Τετάρτη, Φεβρουαρίου 05, 2014

ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΟ VIDEO ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ

 
ΠΡΕΖΑ TV
5-2-2014

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα......η βλακια σε ολο της το μεγαλειο!! Η προσπαθεια του μηδενικου για να αποκτησει αξια.....ανθρωποι που ζουνε σε μια αλλη εποχη αυτη της λαμογιας του δηθεν και του βλαχομπαροκ, η απολυτη ξεφτιλα.......πολυ ευστοχη η αναρτηση σου!!!

Ανώνυμος είπε...

πολύ βάψιμο βρε παιδί μου....ούτε διαφήμιση της vernilac!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ?