Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Απριλίου 16, 2009

ΚΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ...ΚΙ'ΟΜΩΣ ΑΥΤΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ...

Μηνυτήρια αναφορά κατά των εισπρακτικών εταιριών κατέθεσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης , ύστερα από απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου.

"Ο Δ.Σ.Θ. καταγγέλλει τις λεγόμενες εισπρακτικές εταιρίες που με τις πράξεις τους αντιποιούνται το δικηγορικό λειτούργημα και θίγουν τις θεσμοθετημένες από την πολιτεία και τους νόμους αποκλειστικές ιδιότητες δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών.
Οι συνάδελφοι δικηγόροι, καθώς και οι πολίτες, καλούνται να αναφέρουν στον Δ.Σ.Θ. περιστατικά που υπέπεσαν στην αντίληψή τους σε σχέση με τη δράση των εν λόγω εταιριών" αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΓΓΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΠΙΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
16-4-2009

Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009

Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ...ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ!!!

Μέχρι και... ντετέκτιβ προσέλαβε η προηγούμενη διοίκηση του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης για να αντιμετωπίσει στο δικαστήριο δύο καθαρίστριες τις οποίες απασχολούσε ανασφάλιστες για οκτώ και πλέον χρόνια και όταν τις απέλυσε παράνομα κινήθηκαν δικαστικά εναντίον του,
διεκδικώντας -και κερδίζοντας- μισθούς υπερημερίας.

Ανέθεσε στον ιδιωτικό ερευνητή να ερευνήσει αν η μία είχε... πεθάνει, ενώ η νέα διοίκηση αμφισβήτησε ακόμα και το πληρεξούσιο των δύο γυναικών στον δικηγόρο τους.

Πιο συγκεκριμενα,εναν μήνα μετά την ειδική ημερίδα για τις επισφαλείς εργασιακές σχέσεις που διοργάνωσε με αφορμή την υπόθεση της συνδικαλίστριας Κ. Κούνεβα, αποκαλύπτεται ο ίδιος ο ΔΣΘ -και οι τέσσερις διοικήσεις του τα τελευταία 16 χρόνια- να πρωταγωνιστεί
ως εργοδότης σε ανάλογη υπόθεση.


Θύματα δύο γυναίκες, ομογενείς από τη Γεωργία, οι οποίες εργάζονταν από το 1993 έως το 2001 για λογαριασμό του Συλλόγου, καθαρίζοντας τουαλέτες του δικαστικού μεγάρου. Πληρώνονταν από τον Σύλλογο, χωρίς να είναι ασφαλισμένες.

Για το γεγονός αυτό, μάλιστα, επιβλήθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές με προσαυξήσεις και πρόστιμο σε βάρος του ΔΣΘ από το ΙΚΑ. Κάθε μήνα οι γυναίκες εισέπρατταν με εντάλματα πληρωμής ένα προσυμφωνημένο χαμηλό ποσό και συμπλήρωναν το εισόδημά τους εισπράττοντας φιλοδωρήματα από τους χρήστες των τουαλετών.

ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ...


ΠΡΕΖΑ TV
30-3-2009


πηγη:Βασιλης Ιγναντιαδης-ethnos