Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΕΛΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΡΕΛΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Μαρτίου 24, 2009

ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ,ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ...

Την αποχή των παιδιών του δημοτικού σχολείου από τις εκδηλώσεις εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου αποφάσισαν οι κάτοικοι του Αγαθονησίου, διαμαρτυρόμενοι για το πρόβλημα που παρατηρείται με τις καθημερινές αφίξεις, στο νησί, μεταναστών από τα τουρκικά παράλια.

«Λόγω της αποχής των μαθητών, δεν θα γίνουν στο νησί εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο» αναφέρει ο κοινοτάρχης, Κ. Κόττορος, με επιστολή που απέστειλε την Τρίτη στο υπουργείο Εσωτερικών, στους βουλευτές του νομού, στο νομάρχη Δωδεκανήσου και άλλους φορείς.

Στο πλαίσιο της ίδιας διαμαρτυρίας, οι εθνοφύλακες του νησιού αποφάσισαν να παραδώσουν τον οπλισμό τους, επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό «να ευαισθητοποιήσουν την Πολιτεία για το μέγεθος του προβλήματος».

ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ...ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΜΕΤΡΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
24-3-2009

Σάββατο, Μαρτίου 07, 2009

ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ-ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ,ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΥΒΩΝ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ...

Αλβανικής καταγωγής αριστούχος μαθητής πρέπει να κρατήσει τη σημαία στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Δυστυχώς όμως αντιδρά ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων, δίνοντας συγχρόνως το χειρότερο μάθημα στα ίδια τα παιδιά τους!

Το θέμα των σημαιοφόρων έχει λυθεί προ καιρού, υπουργοί Παιδείας, Πρόεδροι Δημοκρατίας δίδαξαν με τον τρόπο που εκφράσθηκαν για το συγκεκριμένο θέμα!

Δυστυχώς όμως κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν αυτονόητα πράγματα και επιμένουν!

Το έγγραφο που δημοσιοποιούμε σήμερα ανήκει στο Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Καλυβών ο οποίος, Σύλλογος, ούτε λίγο ούτε πολύ απειλεί να μην κάνουν παρέλαση τα παιδιά τους αν κρατήσει τη σημαία ο Αλβανικής καταγωγής συμμαθητής των παιδιών τους! Κρίμα!

Διαβάζοντας με προσοχή το έγγραφό τους θα διακρίνει κανείς ότι επικαλούνται τη ΣΤΗΡΙΞΗ της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ!!!

Καλείται ο Δήμος Πολυγύρου να ξεκαθαρίσει τα πράγματα: ΥΠΑΡΧΕΙ αυτή η ΣΤΗΡΙΞΗ; Και τι είδους στήριξη είναι αυτή! Πώς εκφράζεται;

Επίσης ενδιαφέρον έχει να γίνουν γνωστές οι θέσεις όλων των αποδεκτών του παραπάνω εγγράφου! Να γίνουν γνωστές οι πραγματικές τους θέσεις και να μην υπάρξουν κάποιοι που συγχρόνως θα τους κλείνουν πονηρά το μάτι!!!

Να κλείσει το θέμα πολύ πριν την 25η Μαρτίου! Αυτό θα επιτευχθεί με καθαρές θέσεις όλων όσων εμπλέκονται στο θέμα που προέκυψε!

Ως ποτε θα καλλιεργουμε και θα υποστηριζουμε
τον ρατσισμο απο κουνια;;;

Γιατι τοση σκατοψυχια,εναντιον ενος Αλβανου μαθητη,ο οποιος αποδεδειγμενα,διαβαζει πιο πολυ,
απο τα Ελληνοπουλα της εν λογω περιοχης;;;

Τι θελουν να καταφερουν με αυτη τους την κινηση οι γονεις των μαθητων,εκτος απο το να καλλιεργησουν το μισος
και την εχθρα στα παιδια τους,
εναντιον των αλλοδαπων;;;

Την ψυχολογια του μικρου παιδιου Αλβανικης καταγωγης
την εχει σκεφτει κανεις τους;;;;


Ο Αρης Σπηλιωτοπουλος πρεπει να επεμβει αμεσα,εκτος αν συμφωνει με την αποφαση του συλλογου του Δημοτικου σχολειου...

ΠΡΕΖΑ TV
7-3-2009


πηγη:respentza