«Την αστυνομική βία και την απαράδεκτη τακτική καταστολής των αγώνων των εργαζομένων της ΔΕΗ και των λοιπών φορέων αντίδρασης κατά των βάρβαρων εισπρακτικών μέτρων της κυβέρνησης της υποταγής στους ξένους τοκογλύφους», καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΔΥΕ).
"Οι συλλήψεις και όλες οι μορφές βίας από τις δυνάμεις καταστολής της λαϊκής αντίδρασης δεν θα περάσουν, δε θα καταστείλουν τη λαϊκή οργή, που θα πνίξει όλους όσοι δρουν και εργάζονται κατά των συμφερόντων των πολιτών", τονίζει η ΟΔΥΕ.
ΠΡΕΖΑ TV
24-11-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου