Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Ιουλίου 05, 2009

ΣΤΑ 11,5 EURO πΗΓΑΝ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ...ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ ΡΙΓΑΝΗ ΠΑΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΣΙΓΑΡΟ!!!!

Μετά τις αυστηρότατες απαγορεύσεις του καπνίσματος, η αυστραλιανή κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να διπλασιάσει την τιμή των τσιγάρων, για να μειωθούν ακόμα περισσότερο οι καπνιστές.
Σήμερα, ένα πακέτο 30 τσιγάρων κοστίζει 13,50 δολάρια Αυστραλίας (7,70 ευρώ), ενώ αν, τελικά, η κυβέρνηση αποφασίσει να αυξήσει τη φορολογία τους, η τιμή θα ανεβεί, αρχικά, στα 16,50 δολ (9,40 ευρώ) και, στη συνέχεια, στα 20,15 δολ (11,50 ευρώ).
Η αύξηση του φόρου θα είναι περίπου 17,5 σεντς (δέκα ευρωλεπτά) για το κάθε τσιγάρο και αναμένεται να αποφέρει στην κυβέρνηση 1,97 δισ δολ (1,12 δισ ευρώ) ετησίως, ποσόν που, σύμφωνα με το αντικαπνιστικό λόμπι, πρέπει να χρησιμοποιηθεί για προληπτικά προγράμματα υγείας.

Τα μέτρα αυτά αποτελούν μέρος έκθεσης που έχει κατατεθεί στο υπουργείο Υγείας και την οποία μελετά η υπουργός, Νίκολα Ρόξον, που αναφέρει ότι, προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός των καπνιστών στο 9% μέσα στην επόμενη δεκαετία, η κυβέρνηση πρέπει να τα υιοθετήσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα, οι καπνιστές υπολογίζονται στα 3 εκατομμύρια, ενώ η έκθεση αναφέρει ότι τα μέτρα αν, τελικά, εφαρμοστούν θα αποτρέψουν 183.000 παιδιά να ξεκινήσουν το κάπνισμα.
Εκτός από την "τσουχτερή" αύξηση στην τιμή των τσιγάρων, τα μέτρα συμπεριλαμβάνουν και την αλλαγή της συσκευασίας τους.
Προτείνεται τα πακέτα να είναι ομοιογενή για όλα τα τσιγάρα και οι προειδοποιήσεις όσον αφορά τις επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία να καταλαμβάνουν το 90% της επιφάνειας του πακέτου.

Μετά τη γνωστοποίηση της πιθανής επιβολής των παραπάνω αυστηρών μέτρων κατά του καπνίσματος, άμεση ήταν η αντίδραση των καπνοβιομηχανιών που απειλούν ακόμα και με προσφυγή στα δικαστήρια αν, τελικά, η κυβέρνηση προχωρήσει στην υιοθέτησή τους.
Η καπνοβιομηχανία Philip Morris (Φίλιπ Μόρις), σε έγγραφη αναφορά της προς την κυβέρνηση, λέει ότι οποιαδήποτε προσπάθεια καθολικής απαγόρευσης της διαφήμισης των τσιγάρων είναι παράνομη και η αύξηση της τιμής τους υπερβολική.

Η PHILIP MORIS ΒΕΒΑΙΑ,ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ THE INSIDER,ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ "ΑΤΥΠΗ" ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΗΣ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΑΡΚΑΣ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΩΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
5-7-2009

Τετάρτη, Απριλίου 01, 2009

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ...ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ...ΘΑ ΜΠΟΥΡΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ!!!

Την αρνητική πρωτιά διατηρεί η Ελλάδα στο κάπνισμα μεταξύ 29 ευρωπαϊκών χωρών. Σε νέα πανευρωπαϊκή έρευνα που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Υγείας και Καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ενωσης η χώρα μας καταλαμβάνει την πρώτη θέση στους «θεριακλήδες» της Γηραιάς Ηπείρου καθώς τέσσερις στους δέκα συμπολίτες μας καπνίζουν τακτικά ή περιστασιακά. Ακόμη, μοιραζόμαστε μαζί με τους Λιθουανούς, τους Κυπρίους και τους Βουλγάρους την πρωτιά στο παθητικό κάπνισμα.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, το 42% των Ελλήνων καπνίζει είτε σε καθημερινή βάση (35%) είτε περιστασιακά (7%).

Ακόμη, μόλις ένας στους πέντε έχει κατορθώσει να το κόψει, ποσοστό που βρίσκεται στα χαμηλότερα της ΕΕ, ενώ σχεδόν τέσσερις στους δέκα δεν έχουν καπνίσει ποτέ, κάτι που δίνει
μία ακόμη αρνητική πρωτιά στη χώρα μας.


Τα αρνητικά πρωτεία για τη χώρα μας συνεχίζονται και στο παθητικό κάπνισμα. Σύμφωνα με την έρευνα, τρεις στους δέκα μη καπνιστές γίνονται παθητικοί καπνιστές στο σπίτι τους, ποσοστό που κυμαίνεται στο 50% στην περίπτωση των καπνιστών. Επίσης, έξι στους δέκα Ελληνες δηλώνουν ότι εκτίθενται καθημερινά στο κάπνισμα των συναδέλφων τους στον χώρο εργασίας, με τους μισούς να το υφίστανται έως και πέντε ώρες ημερησίως...

Τωρα που θα εφαρμοστει και στην πραξη,το σχεδιο του Μητσαρα Αβραμοπουλου,αναφορικα με την απαγορευση του καπνισματος στους δημοσιους και κλειστους χωρους..να δουμε τι θα γινει...
Κατι μας λεει πως οι περισσοτεροι θα τρεχουν καθε λιγο και λιγακι στις τουαλετες για μια τζουρα στα κλεφτα,με αποτελεσμα τα wc να γινουν χωρος παραγωγης τοξικων και επικινδυνων αεριων...
Εκτος βεβαια και αν πεσει η τιμη των nicorette
και αρχιζουμε να κολλαμε ο ενας αυτοκολλητα στον αλλον!!!


ΠΡΕΖΑ TV
1-4-2009