Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ,ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ...

Δικαστικο Αγωνα κατά του υπουργείου Εθνικής Άμυνας που δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για το δικαστικό Σώμα των Ενόπλων Δυνάμεων επειδή έχει Πακιστανούς γονείς, άρχισε δικηγόρος του Πειραιά, με προσφυγή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ο ενάγων, ο οποίος έχει την ελληνική ιθαγένεια, είναι εγγεγραμμένος στον Δήμο Νίκαιας και έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του στον Ελληνικό Στρατό, ζητεί ειδικότερα να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στις διεθνείς συμβάσεις και στην ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία η σχετική απόφαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Εφ'οσον εχει εκπληρωσει την στρατιωτικη του θυτεια
και εχει παρει την Ιθαγενεια,ποιο ειναι το κόλλημα;;;

Το οτι εχει Πακιστανους γονεις
και μπορει να αποτελεσει απειλη για την πατριδα;;;

Τα υβριδικα καθαρματα της Βουλης
που κλεβουν την "πατριδα" καθημερινα...
δεν ειναι απειλη;;;;


ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009

Πέμπτη, Αυγούστου 21, 2008

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ:ΟΙ 3 ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΦΑΝΤΑΡΩΝ,ΗΤΑΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ...--ΤΙ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ;;;---

...Όπως είπε ο κ. Μεϊμαράκης,
δεν πρέπει να γενικεύουμε,
γιατί «θολώνουμε την εικόνα των Ενόπλων Δυνάμεων,
που δεν αξίζουν τέτοια μεταχείριση».
Μίλησε για μεμονωμένα περιστατικά,
σημείωσε ωστόσο ότι, εάν προκύψουν ευθύνες,
η κυβέρνηση θα είναι αμείλικτη..."

Ελευθερος Τυπος 21-8-2008

Τι λες ρε καργκιοζη της λασπης...
ρε υποκινουμενο υποκειμενο του κερατα...
;;;
70 φανταροι εχουν αυτοκτονησει
συμφωνα με καταγεγραμενα στοιχεια
απο το 2000-2007,
ενω αλλοι 17 εχουν πεθανει
απο παθολογικα αιτια (2005-2008),
τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν διαγνωστει
με απλες εξετασεις,
χωρις σε αυτους να συμπεριλαμβανονται
και ολοι αυτοι που πεθαναν ή σκοτωθηκαν
σε ασκησεις ή εξαιτιας ελλειψης υποδομων
στα στρατοπεδα.

Τοσοι νεκροι Ελληνες φανταροι,
ειναι μεμονωμενα περιστατικα;;;

Τι αλλο πρεπει να συμβει για να συνειδητοποιησετε
την ανικανοτητα σας στις Ενοπλες Δυναμεις,
αλλα και την αναιτιοτητα της υποχρεωτικης στρατευσης;;;

Μονο αν χασεις δικο σου ανθρωπο στο στρατο,
ρε καργιολη,
θα καταλαβεις για πιο πραγμα μιλαμε...


Πηγαινε κοιταξε στα ματια
τις οικογενειες των 3 στρατιωτων
που εχασαν τη ζωη τους αυτες τις μερες...
και πες τους οτι οι θανατοι των παιδιων τους
ηταν μεμονωμενα περιστατικα.

Μαλακα.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕ

ΠΡΕΖΑ TV
21-8-2008