Από τις καταθέσεις των δύο αστυνομικών που μετά την επανέναρξη της δίκης της Χρυσής Αυγής κλήθηκαν στο βήμα του μάρτυρα αναμφίβολα ξεχώρισε αυτή του Νικόλαου Ντάφου, του οδηγού του περιπολικού που έφτασε στον τόπο της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα.
Οχι μόνο γιατί με σαφήνεια υπέδειξε ως δράστη της εγκληματικής επίθεσης της 17ης Σεπτεμβρίου 2013 τη ναζιστική οργάνωση, αλλά γιατί κατέθεσε και την προσωπική του μαρτυρία από μια άλλη, παλιότερη επίθεση της Χρυσής Αυγής, που πραγματοποιήθηκε σε τζαμί στα Καμίνια τον Αύγουστο του 2012.
Για την υπόθεση αυτήν, που είναι βέβαια γνωστή από τα σχετικά δημοσιεύματα εκείνων των ημερών, ο αστυνομικός τόνισε ότι δεν επρόκειτο για συμπλοκή, αλλά για επίθεση, και ότι οι δράστες που επιτέθηκαν με λοστούς και καπνογόνα φορούσαν μπλούζες της Χρυσής Αυγής, οι οποίες έγιναν αντιληπτές από τους Πακιστανούς μετανάστες που βρίσκονταν μέσα στον χώρο.
Το θέμα είναι ότι στο άκουσμα της κατάθεσης αυτής οι συνήγοροι των χρυσαυγιτών, όπως έχει γραφτεί στα σχετικά ρεπορτάζ από το δικαστήριο, άρχισαν να φωνάζουν διαμαρτυρόμενοι, υποχρεώνοντας την πρόεδρο να διακόψει την ακροαματική διαδικασία, ενώ έφτασαν στο σημείο να ισχυριστούν ότι «τα τζαμιά του 2011 και του 2012 είναι άσχετα με την υπόθεση».
Μόνο που οι επιθέσεις σε μουσουλμανικούς χώρους λατρείας όχι μόνο δεν είναι «άσχετες» με τη δίκη της Χρυσής Αυγής, αλλά είναι απολύτως ενδεικτικές για την εγκληματική δράση της ναζιστικής οργάνωσης. Η πιο γνωστή υπόθεση είναι βέβαια αυτή του εμπρησμού τζαμιού στην πλατεία Αττικής στις 30/10/2010 από το τάγμα εφόδου του Αγ. Παντελεήμονα, το οποίο επιχείρησε να κάψει ζωντανούς δεκάδες υπηκόους Μπανγκλαντές.
Για την εγκληματική αυτή ενέργεια γίνεται ξεχωριστή αναφορά στο βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, όπου ως επικεφαλής του τάγματος αναφέρεται η Θέμις Σκορδέλη.
Οπως έχει καταγγείλει ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ενωσης Ελλάδος Ελγαντούρ Ναΐμ, εκείνο το βράδυ περίπου 15-20 χρυσαυγίτες, που κρατούσαν ξύλα και κοντάρια, έκλεισαν απ’ έξω την πόρτα του χώρου λατρείας και έβαλαν λουκέτο, έτσι ώστε οι περίπου 40 μουσουλμάνοι, οι οποίοι προσεύχονταν μέσα, να μην μπορούν να διαφύγουν.
Στη συνέχεια οι δράστες έσπασαν το τζάμι του παραθύρου και πέταξαν μέσα πανιά και σκουπίδια βρεγμένα με πετρέλαιο, τους έβαλαν φωτιά με αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά.
Οι εγκλωβισμένοι μετανάστες κατάφεραν, τελικά, να σωθούν χάρη στον νιπτήρα που υπήρχε μέσα στον χώρο και σε μια μικρή μάνικα νερού, ενώ συγχρόνως καλούσαν την αστυνομία και την πρεσβεία τους. Οσο για τους δράστες, κατά την αποχώρησή τους γέμισαν τους εξωτερικούς τοίχους και την πρόσοψη του οικήματος με συνθήματα και προεκλογικά αυτοκόλλητα της Χρυσής Αυγής και του Αρχηγού της Ν. Μιχαλολιάκου, ο οποίος λίγες μέρες μετά (7/11/2010) εξελέγη δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα.
Με λίγα λόγια, ο εμπρησμός του τζαμιού στην πλ. Αττικής όχι μόνο γίνεται οργανωμένα, αλλά εντάσσεται στην προεκλογική εκστρατεία του Μιχαλολιάκου για τις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010!
Σήμερα, όμως, η «Εφ.Συν.» φέρνει στο φως νέα φωτογραφικά ντοκουμέντα, όπου απεικονίζεται μηχανοκίνητο τάγμα εφόδου της ναζιστικής οργάνωσης, συγκροτημένο από στελέχη των Πυρήνων της Νίκαιας, του Πειραιά και του Περάματος, να βεβηλώνει τέτοιο μουσουλμανικό χώρο λατρείας και μέσω της βεβήλωσης αυτής να ομολογεί ότι οι εμπρησμοί και γενικότερα οι επιθέσεις σε τζαμιά ανήκουν στο ρεπερτόριο της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής.
Και συμπτωματικά ο συγκεκριμένος χώρος λατρείας τον οποίο βεβηλώνουν οι χρυσαυγίτες, επιχειρώντας να τρομοκρατήσουν τους μετανάστες που τον χρησιμοποιούν, βρίσκεται και πάλι στα Καμίνια, ενώ το περιστατικό αυτό εξελίσσεται στις 9 Ιουνίου 2013, έναν χρόνο μετά την επίθεση σε άλλο τζαμί της περιοχής, για την οποία κατέθεσε ο αστυνομικός Ν. Ντάφος, και μόλις τρεις μήνες πριν από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Επικεφαλής του μηχανοκίνητου τάγματος εφόδου είναι ο πυρηνάρχης Νίκαιας, Γεώργιος Πατέλης, το ηγετικό στέλεχος του Πυρήνα Περάματος, Αναστάσιος Πανταζής, και ο τότε πυρηνάρχης Πειραιά, Θωμάς Μπαρέκας.
Ολοι τους είναι σήμερα κατηγορούμενοι στη δίκη. Στο τάγμα συμμετέχουν ακόμη οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία Φύσσα, Ιωάννης Αγγος και Ελπιδοφόρος Καλαρίτης, καθώς επίσης και ο καταδικασμένος για την επίθεση σε μέλη της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας Πειραιά, Νεκτάριος Σαλούφας.
Την εξόρμηση αυτή είχε διαφημίσει και η ίδια η Χρυσή Αυγή μέσα από τον επίσημο ιστότοπό της γράφοντας ότι «μια εντυπωσιακή φάλαγγα δεκάδων μηχανών διέσχισε τους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά, συνέχισε στην περιοχή των Καμινίων, έπειτα στου Ρέντη και ολοκλήρωσε την πορεία της στα γραφεία της Τ.Ο. Πειραιά όπου και έληξε».
Μάλιστα η ίδια η ναζιστική οργάνωση μας πληροφορεί και για την παρουσία των στελεχών της στο τζαμί στα Καμίνια, όπου όπως λέει «έψαλαν τον εθνικό ύμνο και τον ύμνο του κινήματος, μεταδίδοντας έτσι για άλλη μια φορά τη θέση του κινήματος για άμεση απέλαση όλων των λαθρομεταναστών και παύση της λειτουργίας των παράνομων θρησκευτικών χώρων λατρείας τους».
Αυτό που μας κρύβει, όμως, είναι το σύνθημα που έγραψαν στον τοίχο του συγκεκριμένου χώρου λατρείας, το οποίο αποτελεί βέβαια την απόλυτη ομολογία για τον εγκληματικό τρόπο με τον οποίο η Χρυσή Αυγή έχει επιχειρήσει να επιβάλει την παύση της λειτουργίας των τζαμιών αυτών. Το σύνθημα είναι απλό και σαφές: «Φωτιά στα τζαμιά. Εξω οι ξένοι».
Και δεν είναι μόνο ο εμπρησμός του τζαμιού στην πλατεία Αττικής το 2010, ούτε μόνο η επίθεση με τα καπνογόνα και τους λοστούς στον αντίστοιχο χώρο λατρείας στα Καμίνια το 2012.
Υπάρχει η απόπειρα εμπρησμού τζαμιού στον Βόλο στις 15/11/2012, κατά την οποία οι τρεις κατηγορούμενοι Μανθογιάννης Ζήνων, Δοδόλιας Κωνσταντίνος και Καλισόπουλος Μάριος βρέθηκαν από αστυνομικούς μέσα σε αυτοκίνητο κοντά στο τζαμί (οδός Αδμήτου) με βόμβες μολότοφ. Οπως οι ίδιοι δήλωσαν είχαν συναντηθεί στα γραφεία της Χρυσής Αυγής και είχαν μαζί τους υλικό της ναζιστικής οργάνωσης. Η υπόθεση έχει συσχετιστεί με τη μεγάλη δικογραφία της δίκης της Χρυσής Αυγής.
Η επίθεση στην Εύβοια
Αλλά υπάρχει και η επίσης εμπρηστική επίθεση σε τζαμί στο Βασιλικό Εύβοιας στις 3 Ιουνίου 2012. Για αυτήν την υπόθεση έχει ενόρκως καταθέσει ενώπιον των ανακριτριών εφετών Ι. Κλάπα και Μ. Δημητροπούλου ο πρόεδρος της Πακιστανικής Κοινότητας, Τζαβέντ Ασλάμ, αναφέροντας ότι η επίθεση στον χώρο λατρείας εντάσσεται στο πλαίσιο πολυήμερων επιθέσεων κατά μεταναστών από άτομα που φορούσαν μπλούζες της Χρυσής Αυγής.
Οπως κατέθεσε, οι δράστες έριξαν από το παράθυρο του τζαμιού βόμβα μολότοφ, από την οποία κάηκε τελικά ευτυχώς μόνο το χαλί της προσευχής, καθώς οι μετανάστες κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά.
Ο Τζαβέντ Ασλάμ είχε δημόσια καταγγείλει και την επίθεση σε μουσουλμανικό χώρο λατρείας στην οδό Ιθάκης στον Ρέντη στις 11 Αυγούστου του 2012, ζητώντας «να τιμωρηθούν οι ένοχοι, η Χρυσή Αυγή που μπήκε μέσα στα τζαμιά μας».
Τότε οι δράστες είχαν γράψει και πάλι υβριστικά και προσβλητικά για τα σύμβολα λατρείας των μουσουλμάνων συνθήματα.
Στις 14/3/2013 η ναζιστική οργάνωση αναρτούσε στον ιστότοπό της ένα κείμενο με τίτλο «Ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα; Μα υπάρχουν ήδη!».
Εκεί λοιπόν, αφού επετίθετο στους «θλιβερούς ανθέλληνες» που ζητούν την ανέγερση του τεμένους, αναδημοσίευε μία λίστα με τα ονόματα και τις διευθύνσεις των μουσουλμανικών χώρων λατρείας στην Αθήνα, καθώς και τα μέσα μεταφοράς τα οποία τους προσεγγίζουν.
Η λίστα αυτή είχε αρχικά αναρτηθεί σε ιστοσελίδα που απευθύνεται σε μουσουλμάνους στην Ελλάδα, για χρηστικούς λόγους. Η αναδημοσίευσή της όμως από τη Χρυσή Αυγή ως τι άλλο θα μπορούσε να εκληφθεί αν όχι ως στοχοποίηση των χώρων αυτών;
Συντάκτης: Γιάννης Μπασκάκης
http://www.efsyn.gr/arthro/fotia-sta-tzamia-dia-heiros-hrysis-aygis
ΠΡΕΖΑ TV
24-6-2016
Οχι μόνο γιατί με σαφήνεια υπέδειξε ως δράστη της εγκληματικής επίθεσης της 17ης Σεπτεμβρίου 2013 τη ναζιστική οργάνωση, αλλά γιατί κατέθεσε και την προσωπική του μαρτυρία από μια άλλη, παλιότερη επίθεση της Χρυσής Αυγής, που πραγματοποιήθηκε σε τζαμί στα Καμίνια τον Αύγουστο του 2012.
Για την υπόθεση αυτήν, που είναι βέβαια γνωστή από τα σχετικά δημοσιεύματα εκείνων των ημερών, ο αστυνομικός τόνισε ότι δεν επρόκειτο για συμπλοκή, αλλά για επίθεση, και ότι οι δράστες που επιτέθηκαν με λοστούς και καπνογόνα φορούσαν μπλούζες της Χρυσής Αυγής, οι οποίες έγιναν αντιληπτές από τους Πακιστανούς μετανάστες που βρίσκονταν μέσα στον χώρο.
Το θέμα είναι ότι στο άκουσμα της κατάθεσης αυτής οι συνήγοροι των χρυσαυγιτών, όπως έχει γραφτεί στα σχετικά ρεπορτάζ από το δικαστήριο, άρχισαν να φωνάζουν διαμαρτυρόμενοι, υποχρεώνοντας την πρόεδρο να διακόψει την ακροαματική διαδικασία, ενώ έφτασαν στο σημείο να ισχυριστούν ότι «τα τζαμιά του 2011 και του 2012 είναι άσχετα με την υπόθεση».
Μόνο που οι επιθέσεις σε μουσουλμανικούς χώρους λατρείας όχι μόνο δεν είναι «άσχετες» με τη δίκη της Χρυσής Αυγής, αλλά είναι απολύτως ενδεικτικές για την εγκληματική δράση της ναζιστικής οργάνωσης. Η πιο γνωστή υπόθεση είναι βέβαια αυτή του εμπρησμού τζαμιού στην πλατεία Αττικής στις 30/10/2010 από το τάγμα εφόδου του Αγ. Παντελεήμονα, το οποίο επιχείρησε να κάψει ζωντανούς δεκάδες υπηκόους Μπανγκλαντές.
Για την εγκληματική αυτή ενέργεια γίνεται ξεχωριστή αναφορά στο βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, όπου ως επικεφαλής του τάγματος αναφέρεται η Θέμις Σκορδέλη.
Οπως έχει καταγγείλει ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ενωσης Ελλάδος Ελγαντούρ Ναΐμ, εκείνο το βράδυ περίπου 15-20 χρυσαυγίτες, που κρατούσαν ξύλα και κοντάρια, έκλεισαν απ’ έξω την πόρτα του χώρου λατρείας και έβαλαν λουκέτο, έτσι ώστε οι περίπου 40 μουσουλμάνοι, οι οποίοι προσεύχονταν μέσα, να μην μπορούν να διαφύγουν.
Στη συνέχεια οι δράστες έσπασαν το τζάμι του παραθύρου και πέταξαν μέσα πανιά και σκουπίδια βρεγμένα με πετρέλαιο, τους έβαλαν φωτιά με αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά.
Οι εγκλωβισμένοι μετανάστες κατάφεραν, τελικά, να σωθούν χάρη στον νιπτήρα που υπήρχε μέσα στον χώρο και σε μια μικρή μάνικα νερού, ενώ συγχρόνως καλούσαν την αστυνομία και την πρεσβεία τους. Οσο για τους δράστες, κατά την αποχώρησή τους γέμισαν τους εξωτερικούς τοίχους και την πρόσοψη του οικήματος με συνθήματα και προεκλογικά αυτοκόλλητα της Χρυσής Αυγής και του Αρχηγού της Ν. Μιχαλολιάκου, ο οποίος λίγες μέρες μετά (7/11/2010) εξελέγη δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα.
Με λίγα λόγια, ο εμπρησμός του τζαμιού στην πλ. Αττικής όχι μόνο γίνεται οργανωμένα, αλλά εντάσσεται στην προεκλογική εκστρατεία του Μιχαλολιάκου για τις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010!
Σήμερα, όμως, η «Εφ.Συν.» φέρνει στο φως νέα φωτογραφικά ντοκουμέντα, όπου απεικονίζεται μηχανοκίνητο τάγμα εφόδου της ναζιστικής οργάνωσης, συγκροτημένο από στελέχη των Πυρήνων της Νίκαιας, του Πειραιά και του Περάματος, να βεβηλώνει τέτοιο μουσουλμανικό χώρο λατρείας και μέσω της βεβήλωσης αυτής να ομολογεί ότι οι εμπρησμοί και γενικότερα οι επιθέσεις σε τζαμιά ανήκουν στο ρεπερτόριο της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής.
Και συμπτωματικά ο συγκεκριμένος χώρος λατρείας τον οποίο βεβηλώνουν οι χρυσαυγίτες, επιχειρώντας να τρομοκρατήσουν τους μετανάστες που τον χρησιμοποιούν, βρίσκεται και πάλι στα Καμίνια, ενώ το περιστατικό αυτό εξελίσσεται στις 9 Ιουνίου 2013, έναν χρόνο μετά την επίθεση σε άλλο τζαμί της περιοχής, για την οποία κατέθεσε ο αστυνομικός Ν. Ντάφος, και μόλις τρεις μήνες πριν από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Επικεφαλής του μηχανοκίνητου τάγματος εφόδου είναι ο πυρηνάρχης Νίκαιας, Γεώργιος Πατέλης, το ηγετικό στέλεχος του Πυρήνα Περάματος, Αναστάσιος Πανταζής, και ο τότε πυρηνάρχης Πειραιά, Θωμάς Μπαρέκας.
Ολοι τους είναι σήμερα κατηγορούμενοι στη δίκη. Στο τάγμα συμμετέχουν ακόμη οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία Φύσσα, Ιωάννης Αγγος και Ελπιδοφόρος Καλαρίτης, καθώς επίσης και ο καταδικασμένος για την επίθεση σε μέλη της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας Πειραιά, Νεκτάριος Σαλούφας.
Την εξόρμηση αυτή είχε διαφημίσει και η ίδια η Χρυσή Αυγή μέσα από τον επίσημο ιστότοπό της γράφοντας ότι «μια εντυπωσιακή φάλαγγα δεκάδων μηχανών διέσχισε τους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά, συνέχισε στην περιοχή των Καμινίων, έπειτα στου Ρέντη και ολοκλήρωσε την πορεία της στα γραφεία της Τ.Ο. Πειραιά όπου και έληξε».
Μάλιστα η ίδια η ναζιστική οργάνωση μας πληροφορεί και για την παρουσία των στελεχών της στο τζαμί στα Καμίνια, όπου όπως λέει «έψαλαν τον εθνικό ύμνο και τον ύμνο του κινήματος, μεταδίδοντας έτσι για άλλη μια φορά τη θέση του κινήματος για άμεση απέλαση όλων των λαθρομεταναστών και παύση της λειτουργίας των παράνομων θρησκευτικών χώρων λατρείας τους».
Αυτό που μας κρύβει, όμως, είναι το σύνθημα που έγραψαν στον τοίχο του συγκεκριμένου χώρου λατρείας, το οποίο αποτελεί βέβαια την απόλυτη ομολογία για τον εγκληματικό τρόπο με τον οποίο η Χρυσή Αυγή έχει επιχειρήσει να επιβάλει την παύση της λειτουργίας των τζαμιών αυτών. Το σύνθημα είναι απλό και σαφές: «Φωτιά στα τζαμιά. Εξω οι ξένοι».
Και δεν είναι μόνο ο εμπρησμός του τζαμιού στην πλατεία Αττικής το 2010, ούτε μόνο η επίθεση με τα καπνογόνα και τους λοστούς στον αντίστοιχο χώρο λατρείας στα Καμίνια το 2012.
Υπάρχει η απόπειρα εμπρησμού τζαμιού στον Βόλο στις 15/11/2012, κατά την οποία οι τρεις κατηγορούμενοι Μανθογιάννης Ζήνων, Δοδόλιας Κωνσταντίνος και Καλισόπουλος Μάριος βρέθηκαν από αστυνομικούς μέσα σε αυτοκίνητο κοντά στο τζαμί (οδός Αδμήτου) με βόμβες μολότοφ. Οπως οι ίδιοι δήλωσαν είχαν συναντηθεί στα γραφεία της Χρυσής Αυγής και είχαν μαζί τους υλικό της ναζιστικής οργάνωσης. Η υπόθεση έχει συσχετιστεί με τη μεγάλη δικογραφία της δίκης της Χρυσής Αυγής.
Η επίθεση στην Εύβοια
Αλλά υπάρχει και η επίσης εμπρηστική επίθεση σε τζαμί στο Βασιλικό Εύβοιας στις 3 Ιουνίου 2012. Για αυτήν την υπόθεση έχει ενόρκως καταθέσει ενώπιον των ανακριτριών εφετών Ι. Κλάπα και Μ. Δημητροπούλου ο πρόεδρος της Πακιστανικής Κοινότητας, Τζαβέντ Ασλάμ, αναφέροντας ότι η επίθεση στον χώρο λατρείας εντάσσεται στο πλαίσιο πολυήμερων επιθέσεων κατά μεταναστών από άτομα που φορούσαν μπλούζες της Χρυσής Αυγής.
Οπως κατέθεσε, οι δράστες έριξαν από το παράθυρο του τζαμιού βόμβα μολότοφ, από την οποία κάηκε τελικά ευτυχώς μόνο το χαλί της προσευχής, καθώς οι μετανάστες κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά.
Ο Τζαβέντ Ασλάμ είχε δημόσια καταγγείλει και την επίθεση σε μουσουλμανικό χώρο λατρείας στην οδό Ιθάκης στον Ρέντη στις 11 Αυγούστου του 2012, ζητώντας «να τιμωρηθούν οι ένοχοι, η Χρυσή Αυγή που μπήκε μέσα στα τζαμιά μας».
Τότε οι δράστες είχαν γράψει και πάλι υβριστικά και προσβλητικά για τα σύμβολα λατρείας των μουσουλμάνων συνθήματα.
Στις 14/3/2013 η ναζιστική οργάνωση αναρτούσε στον ιστότοπό της ένα κείμενο με τίτλο «Ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα; Μα υπάρχουν ήδη!».
Εκεί λοιπόν, αφού επετίθετο στους «θλιβερούς ανθέλληνες» που ζητούν την ανέγερση του τεμένους, αναδημοσίευε μία λίστα με τα ονόματα και τις διευθύνσεις των μουσουλμανικών χώρων λατρείας στην Αθήνα, καθώς και τα μέσα μεταφοράς τα οποία τους προσεγγίζουν.
Η λίστα αυτή είχε αρχικά αναρτηθεί σε ιστοσελίδα που απευθύνεται σε μουσουλμάνους στην Ελλάδα, για χρηστικούς λόγους. Η αναδημοσίευσή της όμως από τη Χρυσή Αυγή ως τι άλλο θα μπορούσε να εκληφθεί αν όχι ως στοχοποίηση των χώρων αυτών;
Συντάκτης: Γιάννης Μπασκάκης
http://www.efsyn.gr/arthro/fotia-sta-tzamia-dia-heiros-hrysis-aygis
ΠΡΕΖΑ TV
24-6-2016
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου