ιπποκράτειο”, επί της Κ. Καραμανλή, (6) Στην Κασομούλη, (7) Στη Βασιλέως Γεωργίου, μπροστά από το δημαρχείο, (8) Στην Ανατολικής Θράκης, από Ιλισού έως Αρτάκης, (9) Στη Διογένους, μετά την Κλεάνθους, (10) Στην Ιασωνίδου με Εγνατία, (11) Στην Αγίου Δημητρίου, απέναντι από το τουρκικό προξενείο, (12) Στην Κανάρη, πριν από την Παπαναστασίου, (13) Στην Εθνικής Αμύνης, πριν από τη Σβώλου, (14) Στη Βενιζέλου με Μητροπόλεως, (15) Στην Τριανδρία, επί της οδού Σκύρου.
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
fkoutsamparis@makthes.gr
ΠΡΕΖΑ TV
25-3-2011
Οι οδηγοί ταξί προτιμούν να περιμένουν στις πιάτσες με σβηστή μηχανή παρά να αναζητούν πελάτες περιφερόμενοι στους δρόμους, όπως έκαναν πριν από την κρίση.
Η εικόνα που επικρατεί στις πιάτσες φανερώνει την ακινησία στην οποία έχει περιέλθει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέρος του στόλου των αυτοκινητιστών. Ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης οι ουρές των ταξί σε αναμονή εκτείνονται σε δεκάδες μέτρα εκτός των ορίων της πιάτσας. Στην πιάτσα της Καμάρας, με κατεύθυνση ανατολικά, τα ταξί καταλαμβάνουν χώρο μέχρι την Παλαιών Πατρών Γερμανού και η πιάτσα εκτείνεται έως την κάθοδο της Ιασωνίδου. Ανάλογη είναι η εικόνα στην πιάτσα της Μητροπόλεως, στο ύψος της πλατείας Αριστοτέλους, όπου η ουρά με τα σταθμευμένα ταξί ξεκινά από το ύψος της οδού Κομνηνών, και στην πιάτσα της Εγνατίας, στο άγαλμα του Βενιζέλου, που αρχίζει από τα Λουτρά Παράδεισος.
“Ο τζίρος έπεσε κατά 50%”
Οι οδηγοί ταξί, καθώς επικρατεί το αδιαχώρητο στις υπάρχουσες πιάτσες, άρχισαν να δημιουργούν νέες πιάτσες με την προσωρινή στάθμευση των οχημάτων τους και ζητούν τη θεσμοθέτησή τους από τον δήμο Θεσσαλονίκης. “Δεν υπάρχει κίνηση, αντιμετωπίζουμε τρομερή μείωση της δουλειάς μας. Ο τζίρος έπεσε κατά 50%. Έχουμε προβλήματα με τους χώρους, αφού δεν έχουμε δουλειά, και θέλουμε να σταθμεύουμε σε αναμονή”, περιγράφει στη “Μ” ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης “Ο Ερμής” Κώστας Γιαννακάκης και προσθέτει ότι “ζητήσαμε να γίνουν νέες πιάτσες και να επεκταθούν κάποιες από τις υπάρχουσες”.
Οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν
(1) Στη Μητροπόλεως να ενωθούν οι δύο εσοχές μπροστά από το “Ολύμπιον” και το “Ηλέκτρα Παλάς”, (2) Στο κτίριο του πρώην ΥΜΑΘ να μετακινηθεί η πιάτσα απέναντι, στην πλευρά της πλατείας Διοικητηρίου.
Να επεκταθούν οι πιάτσες: (1) Στη Σοφούλη με Βασιλίσσης Όλγας, (2) Στην Μπότσαρη, (3) Στη Βασιλίσσης Όλγας, μπροστά από την εκκλησία της Ανάληψης, (4) Στην Αντιγονιδών, πάνω από την Εγνατία, (5) Στη Λαμπράκη με Διαγορά, (6) Στη Λαμπράκη με Περαιβού, (7) Στην Μπότσαρη με Βασιλίσσης Όλγας, (8) Στην Ευζώνων - πιάτσα οδού Ζέρβα, (9) Στην Παύλου Μελά και (10) Στην Εγνατία, μπροστά από το άγαλμα του Βενιζέλου.
Να γίνουν νέες πιάτσες: (1) Μπροστά από το νοσοκομείο “Γεννηματάς”, (2) Στη Βούλγαρη, πριν την Κ. Καραμανλή, (3) Στη Δελφών, μεταξύ Καρακάση και Μαρασλή, (4) Στη Λαμπράκη, πριν από την Κλεάνθους, (5) Στο “Ιπποκράτειο”, επί της Κ. Καραμανλή, (6) Στην Κασομούλη, (7) Στη Βασιλέως Γεωργίου, μπροστά από το δημαρχείο, (8) Στην Ανατολικής Θράκης, από Ιλισού έως Αρτάκης, (9) Στη Διογένους, μετά την Κλεάνθους, (10) Στην Ιασωνίδου με Εγνατία, (11) Στην Αγίου Δημητρίου, απέναντι από το τουρκικό προξενείο, (12) Στην Κανάρη, πριν από την Παπαναστασίου, (13) Στην Εθνικής Αμύνης, πριν από τη Σβώλου, (14) Στη Βενιζέλου με Μητροπόλεως, (15) Στην Τριανδρία, επί της οδού Σκύρου.
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
fkoutsamparis@makthes.gr
ΠΡΕΖΑ TV
25-3-2011
1 σχόλιο:
Λογικό!!! Όταν είσαι γυναίκα και ο κωλόγερος ταρίφας σου ζητάει 15 ευρώ για 10 λεπτά διαδρομής χωρίς απόδειξη, ξανα μπαίνεις σε ταξί;
Δημοσίευση σχολίου