Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2011

ΣΟΚ ΣΤΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ:Η ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...ΔΕΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΟΦΕΡ!!!!

«Το καταναλωτικό όν έφυγε από μέσα μου», δήλωσε στη real και συνέχισε: «Εγκατέλειψα κάποιες ευκολίες. Άλλοι έκοψαν το ταξί , εγώ ένιωσα πολύ ανόητη που χρησιμοποιούσα τονοδηγό του άντρα μου. Άρχισα να οδηγώ ξανά και το ευχαριστιέμαι κιόλας. Όλοι κατεβήκαμε ένα σκαλοπάτι. Όχι μόνο επειδή μικραίνουν τα οικονομικά μεγέθη, αλλά επειδή πρέπει να είσαι πολύ βλάκας για να λειτουργείς αντίθετα με το σύνολο μιας κοινωνίας. Εγώ είμαι κοινωνικό ον και μ’ αρέσει να λειτουργώ μέσα στην κοινωνία.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ...ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ...ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΙZΕΙ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΟΥ...
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.


ΠΡΕΖΑ TV
14-9-2011

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ Η ΚΟΙΝΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΗ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΔΙΟΞΕ ΤΟΝ ΣΟΦΕΡ ΤΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ....ΚΟΥΡΑΓΙΟ ....

Ανώνυμος είπε...

Εγώ βλέπω ακόμα έναν άνεργο...