Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΕΙΜΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΕΙΜΩΝΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 27, 2009

ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ...;;;

Ξεκινάει από σήμερα η χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης από τον ΟΓΑ σε 810.000 δικαιούχους. Το ποσό το οποίο πρόκειται να χορηγηθεί ανέρχεται στα 135.000.000 ευρώ και η καταβολή τους θα γίνεται μέσω των ΕΛΤΑ ή μέσω της ΑΤΕ bank για τους συνταξιούχους που έχουν επιλέξει να πληρώνονται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, μαζί με την σύνταξη του Μαρτίου...

Η Κυβερνηση περιμενε τον Μαρτιο
για να δωσει το επιδομα θερμανσης
στις ομαδες που το δικαιουνται;;;

Επρεπε να περασουν 4 ολοκληροι μηνες με τσουκτερο κρυο,
ωστε να εγκρινουν το εν λογω κονδυλι;;;

Ποσο μαλακες ειστε ρε...;;;

ΠΡΕΖΑ TV
27-2-2009