Κυριακή, Σεπτεμβρίου 11, 2011

ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ


Νέα κινητοποίηση ανακοίνωσαν οι ιδιοκτήτες ταξί, προχωρώντας σε 48ωρη απεργία.
Συγκεκριμένα τα ταξί όλης της χώρας τραβούν χειρόφρενο από τις 5 τα ξημερώματα αύριο, Δευτέρα μέχρι τις 5 τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλαίσιο της απεργιακής κινητοποίησης, οι ιδιοκτήτες ταξί θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε διάφορα σημεία, τα οποία θα ανακοινωθούν την τελευταία στιγμή, ώστε να διατηρηθεί και το στοιχείο του αιφνιδιασμού.
ΠΡΕΖΑ TV
11-9-2011

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς, οι ιδιοκτήτες ταξί. Για τους οδηγούς ταξί δε μιλάει κανένας. Πάντα με τα αφεντικά. Ο νέος νόμο πλήττει μόνο τους μεγαλοιδιοκτήτες ταξί και αυτοί είναι που βγαίνουν στο δρόμο. Είμαι οδηγός εδώ και έξι χρόνια. Πρακτικά νοικιάζω το ταξί με το μήνα και ο ιδιοκτήτης του με πνίγει οικονομικά. Γιατί να μην μπορώ και εγώ να έχω μια άδεια ταξι ρε Πρέζα; Εγώ θέλω να δουλέψω αυτές τις μέρες. Ο ιδιοκτήτης μου παίρνει τα κλειδιά, αυτόν υποστηρίζεις;

Ανώνυμος είπε...

Πες τα ρε φιλε για να καταλαβουνε καποιοι.Παιρνουν ενα κωλοχαρτο 200 300 χιλιαρικα ευρω και καλα λενε και μας το παιζουν αστεγοι μετα που δεν βγαινουν.Εγω που εδωσα 4 χρονια σπουδες και 20 χιλιαρικα εξοδα για 3 ευρω την ωρα δουλευω ντελιβερυ.Καθε πολιτης δικαιουται οτι αδεια σε οποιο επαγγελμα γουσταρει για να ζησει και τζαμπα.Κατω τα μονοπολια και τα κλειστα επαγγελματα.

Ανώνυμος είπε...

Σωστά να εφαρμοστεί ο νόμος και άργησε η κυβέρνηση.Να τελειώνουμε με τη μαφία των Ταξί που λυμαίνονται αεροδρόμια ,λιμάνια,σταθμούς υπεραστικών λεωφορείων.Να τελειώνουμε με τις διπλές και τριπλές κούρσες,καθώς και με την άρνηση μίσθωσης άμα δεν τους βολεύει η κούρσα.Επιτέλους να γίνουν τα ταξί όπως είναι στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο και να δουλεύουν σωστά και όχι ασύδοτα όπως δουλεύουν τώρα και όπως θέλουν να παραμείνουν το νταβατζιλίκι τέλος THE GAME IS OVER