Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2016

ΠΟΙΟΙ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΟ «ΧΡΗΜΑ» ΤΗΣ BLACK FRIDAY! - ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ BONUS ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ BLACK FRIDAY ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ BONUS ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΜΗΘΗΚΑΝ, ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΤΑΓΡΑΦΗΚΑΝ ΠΛΗΘΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.

Οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών ήταν οι μεγάλες κερδισμένες της... νεόκοπης Black Friday που υιοθετήθηκε και στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να αναθερμανθεί η κατανάλωση και η κίνηση στην αγορά.

Όπως μεταφέρουν στελέχη της αγοράς, οι τζίροι των Public, Πλαίσιο, Γερμανός και Media Markt πρωτίστως ήταν σημαντικά αυξημένοι, τόσο στα καταστήματα, όσο και στα e-shop τους, ενώ αισθητή ήταν η αύξηση των επισκεπτών και των πωλήσεων (σε συγκεκριμένα καταστήματα όμως) στα δύο εμπορικά κέντρα των Σπάτων, McArthur Glen και Smart Park, αλλά και στα εμπορικά κέντρα της Θεσσαλονίκης. Κατά γενική ομολογία η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα ήταν σαφώς μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη ημέρα και ιδιαίτερα από τις 6 Κυριακές του 2016 που τα καταστήματα ήταν ανοικτά.




Νικητής τα Public

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα Public πραγματοποίησαν την περασμένη Παρασκευή πολύ υψηλούς τζίρους, με διαφορά από τον δεύτερο, τζίροι οι οποίοι ξεπέρασαν ακόμη και τους αντίστοιχους σε ημέρες της Χριστουγεννιάτικης περιόδου!

Η επίδοση αυτή είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής του ομίλου να “επενδύσει” από νωρίς στην Black Friday,δημιουργώντας ένα trend το οποίο ακολούθησαν μετά οι υπόλοιπες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδων. Πέρυσι, ήταν το εμπορικό κέντρο McArthurGlen που προέβαλε τις μεγάλες εκπτώσεις που γίνονται αυτή την ημέρα, την εφετινή χρονιά όμως τα Public πήραν τη σκυτάλη και επένδυσαν τόσο σε επίπεδο προβολής, όσο και προϊοντικά, προπαραγγέλνοντας συγκεκριμένα είδη τεχνολογίας στα οποία δόθηκαν και οι μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Μάλιστα, πηγές από την αγορά λένε πως κάποιες από τις ανταγωνίστριες εταιρείες δεν είδαν με.. καλό μάτι την κίνηση αυτή των Public και επιχείρησαν να κινηθούν με αντίμετρα. Ωστόσο, αποδείχθηκε πως η μέρα ήταν εμπορικά εξαιρετικά καλή για τις αλυσίδες που είδαν τις πωλήσεις σε tablets, laptops-notebooks, smartphones, “έξυπνες τηλεοράσεις” και περιφερειακά να απογειώνονται.

Έτσι, η Media Markt ανακοίνωσε πως επεκτείνει τις μεγάλες προσφορές της Black Friday για... τέσσερις ημέρες (από Πέμπτη 24 έως Κυριακή 27 Νοεμβρίου) στα καταστήματά της και διαδικτυακά, ενώ το Πλαίσιο εμφάνισε αύξηση, μέχρι τις 11.00 της συγκεκριμένης ημέρας, κατά 140% των online παραγγελιών στη Black Friday. Όσο για τα McArthurGlen που πέρυσι άνοιξαν το χορό των προσφορών τη συγκεκριμένη μέρα, την περασμένη Παρασκευή πληροφορίες αναφέρουν ότι ο τζίρος στα καταστήματα του εκπτωτικού χωριού ξεπέρασε το 1,6 εκατ.ευρώ.

Συνολικά, το “πείραμα” των μεγάλων προσφορών σε συγκεκριμένη ημέρα, την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, θεωρείται από τις μεγάλες αλυσίδες και εμπορικές επιχειρήσεις ως πετυχημένο. Και αυτό όχι μόνον για την αύξηση των τζίρων κατά τη διάρκεια ενός μήνα που εμπορικά ήταν εντελώς “παγωμένος”, αλλά διότι για κάποιες αλυσίδες έφεραν νέο κοινό στα καταστήματά τους, κοινό που μέχρι πρότινος δεν τα είχε επισκεφθεί. Η “μαγιά” αυτή θα είναι χρήσιμη για το υπόλοιπο της χρονιάς, μέχρι την επόμενη Black Friday όπου αυτή τη φορά οι εκπτώσεις μπορεί να είναι και ακόμη μεγαλύτερες.
http://www.economy365.gr/article/21091/poioi-mazepsan-hrima-tis-black-friday 

ΠΡΕΖΑ TV
29-11-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: