Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 16, 2009

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ 7ΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΟΥ ΙΚΑ...ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΑΡΤΙΑ...Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ...ΞΕΡΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΕΓΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ;;;
ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...;;;
ΠΟΣΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ;;;

Απαράδεκτη χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι του 7ου Νοσοκομείου ΙΚΑ την απόφαση των υπεύθυνων να καλέσουν την αστυνομία για να συλλάβει Πακιστανό μετανάστη που νοσηλεύτηκε και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση κατά την έξοδό του από το νοσοκομείου επειδή δεν διέθετε άδεια παραμονής.

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Τετάρτη και τελικά ο μετανάστης συνελήφθη από την αστυνομία. Όπως τονίζουν με ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι, αποτελεί «ένα γεγονός που μας θίγει σαν εργαζόμενους και χτυπάει το δικαίωμα κάθε κατοίκου αυτής της χώρας σε νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».
Οι εργαζόμενοι τονίζουν πως ο ρόλος τους δεν περιλαμβάνει τη λειτουργία τους «καταδότες των μεταναστών στους μηχανισμούς καταστολής». Κάνουν λόγο για απόφαση που καταδεικνύει τον «υπερβάλλοντα ζήλο των ιθυνόντων του νοσοκομείου, ο οποίος βρίσκει έρεισμα στην πολιτική που χτυπάει καθημερινά το δικαίωμα των μεταναστών, αλλά και Ελλήνων εργαζόμενων, σε αξιοπρεπή διαβίωση».

Με αίτημα την πλήρη και δωρεάν περίθαλψη για όλο το λαό, η ανακοίνωση των εργαζόμενων του 7ου Νοσοκομείου ΙΚΑ επισημαίνουν, παράλληλα, ότι «οι ρατσιστικές εγκύκλιοι των υπουργείων υγείας και δημόσιας τάξης δεν έχουν περάσει γιατί γιατροί και προσωπικό των νοσοκομείων αρνούνται να παίξουν το ρόλο του καταδότη και έχουν καταγγελθεί από συλλογικά συνδικαλιστικά όργανα. (Σωματεία, ΕΙΝΑΠ, ΠΟΕΔΗΝ κ.λπ.)».
Πρόκειται για συνολικά 6 εγκύκλιους που έχουν εκδοθεί από το 2000, οι οποίες προβλέπουν υποχρέωση των νοσοκομείων να ειδοποιούν την αστυνομία όταν νοσηλεύεται ασθενής που δεν διαθέτει άδεια παραμονής.

Ειδικότερα, η εγκύκλιο Υ4α/ ΟΙΚ.8997,13.7.2000 για τους μη νόμιμα ευρισκόμενους στην Ελλάδα μετανάστες προβλέπει ότι τα νοσοκομεία θα παρέχουν «τις απαραίτητες υπηρεσίες αποκλειστικά σε περιπτώσεις επείγοντος περιστατικού και μέχρι τη σταθεροποίηση της κατάστασης της υγείας τους. Σε κάθε περίπτωση, ειδοποιούνται άμεσα από το νοσοκομείο οι κατά τόπους υπεύθυνες Αστυνομικές υπηρεσίες για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες».
«Οι μετανάστες είναι από τα πιο σκληρά εργαζόμενα κομμάτια του λαού. Δουλεύουν κάτω από άθλιες συνθήκες εργασίας, χωρίς ασφάλιση, μόνο και μόνο για να βγάλουν το «ψωμί» τους. Επιλέγουν τον δρόμο της ξενιτιάς – μετανάστευσης με την ελπίδα να βρουν κάτι καλύτερο για να ζήσουν οι ίδιοι και τα παιδιά τους. Όπως ακριβώς έκαναν οι δικοί μας μετανάστες τις δεκαετίες από το 50 ως το 70 αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Αντί αυτού όμως, σε κάθε χώρα όπου φτάνουν οι μετανάστες, αντιμετωπίζουν χειρότερες καταστάσεις από αυτές που διαδραματίζονταν στις χώρες τους!», αναφέρουν οι εργαζόμενοι.

Ανάλογη είναι και η περίπτωση του 29χρονου Αλγερινού μετανάστη, ο οποίος πριν από περίπου 1 χρόνο νοσηλευόταν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Αθήνας «Γ. Γεννηματάς», όπου είχε χειρουργηθεί ύστερα από σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι. Η αστυνομία τον φρουρούσε κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, με σκοπό να τον απελάσει.

ΠΡΕΖΑ TV
16-9-2009


tvxs

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΜΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ,ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ...

Δικαστικο Αγωνα κατά του υπουργείου Εθνικής Άμυνας που δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για το δικαστικό Σώμα των Ενόπλων Δυνάμεων επειδή έχει Πακιστανούς γονείς, άρχισε δικηγόρος του Πειραιά, με προσφυγή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ο ενάγων, ο οποίος έχει την ελληνική ιθαγένεια, είναι εγγεγραμμένος στον Δήμο Νίκαιας και έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του στον Ελληνικό Στρατό, ζητεί ειδικότερα να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στις διεθνείς συμβάσεις και στην ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία η σχετική απόφαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Εφ'οσον εχει εκπληρωσει την στρατιωτικη του θυτεια
και εχει παρει την Ιθαγενεια,ποιο ειναι το κόλλημα;;;

Το οτι εχει Πακιστανους γονεις
και μπορει να αποτελεσει απειλη για την πατριδα;;;

Τα υβριδικα καθαρματα της Βουλης
που κλεβουν την "πατριδα" καθημερινα...
δεν ειναι απειλη;;;;


ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009