Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 18, 2013

ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΠΑΚΙΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΦΥΣΣΑ-Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΡΑΣΤΗ

ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΥΡΙΕ ΔΕΝΔΙΑ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ;;;;
ΠΡΟΣ ΤΙ,Η ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
18-9-2013

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο ενας απο καλαματα ο αλλος απο μανη τι να λεμε τωρα

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ...
ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΑ... ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΑΣ........

ΑΡΗΣ ΚΟΖΑΝΗ SUPER3... ΝΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΦ ΠΑΟΚ ΚΟΖΑΝΗΣ.... ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥΣΤΑΡΙΑ ΝΑΖΙΔΕΣ....

Ανώνυμος είπε...

Ετσι...παμε γερα...εναν εναν θα σας ξεκανουμε απλυτα αναρχιδια

Ανώνυμος είπε...

ΜΜΜ... Αντε ρε εξω θα ειμαστε το απογευμα ελα να μας βρεις .Ξερεις που , δεν θα ειμαστε σε στενακια , ουτε θα μας περιμενουν στη γωνια να μας παραλαβουν-φυγαδευσουν.Και σε περιπτωση που δεν ξερεις που θα ειμαστε στο λεω καθαρα .18:00 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ . Μαλακα. Επισης . Τι εηγινε ρε μαγκες παλλι κοπανησατε το συστημα ? Ρε δε πατε να γαμηθειτε λοβοτομημενα

Ανώνυμος είπε...

Είσαι μεγάλη κοτα τσιμπουκλη γερμανοτσολια

Ανώνυμος είπε...

Οι χρυσαυγιτες ειστε τερατα ή μαλλον ουτε καυτο γιατι ακομα κ αυτα εχουν αισθηματα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΨΗΦΗΣΑΝ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΗΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ....ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ...ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

κατο ο φασισμος htimh den exei timh khnygi παντου...εδω πολυτεχνειο reee πηδηχτε τους...τωρα