ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝΔΙΑ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ;;;;
ΠΡΟΣ ΤΙ,Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
18-9-2013
ΠΡΟΣ ΤΙ,Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
18-9-2013
8 σχόλια:
ο ενας απο καλαματα ο αλλος απο μανη τι να λεμε τωρα
ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ...
ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΑΣ........
ΑΡΗΣ ΚΟΖΑΝΗ SUPER3... ΝΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΦ ΠΑΟΚ ΚΟΖΑΝΗΣ.... ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥΣΤΑΡΙΑ ΝΑΖΙΔΕΣ....
Ετσι...παμε γερα...εναν εναν θα σας ξεκανουμε απλυτα αναρχιδια
ΜΜΜ... Αντε ρε εξω θα ειμαστε το απογευμα ελα να μας βρεις .Ξερεις που , δεν θα ειμαστε σε στενακια , ουτε θα μας περιμενουν στη γωνια να μας παραλαβουν-φυγαδευσουν.Και σε περιπτωση που δεν ξερεις που θα ειμαστε στο λεω καθαρα .18:00 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ . Μαλακα. Επισης . Τι εηγινε ρε μαγκες παλλι κοπανησατε το συστημα ? Ρε δε πατε να γαμηθειτε λοβοτομημενα
Είσαι μεγάλη κοτα τσιμπουκλη γερμανοτσολια
Οι χρυσαυγιτες ειστε τερατα ή μαλλον ουτε καυτο γιατι ακομα κ αυτα εχουν αισθηματα.
ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΨΗΦΗΣΑΝ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΗΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ....ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ...ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
κατο ο φασισμος htimh den exei timh khnygi παντου...εδω πολυτεχνειο reee πηδηχτε τους...τωρα
Δημοσίευση σχολίου