Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα video. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα video. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2009

ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ,ΕΒΓΑΖΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ VIDEOS ΕΝΑΝ ΑΣΘΕΣΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΓΥΜΝΟΣ ΣΤΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ...

ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ...
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΦΡΙΛΙΚΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΑΝΑΝ;;;
ΤΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑΣ ΨΥΧΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ;;;

Άνω - κάτω έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες, το Νοσοκομείο Μυτιλήνης, από ένα περιστατικό που συνέβη στο Ψυχιατρικό Τμήμα, όταν ένας νεαρός ασθενής με σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα, που βρισκόταν σε κρίση, κυκλοφορούσε γυμνός προκαλώντας φθορές μέσα στους χώρους της τμήματος. Κάποιες νοσηλεύτριες της κλινικής… «απαθανάτιζαν» τη στιγμή, τραβώντας φωτογραφίες (ή βίντεο όπως λένε άλλες πληροφορίες) με τα κινητά τους τηλέφωνα! Το αδικαιολόγητο αυτό γεγονός διέρρευσε και οι αντιδράσεις ήταν ραγδαίες και σοβαρές.

Το περιστατικό έγινε την περασμένη εβδομάδα και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, όταν το πληροφορήθηκε η Διευθύνουσα της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση της.

Ο άρρωστος ψυχιατρικά νεαρός ασθενής βρισκόταν εδώ και λίγες ημέρες στην ψυχιατρική κλινική του Νοσοκομείου Μυτιλήνης. Λόγω της βαριάς κατάστασης στην οποία βρισκόταν, προκαλούσε φθορές στους χώρους της κλινικής, ενώ κυκλοφορούσε συχνά γυμνός στον αύλειο χώρο σε κοινή θέα ασθενών και επισκεπτών στο Νοσοκομείο.
Λόγω του ότι η ψυχιατρική κλινική δεν έχει την κατάλληλη υποδομή για να δεχθεί τέτοιου είδους βαριά περιστατικά, κινήθηκαν διαδικασίες για μεταφορά του σε ιδιωτική κλινική εκτός νησιού.
Κάποιες νοσηλεύτριες όμως, σε μια στιγμή που ο νεαρός βρισκόταν σε κρίση, φέρονται να τον φωτογραφούσαν ή να τον βιντεοσκοπούσαν, κατ’ άλλες πληροφορίες, με τα κινητά τους.
Από την πλευρά της διοίκησης του Ιδρύματος -που ενημερώθηκε για το συμβάν- αναφέρεται η εξήγηση που φέρονται να έδωσαν οι νοσηλεύτριες για την πράξη τους, ότι δηλαδή δεν βιντεοσκοπούσαν αλλά τράβηξαν φωτογραφίες από τα κινητά τους, το νεαρό να βρίσκεται εκτός εαυτού, για να «δείξουν» στους ανωτέρους τους, την κατάστασή του και να πιέσουν για την ανάγκη να μεταφερθεί σε άλλη κλινική, θεωρώντας ότι είναι «επικίνδυνος». Πόσο αυτό βέβαια έχει σχέση με την ιατρική δεοντολογία, αλλά και πόσο τέτοιες ενέργειες μπορούν να γίνονται «δικαιολογημένα» από νοσηλεύτριες, είναι ένα ερώτημα που απαιτεί απαντήσεις.
Πάντως η Διευθύνουσα της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του Ιδρύματος, που βρισκόταν σε υπηρεσία και είδε τις «φωτογραφίες» από τα κινητά, φαίνεται να αντέδρασε έντονα στην αντιδεοντολογική τουλάχιστον πράξη των νοσηλευτριών και να ενημέρωσε σχετικά το γραφείο της διοίκησης.

Ο νεαρός έχει ήδη μεταφερθεί σε κλινική εκτός νησιού, ενώ για τη διοίκηση, το θέμα μοιάζει να έχει «κλείσει». Το περιστατικό όμως, δημιουργεί έντονα αρνητική εντύπωση για άλλο ένα κρούσμα προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας μέσα στον ευαίσθητο χώρο της υγείας.

πηγη:emprosnet.gr

ΠΡΕΖΑ TV
1-10-2009

Σάββατο, Αυγούστου 01, 2009

ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ:ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ...Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ...

Με λαμπρές τελετές και φουσκωμένα μελοδραματικά λογύδρια αλά Γκρέκα, άνοιξε πριν από λίγο καιρό το νέο Μουσείο Ακροπόλεως.
Ο Υπουργός Πολιτισμού, βρήκε μάλιστα χρυσή ευκαιρία να απωθήσει τους εσωκομματικούς του αντιπάλους και να επενδύσει στο «ήρεμο αλλά στιβαρό ηγετικό του προφίλ» όπως εμφανώς επιβάλλει η επικοινωνιακή του στρατηγική.

Όμως, παρά τη σπουδή, τα μεγάλα λόγια και τις εξάρσεις για το χρέος των Βρετανών να επιστρέψουν τα Μάρμαρα του Παρθενώνα ο κος Σαμαράς φρόντισε να τινάξει στον αέρα τόσο το άκρως επιφανειακό προφίλ που είχε αρχίσει να χτίζει (οφειλόμενο κυρίως στο εξαιρετικά χαμηλό γενικό επίπεδο) όσο και να βάλει ένα μεγαλοπρεπές αυτογκόλ στην εστία της Ελλάδας στο υποτιθέμενο εθνικό ζήτημα περί επιστροφής των Μαρμάρων.

Τα κατάφερε όλα αυτά σε μηδενικό χρόνο, επαναφέροντας εν έτει 2009 του 21ου αιώνος λογοκριτικές πρακτικές και μεθοδεύσεις που όχι μόνο θυμίζουν άλλες παλαιότατες εποχές, αλλά επίσης εκτοξεύουν την Ελλάδα αμέτρητα μίλια μακριά από την Ευρώπη στην οποία θεωρητικώς ανήκει.
Όμως, κατά τη δική μου ανάλυση τουλάχιστον, από την ίδια τη λογοκρισία που διαπράχθηκε στην ταινία του Κώστα Γαβρά για το Μουσείο, είναι ακόμα πιο επικίνδυνη η αδυναμία των «αρμοδίων» δηλαδή του κου Παντερμαλή Διευθυντή του Μουσείου όσο και του Πολιτικού του προϊσταμένου, του Υπουργού Πολιτισμού, να υποψιαστούν έστω και στο ελάχιστο τη θύελλα των αντιδράσεων που η πράξη τους θα ξεσήκωνε. Τρανή απόδειξη για το πόσο βαθύτατα ανερμάτιστοι άνθρωποι ελέγχουν την Ελλάδα.

Και καλά το «Ιερατείο», που διέταξε τη λογοκρισία.
Όπως ορθά κοφτά είπε ο ίδιος ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς
«Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα,
για να σώσει το δόγμα της».

Το εξαιρετικά ανησυχητικό, βρίσκεται σε ένα άλλο σημείο το οποίο επίσης ο διακεκριμένος σκηνοθέτης εντοπίζει μέσα σε 8 λέξεις : «Τα ιερατεία κάνουν ακόμα ότι θέλουν στην Ελλάδα».
Η εκκλησία λοιπόν, «θίχτηκε, ενοχλήθηκε, προσβλήθηκε» από μία σκηνή της ταινίας που δημιούργησε κατόπιν παραγγελίας ο κος Γαβράς.
Μια σκηνή διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων στην οποία αναδεικνύονται οι καταστροφές που υπέστη ο Παρθενώνας από τους ιερείς του χριστιανισμού που αφού έθραυσαν με μανία γλυπτά και αετώματα εγκατέστησαν έναν τεράστιο σταυρό για να τον…αποκαθάρουν από το ειδωλολατρικό μίασμα και στη συνέχεια τον μετέτρεψαν σε χριστιανική εκκλησία.
Βεβαίως, το συγκεκριμένο ιστορικό επεισόδιο, είναι ένα από τα πολλά, εκπροσωπεί μία από τις αναρίθμητες καταστροφές που έγιναν σε βάρος του Παρθενώνα από πολλούς και ποικίλους, γνωστούς και μη εξαιρετέους.

Ο κος Γαβράς, διακεκριμένος σκηνοθέτης, γνωστός σε όλον τον κόσμο, με μια καριέρα στην οποία έχει μαζέψει όλα τα μεγάλα βραβεία που υπάρχουν στον πλανήτη για τον Κινηματογράφο, θεώρησε πρέπον (ως όφειλε άλλωστε) στη μικρή ταινία που δημιούργησε για την Ιστορία της Ακρόπολης να περιλάβει όλες τις ιστορικές καταστροφές.
Μπορώ να υποθέσω μάλιστα, πως σαν φλογερός απόδημος Έλληνας που αποδεδειγμένα είναι, με τεράστια χαρά δημιουργούσε αυτό το φιλμάκι νιώθοντας πως επιτέλους μπορεί να εκφραστεί ολοκληρωμένα ως Έλληνας Ευρωπαίος, κοιτάζοντας την ιστορία της πατρίδας του κατάματα, με αυτοπεποίθηση και χωρίς επαρχιώτικο κόμπλεξ.
Τι πικρή διάψευση όμως που του επεφύλαξε η χαλασμένη Ελληνική Πολιτεία, το κράτος της αναξιοκρατίας, το παπαδοκρατούμενο αλλοτριωμένο έθνος.
Τα βλοσυρά ράσα που εσχάτως απέκτησαν και επιστημονικές απόψεις δηλώνοντας από τις τηλεοράσεις με επιμονή πως η νέα γρίπη δεν μεταδίδεται μέσω της «θείας» κοινωνίας, επέβαλλαν για άλλη μία φορά το υπέρμετρο «εγώ τους» και την επί της επικράτειας ιδιοκτησιακή και καθεστωτική νοοτροπία τους.

Γιατί όχι άλλωστε;
Υπάρχει Ελληνική Πολιτεία που θα τους πει ποτέ «όχι»;
Υπάρχει άραγε Ελληνική Πολιτεία καν;
Οι «λειτουργοί» της, ως γνήσιοι υποτελείς οσφυοκάμπτες, ως ασπόνδυλα μαλάκια με βεντούζες στη εξουσία έσπευσαν ασμένως να πραγματοποιήσουν την Ιερά Επιταγή. Και ο κος Παντερμαλής, ανέλαβε χρέη μοντέρ και πετσόκοψε το φιλμ του κου Γαβρά , το οποίο ήδη προβάλλονταν εγκεκριμένο στο Μουσείο.
Χωρίς καν να ενημερώσει τον σκηνοθέτη!
Αυτό και αν είναι χαρακτηριστικό! Ορμώμενος προφανώς από την αυτοπεποίθηση που του παρέχει η συνδιαλλαγή με την εξουσία, ούτε που του πέρασε από το μυαλό πως πρέπει να ενημερώσει τον σκηνοθέτη για το «πρόβλημα» που προέκυψε…

Άλλο ένα χαρακτηριστικό σύμπτωμα συμπεριφοράς που φωτίζει τραγικά την απέραντη γύμνια και την έλλειψη πραγματικής παιδείας που υπάρχουν κάτω από την σπουδαιοφάνεια και τις ρητορικές αρλούμπες.
Όμως, τόσο αυτός όσο και οι προϊστάμενοί του (Υπουργός και εκκλησία) βουτηγμένοι στα βαθειά νερά της αμετροέπειας τους δεν φανταζόντουσαν ούτε την αντίδραση του κου Γαβρά, αντίδραση απόλυτα εναρμονισμένη στο μέτρο ενός ευρωπαίου σκεπτόμενου πολίτη, αλλά, κυρίως ούτε στην απίστευτη και ελπιδοφόρα αντίδραση που εκδηλώθηκε αυθόρμητα στην κοινωνία των Πολιτών.

Ένας και μόνο πολίτης, ονόματι Μηνάς Παπαγεωργίου χρειάστηκε για να λειτουργήσει σαν την πυρφόρα σπίθα που θα μετέδιδε την οργή που υπέβοσκε προφανώς έτοιμη.
Άνοιξε, μόνος του στην αρχή, ένα γκρουπ διαμαρτυρίας στο Facebook. Και, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, τα μέλη της κοινότητας έγιναν δυο, τρεις, χίλιοι δεκατρείς για να είναι αυτή τη στιγμή που γράφω το άρθρο, πάνω από 6000! Η Κοινότητα μαζί και με άλλους ανεξάρτητους φορείς, ετοιμάζουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Μουσείο για αύριο Κυριακή στις 10 και 30 το πρωί.

Λοιπόν, British, keep our Marbles please! Ας κρατήσουν οι Βρετανοί τα Μάρμαρα!

Τουλάχιστον για την ώρα. Ποιος ξέρει; Ίσως το Ιερατείο, αν επιστρέψουν να θελήσει να τα περάσει από κανέναν…εξορκισμό μιας που τόσα χρόνια φιλοξενούνται σε χώρα απίστων, μη ορθοδόξων.
Προσωπικά, δεν βλέπω κανέναν λόγο να συνεχίσουμε να μαχόμαστε για την επιστροφή τους εφ’ όσων οι ίδιοι είμαστε ανίκανοι να κοιτάξουμε την ιστορία μας ως έχει, και όσο τα ιερατεία κάνουν ότι θέλουν.
Κακά τα ψέματα, πίσω από αυτή την υπόθεση, δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο από τον αναγκαίο και απόλυτο διαχωρισμό Πολιτείας και εκκλησίας και από τον πλήρη αφοπλισμό της τελευταίας στη δυνατότητα αποφασιστικών παρεμβάσεων στη δημόσια ζωή. Γνώμη, ασφαλώς μπορεί να έχει όπως ο καθείς.

Ας κρατήσουν οι Βρετανοί τα Μάρμαρα!

Γιατί, το Νέο Μουσείο, μπορεί να έχει τις τεχνικές προδιαγραφές να τα φιλοξενήσει, αλλά προφανώς η Πολιτεία δεν έχει αποκτήσει τον αναγκαίο ηθικό εξοπλισμό έναντι της Ιστορίας.
Ωραίο πράγμα οι υποδομές, οι δρόμοι και το Μετρό, αλλά, δυστυχώς από μόνα τους δεν συνθέτουν πολιτισμό, παρά μόνο την επίφασή του.
Μια επίφαση, που προσπαθεί να κρύψει την κυρίαρχη βαρβαρότητα. Μάταια όμως.

www.politispittas.blogspot.com

ΠΡΕΖΑ TV
1-8-2009

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ VIDEO ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ

Απλοί πολίτες και ομάδες συναντιούνται την Κυριακή 2 Αυγούστου, στις 10:30, έξω από το μετρό στο Μουσείο Ακρόπολης για να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά για τη λογοκρισία που έπραξε το υπουργείο Πολιτισμού σε βίντεο του σκηνοθέτη Κ. Γαβρά, μετά από απαίτηση της Ιεράς Συνόδου.
Θύμα λογοκρισίας έπεσε σκηνη που έδειχνε ιερείς να καταστρέφουν τον Παρθενώνα.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ,ΠΡΑΚΤΟΡΕΊΑ ΤΥΠΟΥ,ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ BLOGS,FACEBOOK,TWITTER ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ SOCIAL MEDIA,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009,Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
1-8-2009

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 27, 2009

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ...(;;;)ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ Ο ΚΟΥΚΟΒΙΝΟΣ,ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ VIDEOS ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ...

Υπό όρους ελεύθερος αφέθηκε, μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο δικηγόρος Μιχάλης Κουκουβίνος, σε βάρος του οποίου είχαν ασκηθεί ποινικές διώξεις για εκβίαση και απάτη -σε βαθμό κακουργήματος- για την υπόθεση των ακινήτων, που διεκδικούσαν ακτήμονες της Νέας Ραιδεστού και δόθηκαν ως ανταλλάγματα στη Μονή Βατοπαιδίου.

Απολογούμενος στον ανακριτή, που διενεργεί κύρια ανάκριση, ο δικηγόρος αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται.

Η υπόθεση πήρε το δρόμο της Δικαιοσύνης, μετά την προβολή βίντεο, όπου διακρίνεται ο Μ. Κουκουβίνος να διαπραγματεύεται ανταλλάγματα από τον επιχειρηματία Μάρκο Καραμπέρη, προκειμένου να «μπλοκάρει» τις διεκδικήσεις ακτημόνων της Νέας Ραιδεστού, ακινήτων που παραχωρήθηκαν τελικώς στη Μονή Βατοπαιδίου.

Για το ίδιο θέμα ασκήθηκαν ποινικές διώξεις και σε βάρος της συντρόφου του Μ. Κουκουβίνου, επίσης δικηγόρου, Τάνιας Σωτηροπούλου, πλην όμως, κατά την κύρια ανάκριση δεν προέκυψαν επιβαρυντικά στοιχεία εναντίον της και έτσι απαλλάχτηκε από κάθε κατηγορία.

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ
(;;;;)


ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΤΑΧΡΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ,ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ...
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
27-2-2009

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 26, 2009

ΝΕΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΒΙΑΣΜΟΥ 13 ΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΤΗΣ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;;

Τρεις ανήλικοι, απολογούνται στην ανακριτική αρχή του Ηρακλείου για υπόθεση βιασμού σε βάρος ανήλικης, που καταγγέλθηκε πριν από ένα χρόνο από τον πατέρα της. Τα δύο αγόρια ηλικίας τότε 13-15 ετών, κατηγορούνται ότι βίασαν την επίσης 13χρονη ενώ ο τρίτος κατέγραφε το «γεγονός» με το κινητό του τηλέφωνο και διώκεται για συνέργεια.

Το επίμαχο βίντεο «κυκλοφόρησε» από κινητό σε κινητό και έφτασε δύο μήνες μετά και στο κινητό του πατέρα της 13χρονης ο οποίος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη. Η ιατροδικαστική έκθεση συνηγορεί υπέρ των ισχυρισμών του θύματος που υποστηρίζει επίσης ότι της έριξαν κάποιο σκεύασμα στην πορτοκαλάδα που έπινε με αποτέλεσμα
να μην ελέγχει τον εαυτό της.

Τα ανήλικα αγόρια, ισχυρίζονται ότι «όλα έγιναν με τη συγκατάθεση της 13χρονης». Ο ένας από τους κατηγορούμενους που απολογήθηκε πρώτος, τέθηκε υπό την εποπτεία της Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων.

Και ρωταμε,εαν το μαθημα της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης και της συνομιλιας των πιτσιρικαδων με ειδικους μεσα στα σχολεια για το σεξ,χωρις κανενα απολυτως ταμπου,δεν θα μειωνε τα ενδεχομενα βιασμου αυτης της κοπελας απο τους συμαθητες της;;;
Για ποιο λογο λοιπον το εν λογω μαθημα,δεν εχει εισαχθει ακομη στα εκπαιδευτικα ιδρυματα καθως μπορουσε να σωσει και να προφυλαξει τα παιδια τα οποια ειναι στο προεφηβικο και εφηβικο σταδιο της ζωη τους και στα πρωτα βηματα της σεξουαλικοτητας τους;;;
Για ποιους λογους η Εκκλησια της Ελλαδος,
εξακολουθει να αρνηται κατι τετοιο;;;

Δεν βλεπουν μπροστα τους οι Ορθοδοξοι μαχαραγιαδες της πιστης;;;

ΠΡΕΖΑ TV
26-2-2009

Κυριακή, Δεκεμβρίου 07, 2008

VIDEOS ΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ 16 ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΡΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ...ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ;;;







Με το να καταστρεφετε
ιδιωτικες περιουσιες μεροκαματιαριδων...
δεν χτυπατε την Κυβερνηση,
ουτε και το πολιτικο συστημα.

Στα αρχιδια τους εαν σημερα
καουν τραπεζες,καταστηματα,
σπιτια και περιπτερα.

Πρεπε να βρεθει αλλος τροπος
για να ανατραπει το πολιτικο σκηνικο...


ΠΡΕΖΑ TV
7-12-2008

Τρίτη, Νοεμβρίου 25, 2008

ΟΤΑΝ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ...ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΠΙΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ...

Θυμα βαναυσου εξευτελισμού
έπεσε ένα 14χρονο κορίτσι στη Μυτιλήνη.
Η κοπέλα, παιδί μεταναστών από τη Μολδαβία,
φέρεται να πρωταγωνιστεί σε βίντεο
με πορνό περιεχόμενο,
που κυκλοφόρησε από κινητό σε κινητό
μεταξύ των μαθητών στα γυμνάσια
και τα λύκεια της Μυτιλήνης.


Οι άγνωστοι που διακίνησαν το βίντεο
το τιτλοφόρησαν με το όνομα του κοριτσιού.
Σύμφωνα με την εκτίμηση της Αστυνομίας
και του εισαγγελέα που επιλήφθηκαν της υπόθεσης,
πρόκειται για βίντεο που προήλθε
από το Ίντερνετ, καθώς η πρωταγωνίστριά του
μοιάζει με τη 14χρονη μαθήτρια,
είναι όμως τουλάχιστον είκοσι χρόνων.
Έτσι, εκτιμάται ότι αφού αντιγράφηκε
από το Διαδίκτυο,
το βίντεο χρησιμοποιήθηκε
για να συκοφαντηθεί το κορίτσι,
με ρατσιστικά κίνητρα.


Δυστυχως,ο ρατσισμος απο κουνια,
εχει περασει για τα καλα
στο υποσυνειδητο των Ελληνοπουλων,
απο τις μικρες μαλιστα ηλικιες,
με την πονηρια και την "κουτοπονιαρια" καποιων
που σαν βασικο στοχο εχει
την ρατσιστικη επιθεση και τιποτε αλλο.


Φανταστείτε τι τραυματα
εχουν δημιουργηθει στο κοριτσακι,
επειδη καποιοι ηθελαν να την βγαλουν
με το ετσι θελω "το πουτανακι" του σχολειου...


Εδω,ερχεται και επιβεβαιωνεται
απο που ειχαμε ξαναπει παλαιοτερα
για την Ελληνικη επαρχια...

Τα χωρια μας...
ειναι τα μεγαλυτερα ενεργα
ΜΠΟΡΝΤΕΛΑ αυτης της χωρας.

Και τα γεγονοτα που παραγουν οι κατοικοι
με τη δημιουργικη τους μιζερια,
το επιβεβαιωνουν απο μονα τους.


Εκτος και αν οι γαμιαδες της περιοχης,
πηγαινουν και ψωνιζουν κοριτσακια
με το ετσι θελω απο τους καταυλισμους προσφυγων
της περιοχης.

Σαπιοι μεχρι εκει που δεν παει,
μαζι με τα μουλικα που ειχαν την ιδεα για το Video...

Σαπιοι και απανθρωποι μεχρι το κοκαλο.

ΠΡΕΖA TV
25-11-2008

Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2008

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΕ,ΟΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΝΗΤΗ...ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ;ΕΡΕ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΛΕΜΕ....

Ακοκαλυψη zougla-gr
και τα παπαρια μας κουνιουνται. Ο ειδικευομενος γιατρος
που τραβηξε το επιμαχο videο,
με την αφαιρεση
δονητη στον Ερυθρο Σταυρο...
ειναι γιος του Λευτερη Παπανικολαου,
πρωην Βουλευτη της Νεας Δημοκρατιας...


Γιατι να μας ενδιαφερει Μακη Τριανταφυλλοπουλε
το ποιανου γιος ειναι ο συγκεκριμενος γιατρος...

Καλιστα θα μπορουσε να ειναι
γνωστος ή συγγενικο προσωπο
του Γιωργου Παπανδρεου...του Σακη Ρουβα
ή του Μιχαλη Χατζηγιαννη...

Και γιατι το λεω αυτο;;;
Διοτι με τη σημερινη δηθεν αποκαλυψη
του zougla...o Μακης Τριανταφυλλοπουλος,
που ειναι και ο γενικος υπευθυνος
για ο,τι δημοσιευεται στο site του...
θελει,πατωντας πανω στο φρεσκο
και "τολμηρο" σκανδαλο,
να χτυπησει πολιτικα και ηθικα,
τον εν λογω πολιτικο...
για λογους μαλλον σκοτεινους
που μονο εκεινος ξερει...


Διοτι αν το δουμε λογικα...
δεν δικαιολογειται αλλιως,
η σημερινη -αποκαλυψη zougla-...

Το θεμα δεν ειναι πιανου γιος,
ηταν αυτος που τραβηξε το video...
αλλα η παρδειγματικη του τιμωρια,
μαζι βεβαια με ολους αυτους
που ειχαν εξω τα κινητα τους
και αποθανατιζαν τη σκηνη...


ΠΡΕΖΑ TV

16-10-2008

Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2008

ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ VIDEO,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΟΝΗΤΗ...ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ...

το γυρο του διαδικτυου(μεσω e-mail αρχικα),
απο επεμβαση αφαιρεσης δονητη,
σε Ελληνικο χειρουργειο...


(καντε κλικ εδω για να το κατεβασετε)

Οπως βλεπουμε,
οι γιατροι κανουν το χαβαλε τους,
καθως η υποθεση που καλουνται να αντιμετοπισουν
ειναι καπως περιεργη...

Μεχρι εδω,ολα καλα...
Το να βιντεοσκοπεις ομως και να διανεμεις μετα
στο intentet,αποσπασματα
απο τη χειρουργικη επεμβαση,
δεν νομιζω οτι αρμοζει σε σοβαρους ανθρωπους...
και ποσο μαλλον επιστημονες...


ΠΡΕΖΑ TV
12-10-2008