Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Μαρτίου 07, 2009

ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ-ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ,ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΥΒΩΝ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ...

Αλβανικής καταγωγής αριστούχος μαθητής πρέπει να κρατήσει τη σημαία στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Δυστυχώς όμως αντιδρά ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων, δίνοντας συγχρόνως το χειρότερο μάθημα στα ίδια τα παιδιά τους!

Το θέμα των σημαιοφόρων έχει λυθεί προ καιρού, υπουργοί Παιδείας, Πρόεδροι Δημοκρατίας δίδαξαν με τον τρόπο που εκφράσθηκαν για το συγκεκριμένο θέμα!

Δυστυχώς όμως κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν αυτονόητα πράγματα και επιμένουν!

Το έγγραφο που δημοσιοποιούμε σήμερα ανήκει στο Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Καλυβών ο οποίος, Σύλλογος, ούτε λίγο ούτε πολύ απειλεί να μην κάνουν παρέλαση τα παιδιά τους αν κρατήσει τη σημαία ο Αλβανικής καταγωγής συμμαθητής των παιδιών τους! Κρίμα!

Διαβάζοντας με προσοχή το έγγραφό τους θα διακρίνει κανείς ότι επικαλούνται τη ΣΤΗΡΙΞΗ της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ!!!

Καλείται ο Δήμος Πολυγύρου να ξεκαθαρίσει τα πράγματα: ΥΠΑΡΧΕΙ αυτή η ΣΤΗΡΙΞΗ; Και τι είδους στήριξη είναι αυτή! Πώς εκφράζεται;

Επίσης ενδιαφέρον έχει να γίνουν γνωστές οι θέσεις όλων των αποδεκτών του παραπάνω εγγράφου! Να γίνουν γνωστές οι πραγματικές τους θέσεις και να μην υπάρξουν κάποιοι που συγχρόνως θα τους κλείνουν πονηρά το μάτι!!!

Να κλείσει το θέμα πολύ πριν την 25η Μαρτίου! Αυτό θα επιτευχθεί με καθαρές θέσεις όλων όσων εμπλέκονται στο θέμα που προέκυψε!

Ως ποτε θα καλλιεργουμε και θα υποστηριζουμε
τον ρατσισμο απο κουνια;;;

Γιατι τοση σκατοψυχια,εναντιον ενος Αλβανου μαθητη,ο οποιος αποδεδειγμενα,διαβαζει πιο πολυ,
απο τα Ελληνοπουλα της εν λογω περιοχης;;;

Τι θελουν να καταφερουν με αυτη τους την κινηση οι γονεις των μαθητων,εκτος απο το να καλλιεργησουν το μισος
και την εχθρα στα παιδια τους,
εναντιον των αλλοδαπων;;;

Την ψυχολογια του μικρου παιδιου Αλβανικης καταγωγης
την εχει σκεφτει κανεις τους;;;;


Ο Αρης Σπηλιωτοπουλος πρεπει να επεμβει αμεσα,εκτος αν συμφωνει με την αποφαση του συλλογου του Δημοτικου σχολειου...

ΠΡΕΖΑ TV
7-3-2009


πηγη:respentza