Τετάρτη, Απριλίου 04, 2012

Το γράμμα του 77χρονου...



«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι' αυτήν.
Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ), δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για τη διατροφή μου.Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)».


ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (πηγη: Το χωνί)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επρεπε να ντρεπετε ο κυριος αυτός. Θελει να παρει να οπλα η νεολαια για να προβοκαρει το λαικό κινημα.Δε θα τους περάσει.Οποιος ασκει βία ειναι εχθρος του λαού και των συμφεροντων του.Για να προλάβω δεν ειμαι τρολ

maltakias είπε...

Ε,αν δεν είσαι τρολ τότε είσαι κόπανος,απλά τα πράγματα.

ΛΑΕ ΣΤΑ ΟΠΛΑ

Ανώνυμος είπε...

εσεις αναρχοπρακτορακο maltakia δε θα μιλατε, εχετε λερώσει τα χερια σας με αιμα αθώων ανθρώπον.Το λαε στα όπλα θα οδηγησει εκατοντάδες ανθρωπους σε θάνατο, αυτο θελετε να χυθει αιμα ελλήνων

Ανώνυμος είπε...

φασιστοβλακα καλουμε το λαο να παρει τα οπλα απεναντι σε αυτουσ που το εχουν χιλιοκλεψει και τον χτυπανε συνεχεια.γιατι αν δεν παρει τα οπλα θα συνεχιζουν να του επιτιθονται. και μαζι σε αυτουσ εισαι και εσυ.γιατι ξερεισ αν παρει ο λαος τα οπλα θα χασεις φασιστα το προνομια να εχεισ μονο εσυ οπλα και να απειλεισ και να επιτιθεσαι σε ολους..ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Καλε μου ανθρωπε καλο σου ταξιδι ... σου υποσχομαι οτι μια μερα θα παρουμε πισω ολο το αιμα που εχουν χυσει ολα αυτα τα καθαρματα..Δεν συμφωνω με αυτη σου την πραξη ... για μενα εισαι ο παπους μου... ενας συνανθρωπος μου... ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Εσείς που είστε στο χείλος του γκρεμού, σκεφτείτε πόσο πολυ θα βοηθήσετε αν στρεψετε το όπλο στο σύστημα και όχι στον εαυτό σας! Οποίος πυροβολησει τους καριόληδες αυτούς θα γινει ήρωας!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος αυτός έχει καταλάβει πολλά, μόνο ένας αποφασισμένος άνθρωπος φτάνει μέχρι την αυτοδιαχείριση της ζωής του, αφού δε του μένει ποια καμία αμφιβολία. Η μόνη αλήθεια είναι ότι αλλαγή μπορεί να έρθει μόνο με τον λαό στα όπλα. Αλλιώς μια ζωή θα μας καταστέλλουν λίγα ρόπαλα. Όσα χρόνια και να μαζευόμαστε στις πλατείες με όπλα θα δούμε την αλλαγή που οραματιζόμαστε. Αυτή είναι η αλήθεια. Και αυτή είναι η μαλθακή κοινωνία της Ελλάδας που σοκάρεται από αυτό το ειλικρινές μήνυμα .

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΛΑ για να καθαρισουμε ΦΑΣΙΣΤΕΣ κ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ