Συνταξιούχοι που πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις για την καταβολή του επιδόματος, ανακαλύπτουν ότι δεν το δικαιούνται επειδή δεν έχουν λάβει ΕΚΑΣ.Αιτία το γεγονός ότι δεν υπάρχει φορολογική δήλωση για τα εισοδήματα του 2008!!!
Η Ελληνικη Κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας
και ο Κωστας Καραμανλης μαζι με τους αληταραδες του,
εξακολουθουν να παιζουν με τον πονο
και την φτωχια χιλιαδων συνταξιουχων...
οι οποιοι,παρολο που εχουμε πλεον μπει
και επισημα στην ανοιξη...
δεν εχουν παρει ακομη το επιδομα θερμανσης για τον χειμωνα....
Μιλαμε για την απολυτη προκληση...
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009
Η Ελληνικη Κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας
και ο Κωστας Καραμανλης μαζι με τους αληταραδες του,
εξακολουθουν να παιζουν με τον πονο
και την φτωχια χιλιαδων συνταξιουχων...
οι οποιοι,παρολο που εχουμε πλεον μπει
και επισημα στην ανοιξη...
δεν εχουν παρει ακομη το επιδομα θερμανσης για τον χειμωνα....
Μιλαμε για την απολυτη προκληση...
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009