Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΗΛΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΗΛΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 26, 2009

ΝΕΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΒΙΑΣΜΟΥ 13 ΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΤΗΣ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;;

Τρεις ανήλικοι, απολογούνται στην ανακριτική αρχή του Ηρακλείου για υπόθεση βιασμού σε βάρος ανήλικης, που καταγγέλθηκε πριν από ένα χρόνο από τον πατέρα της. Τα δύο αγόρια ηλικίας τότε 13-15 ετών, κατηγορούνται ότι βίασαν την επίσης 13χρονη ενώ ο τρίτος κατέγραφε το «γεγονός» με το κινητό του τηλέφωνο και διώκεται για συνέργεια.

Το επίμαχο βίντεο «κυκλοφόρησε» από κινητό σε κινητό και έφτασε δύο μήνες μετά και στο κινητό του πατέρα της 13χρονης ο οποίος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη. Η ιατροδικαστική έκθεση συνηγορεί υπέρ των ισχυρισμών του θύματος που υποστηρίζει επίσης ότι της έριξαν κάποιο σκεύασμα στην πορτοκαλάδα που έπινε με αποτέλεσμα
να μην ελέγχει τον εαυτό της.

Τα ανήλικα αγόρια, ισχυρίζονται ότι «όλα έγιναν με τη συγκατάθεση της 13χρονης». Ο ένας από τους κατηγορούμενους που απολογήθηκε πρώτος, τέθηκε υπό την εποπτεία της Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων.

Και ρωταμε,εαν το μαθημα της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης και της συνομιλιας των πιτσιρικαδων με ειδικους μεσα στα σχολεια για το σεξ,χωρις κανενα απολυτως ταμπου,δεν θα μειωνε τα ενδεχομενα βιασμου αυτης της κοπελας απο τους συμαθητες της;;;
Για ποιο λογο λοιπον το εν λογω μαθημα,δεν εχει εισαχθει ακομη στα εκπαιδευτικα ιδρυματα καθως μπορουσε να σωσει και να προφυλαξει τα παιδια τα οποια ειναι στο προεφηβικο και εφηβικο σταδιο της ζωη τους και στα πρωτα βηματα της σεξουαλικοτητας τους;;;
Για ποιους λογους η Εκκλησια της Ελλαδος,
εξακολουθει να αρνηται κατι τετοιο;;;

Δεν βλεπουν μπροστα τους οι Ορθοδοξοι μαχαραγιαδες της πιστης;;;

ΠΡΕΖΑ TV
26-2-2009