"Επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας
τα "αιτήματα της καρδιακής σας προσευχής προς την Παναγία",
και εμείς θα μνημονεύουμε τα ονόματά σας
στην Ιερά Πρόθεση του Ιδρύματος
και μπροστά στην Εικόνα της Μεγαλόχαρης...."
Σκεπτομενοι τη ακριβεια των ημερων,
αλλα και τις δυσκολιες που αντιμετοπιζουν
καθε χρονο οι πιστοι μεχρι να φτασουν στη Τηνο
παπαδες απο την Ιερα Μητροπολη της Συρου,
οδηγηθηκαν στη δημιουργια εδικου mail,
οπου εκει οι πιστοι θα μπορουν να στελνουν
τις προσευχες και τα ταματα τους,
τα οποια μαλιστα θα διαβαζονται
μπροστα στην εικονα της μεγαλοχαρης,
οπως αναφερει χαρακτηριστικα
και η ανακοινωση στο site...
To επομενο σταδιο,
ειναι η δημιουργια pay pal λογαριασμυ,
απο τους υπευθυνους της Μητροπολης,
ωστε οι πιστοι με μια μικρη μεταφορα
χρηματικου ποσου στον ειδικο λογαριασμο
της εκει εκκλησιας,να μπορουν
να αναβουν τα κερακια τους...
ενω παραλληλα ωραια θα ηταν
και η δημιουργια e-παγκαριου υπερ φτωχων
και e-δισκου για τις αναγκες της εκκλησιας.
Τοσα αφορολογητα μαυρα χρηματα
που βγαζουν οι παπαδες απο τα παγκαρια,
τους δισκους,τους γαμους,τις βαπτισεις
τα μνημοσυνα τις κηδειες και τις λοιπες
θρησκευτικες εκδηλωσεις,που πανε;;;
Γιατι δεν τα δηλωνουν πουθενα;;;
Γιατι δεν μιλαει κανεις για αυτο το ξεπλημα χρηματος,
το οποιο γινεται με τη σφραγιδα της Ορθοδοξης Εκκλησιας;;;
ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2008
τα "αιτήματα της καρδιακής σας προσευχής προς την Παναγία",
και εμείς θα μνημονεύουμε τα ονόματά σας
στην Ιερά Πρόθεση του Ιδρύματος
και μπροστά στην Εικόνα της Μεγαλόχαρης...."
Σκεπτομενοι τη ακριβεια των ημερων,αλλα και τις δυσκολιες που αντιμετοπιζουν
καθε χρονο οι πιστοι μεχρι να φτασουν στη Τηνο
παπαδες απο την Ιερα Μητροπολη της Συρου,
οδηγηθηκαν στη δημιουργια εδικου mail,
οπου εκει οι πιστοι θα μπορουν να στελνουν
τις προσευχες και τα ταματα τους,
τα οποια μαλιστα θα διαβαζονται
μπροστα στην εικονα της μεγαλοχαρης,
οπως αναφερει χαρακτηριστικα
και η ανακοινωση στο site...
To επομενο σταδιο,
ειναι η δημιουργια pay pal λογαριασμυ,
απο τους υπευθυνους της Μητροπολης,
ωστε οι πιστοι με μια μικρη μεταφορα
χρηματικου ποσου στον ειδικο λογαριασμο
της εκει εκκλησιας,να μπορουν
να αναβουν τα κερακια τους...
ενω παραλληλα ωραια θα ηταν
και η δημιουργια e-παγκαριου υπερ φτωχων
και e-δισκου για τις αναγκες της εκκλησιας.
Τοσα αφορολογητα μαυρα χρηματα
που βγαζουν οι παπαδες απο τα παγκαρια,
τους δισκους,τους γαμους,τις βαπτισεις
τα μνημοσυνα τις κηδειες και τις λοιπες
θρησκευτικες εκδηλωσεις,που πανε;;;
Γιατι δεν τα δηλωνουν πουθενα;;;
Γιατι δεν μιλαει κανεις για αυτο το ξεπλημα χρηματος,
το οποιο γινεται με τη σφραγιδα της Ορθοδοξης Εκκλησιας;;;
ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2008