Πρόκειται για τις εταιρείες Dolmarton, η οποία φέρεται να ελέγχεται από τον κ. Αλέξανδρο Αβατάγγελο, και τη Marine Industrial Enterprises (MIE) του κ. Μιχάλη Ματαντού, οι οποίες πληρώνονταν από τη γερμανική κοινοπραξία για συμβουλευτικές υπηρεσίες,φαίνεται όμως πως χρησιμοποιούσαν τα χρήματα αυτά για να καταβάλλουν μίζες σε διάφορα πρόσωπα στην Ελλάδα.
Οι σύμβουλοι είχαν συμφωνήσει να αμείβονται από τους Γερμανούς με ποσοστό 2,65% επί των συμβάσεων που επρόκειτο (και τελικώς επετεύχθη) να συνομολογηθούν μεταξύ των HDW/Ferrostaal και της ελληνικής κυβέρνησης.
Το «ΘΕΜΑ» αποκαλύπτει σήμερα την αγωγή που υπέβαλε το 2006 η Dolmarton εναντίον της MAN Ferrostaal, αξιώνοντας να αυξηθεί το ποσοστό της αμοιβής που λάμβανε από τους Γερμανούς στο 3,5%. Στο κείμενο της διεκδίκησης, οι δικηγόροι της Dolmarton αποκαλύπτουν ότι ο κ. Ματαντός ήταν ο επίσημος πράκτορας της MAN Ferrostaal στην Ελλάδα και ότι οι πληρωμές στην εταιρεία του κ. Αβατάγγελου γίνονταν μέσω του κ. Ματαντού.
Με τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες, η υπεράκτια -με έδρα στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους εταιρεία Dolmarton παραδέχεται ότι άσκησε την επιρροή της στα κυβερνητικά όργανα προκειμένου η Ελλάδα να λάβει την απόφαση ναυπήγησης 3+1 γερμανικών υποβρυχίων.
«Η ενάγουσα (δηλαδή η Dolmarton) συνεργαζόταν με την εναγόμενη (δηλαδή τη MAN Ferrostaal) από το έτος 1997, προκειμένου να επιτευχθεί η σύναψη σύμβασης για την παράδοση υποβρυχίων την Ελλάδα από την κοινοπραξία MAN Ferrostaal / HDW», αναφέρεται στο κείμενο της σύμβασης με την οποία η εταιρεία του κ. Αβατάγγελου αξίωνε αποζημίωση ύψους 66.528.541 ευρώ από τη Ferrostaal. «Η ενάγουσα, δυνάμει ορισμένης συμβατικής σχέσης-συμφωνίας για συνεργασία και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, καθοδηγούσε και υποστήριζε την εναγόμενη, στην προσπάθεια αυτή.
Η συνεργασία αυτή απεδείχθη εξαιρετικά επιτυχής», επισημαίνεται στο κείμενο της αγωγής.
Για να προβάλει το έργο που προσέφερε στους Γερμανούς κατασκευαστές και να στοιχειοθετήσει το εύλογο του αιτήματος είσπραξης των περίπου 67 εκατ. ευρώ, η Dolmarton επικαλείται με λεπτομέρειες τις αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, δημιουργώντας έτσι την αίσθηση ότι όλες οι προσπάθειες της εταιρείας αυτής είχαν επικεντρωθεί στην άσκηση επιρροής για τη λήψη των επίσημων αποφάσεων για την κατασκευή των υποβρυχίων.
ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΠΟΛΛΑΤΟΥ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΠΡΕΖΑ TV
21-5-2011
Οι σύμβουλοι είχαν συμφωνήσει να αμείβονται από τους Γερμανούς με ποσοστό 2,65% επί των συμβάσεων που επρόκειτο (και τελικώς επετεύχθη) να συνομολογηθούν μεταξύ των HDW/Ferrostaal και της ελληνικής κυβέρνησης.
Το «ΘΕΜΑ» αποκαλύπτει σήμερα την αγωγή που υπέβαλε το 2006 η Dolmarton εναντίον της MAN Ferrostaal, αξιώνοντας να αυξηθεί το ποσοστό της αμοιβής που λάμβανε από τους Γερμανούς στο 3,5%. Στο κείμενο της διεκδίκησης, οι δικηγόροι της Dolmarton αποκαλύπτουν ότι ο κ. Ματαντός ήταν ο επίσημος πράκτορας της MAN Ferrostaal στην Ελλάδα και ότι οι πληρωμές στην εταιρεία του κ. Αβατάγγελου γίνονταν μέσω του κ. Ματαντού.
Με τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες, η υπεράκτια -με έδρα στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους εταιρεία Dolmarton παραδέχεται ότι άσκησε την επιρροή της στα κυβερνητικά όργανα προκειμένου η Ελλάδα να λάβει την απόφαση ναυπήγησης 3+1 γερμανικών υποβρυχίων.
«Η ενάγουσα (δηλαδή η Dolmarton) συνεργαζόταν με την εναγόμενη (δηλαδή τη MAN Ferrostaal) από το έτος 1997, προκειμένου να επιτευχθεί η σύναψη σύμβασης για την παράδοση υποβρυχίων την Ελλάδα από την κοινοπραξία MAN Ferrostaal / HDW», αναφέρεται στο κείμενο της σύμβασης με την οποία η εταιρεία του κ. Αβατάγγελου αξίωνε αποζημίωση ύψους 66.528.541 ευρώ από τη Ferrostaal. «Η ενάγουσα, δυνάμει ορισμένης συμβατικής σχέσης-συμφωνίας για συνεργασία και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, καθοδηγούσε και υποστήριζε την εναγόμενη, στην προσπάθεια αυτή.
Η συνεργασία αυτή απεδείχθη εξαιρετικά επιτυχής», επισημαίνεται στο κείμενο της αγωγής.
Για να προβάλει το έργο που προσέφερε στους Γερμανούς κατασκευαστές και να στοιχειοθετήσει το εύλογο του αιτήματος είσπραξης των περίπου 67 εκατ. ευρώ, η Dolmarton επικαλείται με λεπτομέρειες τις αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, δημιουργώντας έτσι την αίσθηση ότι όλες οι προσπάθειες της εταιρείας αυτής είχαν επικεντρωθεί στην άσκηση επιρροής για τη λήψη των επίσημων αποφάσεων για την κατασκευή των υποβρυχίων.
ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΠΟΛΛΑΤΟΥ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΠΡΕΖΑ TV
21-5-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου