Τετάρτη, Μαΐου 18, 2011

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ: ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΕΙΣ ΣΕ ΝΗΣΙΑ-ΕΞΟΡΙΑ!ΞΕΚΟΥΤΙΑΝΕ ΕΝΤΕΛΩΣ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΑΜΩΣΤΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΙΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΡΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ KΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΜΑΛΆΚΥΝΣΗ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ,ΜΕ ΠΟΙΑ  ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Σοκ και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η «περίεργη» δήλωση του Διονύση Σαββόπουλου, ο οποίος συμμετείχε στην κοινή εκπομπή με θέμα τη βία που έγινε πριν από λίγο, από ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, με αφορμή τα επεισόδια των τελευταίων ημερών.

Ο γνωστός τραγουδοποιός πρότεινε να κηρυχθεί η Αθήνα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, τον “καθαρισμό” των κτιρίων της Αθήνας από τοξικομανείς και μετανάστες και τη μεταφορά τους σε αραιοκατοικημένα νησιά, με χαμηλό πληθυσμό και μάλιστα υπό την επίβλεψη του ΟΗΕ. Στην παρατήρηση δε του δημοσιογράφου Α. Τσέκερη ότι τα ξερονήσια δεν είναι η λύση, ο ίδιος απάντησε παραφράζοντας στίχους του, ότι “ήρθε η ώρα να αποφασίσεις αν θα πεθάνεις ή θα ζήσεις”. Τέλος, τόνισε ότι η Αθήνα υποφέρει από την τρομοκρατία και τη βία.

Αυτές του οι δηλώσεις έχουν προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων στο internet και κυρίως από αριστερές πηγές που ισχυρίζονται ότι οι δηλώσεις Σαββόπουλου φέρνουν στο νου μνήμες από… Μακρόνησο

Θυμίζουμε ότι η πρωτοβουλία για κοινή ραδιοφωνική εκπομπή ενημερωτικών και ψυχαγωγικών σταθμών γίνεται για πρώτη φορά και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Συγκεκριμένα η ΕΡΑ προσέφερε το studio της και ο Flash  το κεντρικό σύνθημα της εκπομπής, το Ράδιο 9 και ο σταθμός Στο Κόκκινο αγκάλιασαν την πρωτοβουλία από την πρώτη στιγμή, ο Real FM και ο Βήμα FM διευκόλυναν τα μέγιστα τη συζήτηση που προηγήθηκε της κοινής απόφασης, όπως και ο ΑΝΤ1, ενώ το ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδος ανέλαβε την επικοινωνία με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Το Δημοτικό Ραδιόφωνο του Πειραιά επίσης συμμετείχε με εκπρόσωπο του, ενώ το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ δεν πήρε μέρος στη μετάδοση της δίωρης εκπομπής. 

Ακούστε τις δηλώσεις Σαββόπουλου


ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2011


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να τον γαμοσταυρίσεις;δημοκρατία έχουμε ο καθένας λέει ότι θέλει.Με αυτό δείχνεις ότι ο φασισμός δεν έχει χρώμα και κουλτούρα.

Ανώνυμος είπε...

Ο νιονιος αληθεια δεν ξερει τι λεει.Δεν μπαινω στο αν τα επαιρνε η οχι ουτε με νοιαζει αλλα στα νησια τους τοξικομανεις ,μαλλον το σκεφτηκε ολο μονος του...τι να πεις για τον φασισμο του καθε ενος και τα ρατσιστικα του ενστικτα.και το ΚΚΕ παρεπιπτοντως κατι αναλογο λεει για τους εξαρτημενους και για αυτο και μονο τους εχω για φτυσιμο.οπως και τον σαββοπουλο τωρα πια.

Ανώνυμος είπε...

Αρχίδια, δημοκράτες του κώλου. παλιομπινέδες. Οσοι δε συμφωνούν μαζί σας, μουνόπανα τους στέλνετε στα ψυχιατρία και στους γιατρούς. Ορφανά του Στάλιν και των Γκούλακ. Εσείς είστε οι φασίστες μουνάκια, φάτε τη ψωλή και από τον Νιόνιο.
Ακους αρχίδι 8:51. Δεν έχεις τσίπα, δεν ντρέπεσαι ρε απόλυτο τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

O καρκίνος κάθε έθνους, λαού είναι οι αριστεροί. Αυτοί είναι οι πραγματικοί ρατσιστές, κομπλεξικοί και ανώμαλοι.
Πάρε με τη σειρά μεγάλους ηγέτες της Αριστεράς.
Ο ΜΑΟ λέγετε ότι είχε πηδήξει 5000 παρθένες.
Ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας έχει συλλογή όλες τις αμερικανικές ταινίες.
Ο γυιός του Τσαουσέσκου κυκλοφορούσε με τα πιο ακριβά αυτικίνητα.
Οποια πέτρα Σοσιαληστή και να σηκώσεις θα δεις γεροντοέρωτες και γαμήσια.
Οταν δεν κυβερνάνε το παιζουν ηθικοί βλέπε Ιταλία με τον Μπερλουσκόνι.

Ανώνυμος είπε...

να αγιασει το στομα του..... oσοι βιωνουν διπλα σε αυτες τις κοινωνικες ομαδες ξερει καλα και τα προβληματα!! Ο preza απλα μενει στα Β.Π και εχει καθε δικαιωμα να λεει μαλακιες, αλλωστε αυτη ειναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.......

Ανώνυμος είπε...

9.53 & 10.04 gia peite mas POSA KILA MALAKES EISASTE REEEE
xoris na eime ypostiriktis ton KKEDON mporeite na mou peite re paparokefaloi me poia logiki eine o karkinos? mipos re mounopana aftoi kyvernousane tosa xronia tin ellada? me to 6% pou pairnoune oute ena arxidi den mporoune na klasoune
alla vevaia esys eisaste oi dimokrates pou gamisate tin ellada me ta glipsimata sas stous gamiolides tous politikous
kai oso afora to allo to psoralogo to mega paparologo Savopoulo aftone prepi na ton steiloune prota stin exoria kai tous tous allous pou to mouni eitane prostatevmeno stin 7aetia den ton peiraxe kaneis kai tora mas to paizei antistasiakos o MALAKAS

Ανώνυμος είπε...

Ο ΝΙΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ."ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ". ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΜΑΣ ΤΣΙΡΙΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΣΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Mia xara ta leei o Nionios kai epitelous stamatiste se ayth thn xwra na vaftizete ton patriotismo xounta. Gia tous toxikomaneis mono diafwnw gt xrizoun allhs metaxeiriseis mias k einai astheneis!!!

Ανώνυμος είπε...

Geia sou aristere nionio tou kolou!!
Esy den eixes pei kapote oti o monos logos pou se kunigisan sti xounta itan epeidi egrafes tragoudia;

Ανώνυμος είπε...

fasistoxrysavgoulakia pou grapsate edw kako psofo na exete :)

Ανώνυμος είπε...

11:46 πόσα ακίνητα νοικιάζεις σε άτομα από το Μπαγκλαντές και οικονομάς. Να στα φάνε οι γιατροί. κακόψοφο νάχεις παλιογίδι, βρωμοαριστερέ.

Ανώνυμος είπε...

Ανησυχώ για τα ελληνικά όσων γηγενών δεν μπορούν να καταλάβουν τι ακούνε.

Ανώνυμος είπε...

AΛΛΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΤΑ "ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ" ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ..ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΛΕΖΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ..Τρίτη, 17 Μαΐου 2011
«Η Αριστερά δεν ξεκαθαρίζει τη θέση της απέναντι στα αποβράσματα των μεταναστών»
Share51

Σκληρή γλώσσα από τον Μανώλη Γλέζο

Ο Μανώλης Γλέζος, η ηρωική μορφή της Εθνικής Αντίστασης που μαζί με τον Λάκη Σάντα κατέβασαν την ναζιστική σημαία από το λόφο της Ακρόπολης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «δημοκρατία» μιλάει για το πρόβλημα της μετανάστευσης αλλά και την οικονομική κρίση. Δεν διστάζει να κατακρίνει την Αριστερά για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους μετανάστες αλλά και....

να προτείνει τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε η Ελλάδα να βγει από την κρίση.

Διαβάστε αναλυτικά, τις απαντήσεις που έδωσε ο Μανώλης Γλέζος:

-Κύριε Γλέζο, η Αθήνα είναι ανάστατη από τα επεισόδια που γίνονται μετά τη δολοφονία του Μανώλη Καντάρη από μετανάστες. Η Αριστερά δεν φαίνεται να εκφράζει με όσα λέει τους πολίτες που άρχισαν να κοιτάνε προς την Ακροδεξιά. Τι φταίει;
«Το πρόβλημα είναι μεγάλο. Η κατάσταση σε ορισμένες συνοικίες είναι απαράδεκτη. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν αντιμέτωποι με όλο αυτό το κύμα που εκμεταλλεύεται τους μετανάστες. Οι μαφίες των μεταναστών, τα αποβράσματα των μεταναστών, δεν διστάζω να το πω, δημιουργούν προβλήματα σε βάρος όλων των κατοίκων.

Ποίος ευθύνεται γι’ αυτό όμως; Καταρχάς να δούμε τη ρίζα του κακού. Ευθύνονται όλες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, ιδιαίτερα αυτές που είχαν αποικίες στις υπό ανάπτυξη χώρες, οι οποίες σταμάτησαν να αποικιοκρατικές αλλά εξακολουθούν να εκμεταλλεύονται αυτές τις χώρες και δεν τις αφήνουν να αναπτυχθούν. Οι οικονομικοί μετανάστες δεν βρίσκουν δουλεία στον τόπο τους και φεύγουν.

Φταίει επίσης η κυβέρνηση, που δεν κάνει ό, τι πρέπει. Έπρεπε να πιάνει τον καθέναν και να τον ρωτά «από πού είσαι;» και αν απαντά λ.χ. «από το Αλγέρι» να τον στέλνει στη Γαλλία! Να πληρώσει εκείνη που είναι αιτία γι’ αυτό. […] Γιατί να την πληρώνουν μόνο οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα και της Κυψέλης και όχι του Ψυχικού και της Φιλοθέης; Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την Αστυνομία ως όργανο καταστολής των κοινωνικών αγώνων, αντί ως όργανο καταστολής της παραβατικότητας. Αν έκανε το δεύτερο δεν θα είχαμε τέτοια εγκλήματα. Θα αποτρεπόταν».

-Και η Αριστερά;
«Αυτά που λέω δεν τα λέει! Η αριστερά παίρνει άκριτα το μέρος των μεταναστών χωρίς να καταδικάζει τις μαφίες που δρουν μέσα στους μετανάστες, και δεν ξεκαθαρίζει το θέμα. Από κει και πέρα, αυτό το έδαφος βρίσκει ο φασισμός και αναπτύσσεται […]».

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΛΕΖΟΥ..Ε ΒΕΒΑΙΑ..ΣΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΤΕ ΦΑΣΙΣΤΑ? ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΕΙ..ΑΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΘΑ ΑΚΟΥΓΑ ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ..

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάστε στα λεγόμενα του Πρεζα την δημοκρατία των Αναρχικών...
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΩΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι να σου σχολιάσουνε??? Δεν λέει κάτι φασιστικό ο άνθρωπος... Κανεις δεν θα σε έλεγε φασίστα αν έλεγες τα ίδια με αυτόν...

Ο Γλέζος δεν αποκαλεί αποβράσματα όλους τους μετανάστες, ούτε τον απασχολεί να καθαρίσει την Αθήνα από όλους τους και να μείνουνε μόνο οι "καθαροί" Έλληνες. Για τις μαφίες μιλάει (κάθε είδους) και τα λέει μια χαρά και για το ρόλο της Αστυνομίας και των πολιτικών στο το μπάχαλο που επικρατεί. Οπότε μη μας ταυτίζεις τώρα τον Γλέζο με τους υπόλοιπους που μια χαρά τους λένε Φασίστες γι αυτά που κάνουν ή πιστεύουν.

Όσο για το Σαββόπουλο με σόκαρε και με απογοήτευσε πολύ η δήλωσή του αυτή. Γενικά, θεωρώ στενόφθαλμο και λάθος να ισχυρίζεσαι πως το πρόβλημα της Αθήνας θα λυθεί αν ξεφορτωθείς απλά όλους τους μετανάστες και τους τοξικομανείς και φαίνονται ωραίες οι πλατείες σου. Δηλαδή πληγή της Ελλάδας είναι οι μετανάστες και δεν είναι τα μυαλά των "αγανακτισμένων πολιτών" και της Χρυσής Αυγής; Αν στο κέντρο της Αθήνας είναι να μείνουν καθαρές πλατείες και φασίστες σαν αυτούς να πάμε κι εμείς να μείνουμε στα ξερονήσια με τους μετανάστες...

Ανώνυμος είπε...

10:04 ---> ΚΟΠΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΣΟΥ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΜΕΝΩ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ, ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΩΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ 11:11 ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!! ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ?????? (ο 10:04 )

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ---->>> 10:34

χαζούλης είπε...

Σαββόπουλε αφού τους στείλουμε στο νησί γιατί να μη τους κολλήσουμε και λεπρά; Με μια τέτοια υπερπαραγωγή ίσως και να ξεχρεώσουμε!

Ανώνυμος είπε...

Ο Σαββοπουλος ξερει τι λεει,με το ρυθμο που πληθαινουν θα βγαλουν πρωθυπουργο σε 12 χρονια,ο Ελληνας δεν εχει καμια τυχη το μονο που θα μεινει,θα ειναι ενα εθνος που απλα θα λεγετε ΕΛΛΑΔΑ χωρις εθιμα και ταυτοτητα. Τρελος ποντιος +++

Ανώνυμος είπε...

Αν η τιμή του έθνους μας, τα έθιμα και η ταυτότητά μας είναι να καταδιώκουμε κλωτσηδόν τον κάθε διαφορετικό από εμάς τότε να τα βράσω...

Ανώνυμος είπε...

Αυτα που λεει ο Σαββοπουλος ειναι πιο επικινδυνα απο αυτα που λεει ο ΠΡΕΖΑΣ.Ξερει τι λεει,θα ξεκινησουν με Δημαρχο σαν ζεσταμα στα μικρα νησακια μας και μετα θα βγαλουν και mr.President!!! Τρελος ποντιος +++

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι σε όλα τα ακροδεξιά μουνιά και καθίκια που έχουνε ποστάρει όλες αυτές τις μαλακίες παραπάνω, τα παιδιά τους ή κάποιο πολύ αγαπημένο τους πρόσωπο να μπλέξει με την πρέζα και να το στείλουνε οι ίδιοι εξορία σε κάποιο ξερονήσι. Γιατί το να είσαι τόσο μισάνθρωπος και καθίκι μουνόπανο είναι χειρότερο και από το να είσαι πρεζόνι.Τουλάχιστον από την πρέζα μπορείς να ξεφύγεις, ενώ αν είσαι ζώο δε γίνεσαι άνθρωπος με τίποτα...
Αλήθεια μαλάκες τώρα τον καταλάβατε τον Σαββουρόπουλο;;;Όταν έλεγε "κάτω τα χέρια από τον (πουτάνας γιό και σαπισμένο από τα σκουλήκια) Χριστόδουλο" δεν τον είχατε δει;;;Πάρτε τον πούλο ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

4:22 ωραια λογια με νοημα και εξαιρετικη ικανοτητα λογου & γραφης. μαλλον αγχωνεσαι γιατι φοβασαι τα καραβια και δεν ξερεις σε πιο νησακι θα σε στειλουν εσενα και τα ΄΄ΚοληΤΑΡΙΑ΄΄ σου? soz αμα δειχνω επιθετικος μη με παρεξηγειτε.

Ανώνυμος είπε...

5:45 = Τρελος Ποντιος +++

Ανώνυμος είπε...

Που πηγε αυτος ο Σαββοπουλος;
http://www.youtube.com/watch?v=UDopHRH8xJM

Ανώνυμος είπε...

Εγώ μαλακάκο τρελοπόντιε είμαι Έλληνας.Αν θες να γυρίσουνε οι ξένοι στην πατρίδα τους δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις παρά να γυρίσεις και εσύ στην Τουρκία με το καλό.Μάλλον ούτε εσύ θα έπρεπε να υποστηρίζεις τις απόψεις του Σαββουρόπουλου γιατί δε σε παίρνει ούτως ή άλλως.
Υ.Γ.:Πώς πέθανε η μάνα του τελευταίου Πόντιου εθνικιστή;Τη γάζωσε παλληκάρι του Κεμάλ με όπλο του κόκκινου στρατού.

Ανώνυμος είπε...

4:15 μμ ESY MALLON PROTIMAS NA MAS SFAZOYN KAI NA MH MILAME GIA NA SOY ARESOYME..

ΙΩΑΝΝΗΣ Γ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΟΥΤΕ Ο ΠΡΟΤΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΤΕΛΕ
ΥΤΕΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΑΝ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥ
ΛΟΥ ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΝ ΝΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΔΙΣΚΟΥΣ ΕΚΠΟ
ΜΠΕΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕΧΡΗ ΚΑΙ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΘΗ
ΚΑΝ ΣΤΟ [ ΠΑΣΟΚ ] ΟΠΟΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕ
ΡΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ [ Κ.Κ.Ε ]
ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΡΗΞΑΝ ΤΟ [ ΠΑΣΟΚ ]

JPVARTANN είπε...

η μαλακία των λεγομενων του Σαββοπουλου ειναι κυριως το οτι δεν μας λεει τα νησακια που εχει στο νου του,να μας πουν και οι κατοικοι τους την γνωμη τους.Και τοτε καλα ξεμπερδεματα.

Ανώνυμος είπε...

Τούρκοι κτύπησαν περίπολο μας στον Έβρο - Έκρυψαν το επεισόδιο Εκτύπωση E-mail
20-05-2011 11:15:16

Θερμό επεισόδιο που απεκρύβη είχαμε στο Τυχερό του Έβρου όταν περίπολος Ελλήνων συνοριοφυλάκων που επιχειρούσαν σε περιπολία με την συνδρομή Γερμανών της Frontex δέχτηκε πυρά από Τούρκους δουλεμπόρους αρχικά και στρατιώτες εν συνεχεία, που έβαλλαν εναντίον τους για να καλύψουν την αποχώρηση των δουλεμπόρων. Πιο συγκεκριμένα ομάδα τεσσάρων Ελλήνων συνοριοφυλάκων και δύο Γερμανών της Frontex δέχτηκαν πυρά από Τούρκους δουλέμπορους στην νησίδα Αντάς η οποία βρίσκεται στην ελληνική περιοχή του Τυχερού.

Πληροφορίες από την τουρκική πλευρά των συνόρων έδειξαν αυξημένη κινητικότητα των τουρκικών δυνάμεων που είχαν στείλει στην περιοχή ένα μηχανοκίνητο λόχο. Και από ελληνικής πλευράς κατά την διάρκεια του επεισόδιου είχε σημάνει συναγερμός και οι δυνάμεις της 7ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας βρίσκονταν "με το όπλο ανά χείρας". το θέμα είναι γατί κρύφτηκε η είδιση και δεν μεταδόθηκε

Η νησίδα προσεγγίζεται από την τουρκική πλευρά μόνο με βάρκα, ενώ από την ελληνική είναι προσβάσιμη με τα πόδια λόγω της χαμηλής στάθμης του ποταμού. Το τελευταίο χρονικό διάστημα είχε διαπιστωθεί ότι οι Τούρκοι δουλέμποροι αποβίβαζαν με βάρκες του παράνομους μετανάστες στη νησίδα αυτή οι οποίοι συνέχιζαν την πορεία τους προς τις ελληνικές ακτές του Έβρου.

Για το λόγο αυτό απεστάλη ομάδα της Frontex και Ελλήνων συνοριοφρουρών για να εμποδίσουν τις αποβιβάσεις των παράνομων μεταναστών. Οι Τούρκοι δουλέμποροι προσπάθησαν να προσεγγίσουν την νησίδα χωρίς επιτυχία λόγω της παρουσίας των Ελλήνων και Γερμανών αστυνομικών. Την επομένη, δηλαδή σήμερα το πρωί, εμφανίστηκε στην περιοχή μία τουρκική βάρκα στην οποία επέβαιναν άνδρες οι οποίοι έφεραν οπλισμό. Αυτόματα τυφέκια και πιστόλια

Αρχικά οι Τούρκοι μόλις είδαν την ελληνογερμανική αστυνομική δύναμη πυροβόλησαν στον αέρα για εκφοβισμό. Μετά όμως έβαλλαν με ριπές αυτομάτων όπλων κατά των ανδρών του ελληνογερμανικής περιπόλου. Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν υπήρξε ανταπόδοση των πυρών από το ελληνογερμανικό αστυνομικό κλιμάκιο.

Τότε εμφανίστηκαν περίπολοι του τουρκικού στρατού Μόλις εμφανίστηκαν οι Τούρκοι στρατιώτες ένας Γερμανός άνδρας της Frontex ανασηκώθηκε για να τους χαιρετήσει και δέχτηκε πυροβολισμούς τόσο από την περίπολο όσο και από τους δουλεμπόρους.

Υπό το τουρκικό πυρ και προ υπέρτερων δυνάμεων η ελληνική περίπολος αναγκάστηκε να υποχωρήσει από την ελληνικό έδαφος το οποίο τέθηκε υπό τον προσωρινό έλεγχο της τουρκικής περιπόλου! Δεν έχει εξακριβωθεί αν οι Τούρκοι στρατιώτες κατέβηκαν στη νησίδα που αποτελεί ελληνικό έδαφος, αλλά όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι ατό έγινε.

Το θέμα είναι γιατί κρύφτηκε το επεισόδιο από ελληνική πλευράς.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ανώνυμος είπε...

εχει πολυ μυαλο ο νιονιος..εσεις δε το καταλαβαινετε...οταν πιαστε το νοημαγιατι ΤΩΡΑ βγαινει κ τα λεει θα δειτε..

Απλυτος Εθνοπροδοτης είπε...

Θεωρειτε τυχαιο οτι την περιοδο της Χουντας ουτε φυλακιστηκε ουτε εξοριστηκε σε κανα ξερονησι?

Ανώνυμος είπε...

7:33 Μαλλον καπου τα εχασες φιλε μου,ειμαι ποντιος οχι τουρκος. Και πατριδα μου ειναι εδω στην ΕΛΛΑΔΑ.Η παππουδες μου αλλαξαν αναγκαστικα ΓΛΩΣΣΑ,ΕΠΙΘΕΤΟ οχι ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ αυτο δεν το καταφερε ο κεμαλ 350κ εσφαξε και παλι ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ παραμειναμε!!! ΣΟΖ που σε ΤΑΠΩΣΑ ΠΑΛΙ... Τρελος Ποντιος +++

Ανώνυμος είπε...

εγω παλι λεω να μαζευτουνε ολοι οι "νιονιοi" με παρομοιες ιδεες και να τους παρουν στα σπιτια τους και στα κτηματα τους ...αντε πια ο καθενας το μακρυ και το κοντο του τι μας λεει ο σαββο?να παρουν τη βρωμια απ την αυλη του και ας βρωμισει η αυλη οποιου αλλου....δηλ.40 ποντους μακρια απ τον κωλο μας(αθηνα) 40 π... ας χορευουν...ουστ ρε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε μην ισοπεδωνετε τα παντα!!!
ο Νιονιος εχει αφησει μερικα απο τα σπουδαιοτερα τραγουδια της χωρας!!!!
Απλα οπως οι περισοτεροι μεγαλοι καλιτεχνες,ειναι κυκλοθυμικος.
Και αυτο που μου κανει πολυ εντυπωση,ειναι που βλεπω σε ολα τα μπλογκς ενα τρελλο αντικομουνισμο με μανια;;;
απο οσο ξερω το κκε δεν κυβερνησε ποτε, και ειχε το πολυ 10-12 % .
το κομα μπορει να μη σας αρεσει αλλα ο καπιταλισμος δεν καταλαβατε ακομα που οδηγει;;;

Ανώνυμος είπε...

οταν το ιδιο χαιδεμενο παιδι ολων ανεξαιρετως των κοματων,των media,και των πασης φυσεως καθεστωτικων εβγαινε και διατυμπανιζε πριν απο χρονια το ποσο περηφανος νιωθει που ο γιος του κατεταγη στον Ελληνικο στρατο (εγραψε μαλιστα και τραγουδι)η για τις δηλωσεις του περι χρησιμοτητας της δεξιας στροφης των Ελληνων... ποσοι αραγε σκεφτηκαν οτι ο εγκεφαλος του αρχιζει να ρεταρει επικινδυνα.Αν κρινουμε δε και απο τις παραλληλες συμπεριφορες και θεσεις σε κοινωνικα ζητηματα αλλων γεροντων οπως Θεοδωρακης, Κουνδουρος, Κακογιαννης τοτε σιγουρα προκειται για επιδημια γεροντικης πνευματικης....ακρατειας

Ανώνυμος είπε...

Ωραια, να δημιουργησουμε μουσουλμανικους θυλακες στα ελληνικα ξερονησια...

stamatis είπε...

δε ξερω αν φταιει το ελληνικο σχολειο,τα chemtrails η οτι αλλο για την πνευματικη ανικανοτητα.αυτη ειναι η πραγματικη μας χρεοκοπια.αριστεροι,δεξιοι,κομουνιστες,αναρχικοι,φασιστες,χριστιανοι,αντιχριστοι πισω απ τις μουτσουνες απουσιαζει απ ολους η ΛΟΓΙΚΗ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.μονο οι μαλακισμενες ιδεοληψιες του καθενος μετρανε.οι φερετζεδες της αγνοιας και της βλακιας.τα θεμελια του εγωισμου.το ψευτικο εγω του καθενος μας.

Ανώνυμος είπε...

Αν φύγουν οι μετανάστες με ποιους θα αρπάζονται τα μέλη της Χρυσης Αυγής;... Ιδού το ερώτημα..

Ανώνυμος είπε...

συγνωμη αλλα ο νιονιος δεν μιλαει για εξορια αλλα για μια νεα ζωη για ολους αυτους που μενουν στο δρομο κ σε παλια σπιτια η οτι αλλο.να πανε σε νησια κ να καλιεργησουν τη γη να παραγουν εργο κ να ειναι δημιουργικοι κ οχι παρασιτα που ολοι βλεπουμε κ απαξιονουμαι...ακομα κ για τους τοξικομανεις..ο τελειος τροπος απεξαρτησης..δουλεια,καλος αερας,
αποτοξινοση... παραγωγη των προιοντων αναγκης τους με τη βοηθεια του κρατους φυσικα... μαζι σου σαββοπουλε...εισαι μυαλο κ ας μην σε χονευω

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΤΕ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΑς !!!!ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΗΣΑΤΕ!!!!!!Η ΙΔΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ( ΕΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ) ΒΛΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ..ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Για ολους εσας που λετε πως δεν ειναι ολοι οι μεταναστες αποβρασματα :
Συμφωνω απολυτα!
Αν ομως σε ενα γαματο αχνιστο κοματι παστιτσιο βρω μια κουραδα, θα το πεταξω ολοκληρο εστω με βαρια καρδια. Κανεις σας δεν κοιταει το προβλημα καταματα. Για ποιο λογο ειμαι υποχρεωμενος ως Ελλην να μπω στη διαδικασια κοσκινισματος των μεταναστων για το ποιος ειναι κακος και ποιος οχι και για ποιο λογο επειδη πιστευω αυτα που πιστευω ειμαι φασιστας αλλα δεν ειστε εσεις που υποστηριζεται αυτους που μπηκαν στην χωρα μου με το ετσι θελω.
Αυτο που ξερω ειναι πως αν σας χτυπησει την πορτα ενας κακομοιρος αγνωστος και σας ζητησει να τον φιλοξενησετε, ΟΛΟΙ σας (και εγω) θα του κλεισουμε την πορτα γιατι πολυ απλα δεν γνωριζουμε τιποτα για αυτον. Για πιο λογο να ειναι διαφορετικα οταν μιλαμε σε επιπεδο χωρας και λαων. Ειδικα σε τετοια περιοδο οπου εμεις οι ιδιοι οι Ελληνες δεν μπορουμε να τα βγαλουμε περα.

Ανώνυμος είπε...

Εδω και πολλους αιωνες, η καταστροφη μιας χωρας (ή ισοδυναμα στην προκειμενη περιπτωση ενος εθνους) δυναται να πραγματοποιηθει με 3 βασικους τροπους ή και με συνδιασμο των.
1ον Στρατιωτικη εισβολη
2ον Οικονομικη εισβολη
3ον πολιτισμικη/θρησκευτικη εισβολη
Την Ελλαδα, οι ξενοι κερδοσκοποι/κεφαλαιοκρατες/εβραιομασωνοι πειτε τους οπως θελετε, εχουν καταφερει να την καταστρεψου χρησιμοποιοντας τον 2ο και 3ο τροπο συνεργικα. Αντιστοιχο μεριδιο ευθυνης εχουν και οι διαδοχικες προδοτικες κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Μικροτερο (αλλα υπαρκτο κατα την αποψη μου) εχουν τα κομματα της αριστερας που ειτε τηρουν σηγη ιχθυος ειτε τροφοδοτουν την μια απο αυτες τις καταστροφικες δυναμεις (ανεξελεγκτη εισροη ξενων και θεσεις τους περι νομιμοποιησης των)
Ολοι εσεις οι προοδευτικοι αριστεροι αναγνωριζετε το γιγαντιο κακο που προκαλει η οικονομικη εισβολη αλλα αγνοειτε παντελως ΠΑΝΤΕΛΩΣ ομως την πολιτισμικη εισβολη. Δεν καταλαβαινετε τι εστι πολιτισμικη συνοχη ενος εθνους και ποιες οι συνεπειες της αλλοιωσης της. Εχετε κολησει σε πραγματα τα οποια πιθανον να μαθατε στο τραπεζακι μιας αριστεριστικης οργανωσης στο πανεπιστημιο ή σε ιδεες που σας μεταφερθηκαν ατοφιες απο τον μπαμπα. Υπαρχουν αληθειες και δεδομενα τα οποια δεν γνωριζετε ειτε επειδη αδιαφορειτε ειτε επειδη δεν εχει τυχει να τα μαθετε ειτε επειδη ναι μεν τα γνωριζετε ηδη αλλα τους εχετε κολησει την ταμπελιτσα "ρατσιστικη-εθνικιστικη-φασιστικη θεση" και ως εκ τουτου αδυνατειτε να τις αναλυσετε σωστα και να τις αφομοιωσετε.

"Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια"

"Η μιση αληθεια ειναι χειροτερη απο το ψεμα"

"Η γνωση ειναι δυναμη"

"Ο νοων νοητω"

Ανώνυμος είπε...

Για ολους εσας που λετε πως δεν ειναι ολοι οι μεταναστες αποβρασματα :
Συμφωνω απολυτα!
Αν ομως σε ενα γαματο αχνιστο κοματι παστιτσιο βρω μια κουραδα, θα το πεταξω ολοκληρο εστω με βαρια καρδια. Κανεις σας δεν κοιταει το προβλημα καταματα. Για ποιο λογο ειμαι υποχρεωμενος ως Ελλην να μπω στη διαδικασια κοσκινισματος των μεταναστων για το ποιος ειναι κακος και ποιος οχι και για ποιο λογο επειδη πιστευω αυτα που πιστευω ειμαι φασιστας αλλα δεν ειστε εσεις που υποστηριζεται αυτους που μπηκαν στην χωρα μου με το ετσι θελω.
Αυτο που ξερω ειναι πως αν σας χτυπησει την πορτα ενας κακομοιρος αγνωστος και σας ζητησει να τον φιλοξενησετε, ΟΛΟΙ σας (και εγω) θα του κλεισουμε την πορτα γιατι πολυ απλα δεν γνωριζουμε τιποτα για αυτον. Για πιο λογο να ειναι διαφορετικα οταν μιλαμε σε επιπεδο χωρας και λαων. Ειδικα σε τετοια περιοδο οπου εμεις οι ιδιοι οι Ελληνες δεν μπορουμε να τα βγαλουμε περα.

Ανώνυμος είπε...

Εδω και πολλους αιωνες, η καταστροφη μιας χωρας (ή ισοδυναμα στην προκειμενη περιπτωση ενος εθνους) δυναται να πραγματοποιηθει με 3 βασικους τροπους ή και με συνδιασμο των.
1ον Στρατιωτικη εισβολη
2ον Οικονομικη εισβολη
3ον πολιτισμικη/θρησκευτικη εισβολη
Την Ελλαδα, οι ξενοι κερδοσκοποι/κεφαλαιοκρατες/εβραιομασωνοι πειτε τους οπως θελετε, εχουν καταφερει να την καταστρεψου χρησιμοποιοντας τον 2ο και 3ο τροπο συνεργικα. Αντιστοιχο μεριδιο ευθυνης εχουν και οι διαδοχικες προδοτικες κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Μικροτερο (αλλα υπαρκτο κατα την αποψη μου) εχουν τα κομματα της αριστερας που ειτε τηρουν σηγη ιχθυος ειτε τροφοδοτουν την μια απο αυτες τις καταστροφικες δυναμεις (ανεξελεγκτη εισροη ξενων και θεσεις τους περι νομιμοποιησης των)
Ολοι εσεις οι προοδευτικοι αριστεροι αναγνωριζετε το γιγαντιο κακο που προκαλει η οικονομικη εισβολη αλλα αγνοειτε παντελως ΠΑΝΤΕΛΩΣ ομως την πολιτισμικη εισβολη. Δεν καταλαβαινετε τι εστι πολιτισμικη συνοχη ενος εθνους και ποιες οι συνεπειες της αλλοιωσης της. Εχετε κολησει σε πραγματα τα οποια πιθανον να μαθατε στο τραπεζακι μιας αριστεριστικης οργανωσης στο πανεπιστημιο ή σε ιδεες που σας μεταφερθηκαν ατοφιες απο τον μπαμπα. Υπαρχουν αληθειες και δεδομενα τα οποια δεν γνωριζετε ειτε επειδη αδιαφορειτε ειτε επειδη δεν εχει τυχει να τα μαθετε ειτε επειδη ναι μεν τα γνωριζετε ηδη αλλα τους εχετε κολησει την ταμπελιτσα "ρατσιστικη-εθνικιστικη-φασιστικη θεση" και ως εκ τουτου αδυνατειτε να τις αναλυσετε σωστα και να τις αφομοιωσετε.

"Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια"

"Η μιση αληθεια ειναι χειροτερη απο το ψεμα"

"Η γνωση ειναι δυναμη"

"Ο νοων νοητω"

Ανώνυμος είπε...

Απευθύνομαι κατ' αρχήν στο διαχειριστή του blog, για να πώ ότι είμαι πατέρας ενός παιδιού που μπέρδεψε με την πρέζα. Πάλεψα κι εγώ και αυτός για 8 χρόνια (μέσα από πρόγραμμα), για να ευτυχήσει σήμερα να έχει την δυνατότητα να εργάζεται, να έχει καθαρό πρόσωπο και να έχει την κοπέλλα του, μακρυά από την πρέζα. Ένα αίτημα λοιπόν είναι να αλλάξει το όνομα του blog, επειδή είναι πρόκληση για κάποια παιδιά, που τα σπρώχνει ακόμη πιο βαθειά, βοηθώντας έτσι το σύστημα, που θέλει τη μάζα των ανέργων να την μετατρέψει σε μάζα ναρκομανών.
Δεύτερη παρατήρηση είναι ότι όταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, αρχίζει η βρισιά. Η βρισιά δεν χαρακτηρίζει αυτόν στον οποίο απευθύνεται, αλλά αυτόν που την εκτοξεύει. Αυτήν και μόνο την χρησιμότητα έχει. Καταλαβαίνεις με ποιόν έχεις να κάνεις.
Τρίτη παρατήρηση είναι ότι άσχετα αν κάποιος έχει δίκιο ή άδικο, η μοναδική δυνατότητα που προσφέρει μια συζήτηση, πάντα, μα πάντα, είναι να ακούσεις τον άλλο και να βελτιώσεις τον εαυτό σου. Σε καμμία περίπτωση μια συζήτηση δεν σου δίνει την δυνατότητα να βελτιώσεις τον άλλο.
Πέρα από το θλιβερό περιβάλλον που προσφέρει μια βρισιά, κατεβάζει και το επίπεδο σκέψης. Εκτός εαν αυτό που επιδιώκουμε είναι,le να αυτοχαρακτηριστούμε ανεγκέφαλοι ή πρεζάκια. Σκεφτείτε το.

Ανώνυμος είπε...

θελει καθαρισμα η αθηνα η δεν θελει? εσυ θες αυτην την κατασταση? να βρωμαει κατουρλιό ολο το κέντρο? να τους πανε ολους σε ενα μερος, να τους πλύνουν να τους ταισουν να τους φροντισουν σαν ανθρώπους και να φροντισουν και τον επαναπατρισμό τους. Οσο για τα πρεζακια, αυτα θελουν ιατρικη φροντιδα αφου τους μαζεψουν σε ενα μερος με σκοπο την απεξάρτηση τους, φασιστικη ειναι αυτη η κατασταση που επικρατεί στην αθηνα, και για τους ξενους και για τους Ελληνες. Αν εσυ βλεπεις την προταση του σαββοπουλου εξορια, εγω αυτο που συμβαίνει τωρα το βλέπω στρατόπεδο συγκέντρωσης

Ανώνυμος είπε...

Πούτσα από το Νιόνιο, Πούτσα και απ' το Γλέζο.
Α ρε αναρχοκομουνιστομαλακισμένα, δεν υπάρχει πέτρα να κρυφτείτε από κάτω. Πίσω στα γκουλάγκ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!
Έτσι, ΞΥΠΝΗΣΕ ο λαός.

ΒΕΝΤΟΥΖΑ-ΒΕΝΤΟΥΖΑ!

Εύγε Νιόνιο και Γλέζο, :)

Υ.Γ.
Έπονται κι άλλες Πούτσες για την κωλάθρα σας.