Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΗΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΗΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Αυγούστου 02, 2009

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΙΣ ΤΗΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ SIEMENS HELLAS...

Το κουβάρι με τις κοινές αγοραπωλησίες ακινήτων που έκαναν κορυφαία στελέχη της Siemens Hellas με τη σύζυγο του Κυριάκου Μητσοτάκη, Μαρέβα Γκαμπρόμβσκι, ξετυλίγει και πάλι στην απολογία του στον ανακριτή ο Διον. Δενδρινός, ο υπεύθυνος για την υλοποίηση των ηλεκτρονικών υποσυστημάτων του C4Ι.
Στην απολογία του,ο κ. Δενδρινός (αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους) ερωτάται και για τα e-mails που του είχε στείλει ο αντιπρόσωπος της Saic, Γ. Τρεπεκλής, υποστηρίζοντας ότι «από λάθος» του εστάλη αυτό το μήνυμα στο οποίο γινόταν αναφορά σε τραπεζικό λογαριασμό χρηματιστή, ονόματι Νικέζη.

Ο Δ. Δενδρινός, ο οποίος εκείνη την εποχή ερχόταν σε επαφή και με υπηρεσιακούς παράγοντες δύο υπουργείων, εκπροσωπώντας τη Siemens ως βασική υποκατασκευάστρια του C4Ι, αποκαλύπτει στενές σχέσεις με τον πρώην ισχυρό άνδρα της Siemens Hellas, Μιχ. Χριστοφοράκο, αλλά και με την οικογένεια του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αναφέρει όλους τους ιδιοκτήτες που κρύβονται πίσω από τα ακίνητα της Τήνου.
Χαρακτηριστική είναι η απάντησή του όταν ερωτάται για την εταιρεία Mystras Holding, που αγόρασε ακίνητα στο νησί:

- Ανακριτής: Γνωρίζετε την ύπαρξη της εταιρείας Mystras;

- Απ.: Ναι, τη γνωρίζω. Η Mystras φαίνεται ότι έχει στην κυριότητά της 10 στρέμματα στην Τήνο, που στην πραγματικότητα ανήκουν στον κ. Χριστοφοράκο. Η πρόταση αγοράς του οικοπέδου, τόσο σε εμένα όσο και στους λοιπούς, όπως είναι η κ. Μαρέβα Γκαμπρόμβσκι (σ.σ.: σύζυγος Κυριάκου Μητσοτάκη), έγινε από τον Κ.Β., ο οποίος είναι κατασκευαστής στην Τήνο. Η αξία της ιδιοκτησίας μου πληρώθηκε 30.000 ευρώ. Πηγαίνω στην Τήνο από το 1956 και η μητέρα μου έχει καταγωγή από την Τήνο...

Στο ένα από τα συμβόλαια που υπάρχουν στη δικογραφία και στο οποίο αναφέρεται η σύζυγός μου ως αγοράστρια με τη Mystras, σε ποσοστό 5%, αυτό έγινε για τυπικούς λόγους, για να επιτευχθεί η κατάτμηση του ενιαίου αγρού του Χριστοφοράκου σε δύο τεμάχια των 5 στρεμμάτων...

Στη συνέχεια ερωτάται για τη σχέση της συζύγου του με τη Μαρέβα Μητσοτάκη και απαντά ότι ήταν συνάδελφοι στην τράπεζα Bankers αλλά και στην Deutsche Bank.
Ο κ. Δενδρινός τονίζει ότι είναι αθώος, ότι δεν συμμετείχε σε εγκληματικές πράξεις και επικαλείται τον Χρ. Μαρκογιαννάκη για το γεγονός ότι «δεν έχει ευθύνες, τόσο ο ίδιος όσο και η Siemens, στη μη έγκαιρη παράδοση του έργου στις ελληνικές αρχές...»

Κατά τα άλλα, η ανάκριση για το σκάναδαλο της Siemens συνεχίζεται μέσα στο κλίμα της αυγουστιάτικης ραστώνης. Μόνη εξαίρεση η απολογία του Γ. Σκαρπέλη, ο οποίος «κάρφωσε» τον πρώην συνέταιρό του Ηλία Γεωργίου, κατονομάζοντάς τον ως διαχειριστή των εισπράξεων με το ψευδώνυμο Franz. Η αναφορά αυτή, μάλιστα, προκάλεσε επεισόδιο στον Κορυδαλλό, στο επισκεπτήριο της Τρίτης, όταν η σύζυγος του Γεωργίου διαμαρτυρήθηκε έντονα στον Σκαρπέλη για όσα ανέφερε. Η απολογία αυτή, πάντως, θα προκαλέσει την κλήση και άλλων μαρτύρων, οι οποίοι εμφανίζονται να έχουν δεχθεί εκατομμύρια μάρκα από τα ταμεία της γερμανικής εταιρείας.
Ο ανακριτής Ν. Ζαγοριανός αυτές τις ημέρες πηγαινοέρχεται στην Ευελπίδων, αφού έρχονται καινούρια έγγραφα, ενώ έστειλε και νέο αίτημα δικαστικής συνδρομής , τόσο στην Κύπρο όσο και στο Λίχτενσταϊν, για να αποκαλυφθούν οι λογαριασμοί που έχουν εντοπίσει οι εκεί αρχές και, όπως όλα δείχνουν, ανήκουν σε έλληνες δικαιούχους.

no comments...

ΠΡΕΖΑ TV
2-8-2009


photo:DentNews

Τρίτη, Ιουλίου 22, 2008

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ...ΙΕΡΕΣ ΠΑΡΕΚΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ E-MAIL...ΕΛΑ ΜΟΥΝΙ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΣΟΥ...

"Επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας
τα "αιτήματα της καρδιακής σας προσευχής προς την Παναγία",
και εμείς θα μνημονεύουμε τα ονόματά σας
στην Ιερά Πρόθεση του Ιδρύματος
και μπροστά στην Εικόνα της Μεγαλόχαρης...."
Σκεπτομενοι τη ακριβεια των ημερων,
αλλα και τις δυσκολιες που αντιμετοπιζουν
καθε χρονο οι πιστοι μεχρι να φτασουν στη Τηνο
παπαδες απο την Ιερα Μητροπολη της Συρου,
οδηγηθηκαν στη δημιουργια εδικου mail,
οπου εκει οι πιστοι θα μπορουν να στελνουν
τις προσευχες και τα ταματα τους,
τα οποια μαλιστα θα διαβαζονται
μπροστα στην εικονα της μεγαλοχαρης,
οπως αναφερει χαρακτηριστικα
και η ανακοινωση στο site...

To επομενο σταδιο,
ειναι η δημιουργια pay pal λογαριασμυ,
απο τους υπευθυνους της Μητροπολης,
ωστε οι πιστοι με μια μικρη μεταφορα
χρηματικου ποσου στον ειδικο λογαριασμο
της εκει εκκλησιας,να μπορουν
να αναβουν τα κερακια τους...
ενω παραλληλα ωραια θα ηταν
και η δημιουργια e-παγκαριου υπερ φτωχων
και e-δισκου για τις αναγκες της εκκλησιας.


Τοσα αφορολογητα μαυρα χρηματα
που βγαζουν οι παπαδες απο τα παγκαρια,
τους δισκους,τους γαμους,τις βαπτισεις
τα μνημοσυνα τις κηδειες και τις λοιπες
θρησκευτικες εκδηλωσεις,που πανε;;;

Γιατι δεν τα δηλωνουν πουθενα;;;
Γιατι δεν μιλαει κανεις για αυτο το ξεπλημα χρηματος,
το οποιο γινεται με τη σφραγιδα της Ορθοδοξης Εκκλησιας;;;


ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2008