Την αποχή των παιδιών του δημοτικού σχολείου από τις εκδηλώσεις εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου αποφάσισαν οι κάτοικοι του Αγαθονησίου, διαμαρτυρόμενοι για το πρόβλημα που παρατηρείται με τις καθημερινές αφίξεις, στο νησί, μεταναστών από τα τουρκικά παράλια.
«Λόγω της αποχής των μαθητών, δεν θα γίνουν στο νησί εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο» αναφέρει ο κοινοτάρχης, Κ. Κόττορος, με επιστολή που απέστειλε την Τρίτη στο υπουργείο Εσωτερικών, στους βουλευτές του νομού, στο νομάρχη Δωδεκανήσου και άλλους φορείς.
Στο πλαίσιο της ίδιας διαμαρτυρίας, οι εθνοφύλακες του νησιού αποφάσισαν να παραδώσουν τον οπλισμό τους, επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό «να ευαισθητοποιήσουν την Πολιτεία για το μέγεθος του προβλήματος».
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ...ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΜΕΤΡΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-3-2009
«Λόγω της αποχής των μαθητών, δεν θα γίνουν στο νησί εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο» αναφέρει ο κοινοτάρχης, Κ. Κόττορος, με επιστολή που απέστειλε την Τρίτη στο υπουργείο Εσωτερικών, στους βουλευτές του νομού, στο νομάρχη Δωδεκανήσου και άλλους φορείς.
Στο πλαίσιο της ίδιας διαμαρτυρίας, οι εθνοφύλακες του νησιού αποφάσισαν να παραδώσουν τον οπλισμό τους, επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό «να ευαισθητοποιήσουν την Πολιτεία για το μέγεθος του προβλήματος».
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ,ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ...ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΜΕΤΡΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-3-2009
