ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΟ VIDEO ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ
ΠΡΕΖΑ TV
5-2-2014
3 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Χα χα χα......η βλακια σε ολο της το μεγαλειο!! Η προσπαθεια του μηδενικου για να αποκτησει αξια.....ανθρωποι που ζουνε σε μια αλλη εποχη αυτη της λαμογιας του δηθεν και του βλαχομπαροκ, η απολυτη ξεφτιλα.......πολυ ευστοχη η αναρτηση σου!!!
3 σχόλια:
Χα χα χα......η βλακια σε ολο της το μεγαλειο!! Η προσπαθεια του μηδενικου για να αποκτησει αξια.....ανθρωποι που ζουνε σε μια αλλη εποχη αυτη της λαμογιας του δηθεν και του βλαχομπαροκ, η απολυτη ξεφτιλα.......πολυ ευστοχη η αναρτηση σου!!!
πολύ βάψιμο βρε παιδί μου....ούτε διαφήμιση της vernilac!
ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ?
Δημοσίευση σχολίου