Επεισόδια σημειώθηκαν κατά την διάρκεια του ποδοσφαιρικού αγώνα μεταξύ των ομάδων Εθνικού Αστέρα και Ατρόμητου Αθηνών, στο γήπεδο «Μιχάλης Κρητικόπουλος», στην Καισαριανή.Οπαδοι των δύο ομάδων συνεπλάκησαν έξω από το γήπεδο με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία που τους διέλυσε με τη χρήση δακρυγόνων. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές πολλοί από τους συμπλεκόμενους κατέφυγαν στο χώρο της Πολυτεχνειούπολης και στην περιοχή εξακολουθεί να υπάρχει ένταση και ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ.
Αποτελεσμα...οι μπατσοι να σπασουν το ασυλο,χωρις καμια απολυτως αδεια και να φτασουν εξω απο το Μαθηματικο και Φυσικο.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΤΥΠΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
27-4-2009