Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Αυγούστου 20, 2009

5 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΣΠΡΕΪ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ "ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ".

«Φωτιά στα υπουργεία» έγραψε έξω από το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, το βράδυ του Δεκαπενταύγουστου, 26χρονος φοιτητής και χθες καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 5 μηνών από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Ο νεαρός συνελήφθη μαζί με τη φίλη του από αστυνομικούς των ΜΑΤ που βρίσκονταν λίγα μέτρα πιο πέρα εκτελώντας υπηρεσία έξω από το δημόσιο κτίριο. Το δικαστήριο αθώωσε την κοπέλα και καταδίκασε τον 26χρονο επιτρέποντας όμως την εξαγορά της ποινής του προς 10 ευρώ την ημέρα, ενώ μετά την έφεση που άσκησε αφέθηκε ελεύθερος.

ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ;;;
ΜΑ ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;;
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΙΣΟΒΙΑ,ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΙΡΗNΗΣ,ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ...
ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΙΔΕΣ,ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ;;;
ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ,ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΈΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ,ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ;;;

ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ Ή ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΤΑ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΩΣ ΝΟΜΙΜΑ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ;;;

ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ,ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΗ;;;

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
20-8-2009

Πέμπτη, Μαρτίου 12, 2009

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ...ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...

Νέα ασθενοφόρα και ειδικές στολές ζητούν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας-Θράσκης.

Οι εργαζόμενοι στάθμευσαν τα ασθενοφόρα τους στην είσοδο του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης και διένειμαν φυλλάδια στους περαστικούς, δηλώνοντας πως προτίθενται να διαδηλώσουν έξω και από το υπουργείο Υγείας στην Αθήνα αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Εκπρόσωποι των εργαζομένων καταγγέλλουν ότι αν και η σύμβαση για την προμήθεια ειδικών στολών υπεγράφη στα τέλη του 2007, οι προμήθειες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, ενώ την ίδια στιγμή στη συμπρωτεύουσα δεν έχει παραληφθεί ούτε ένα νέο ασθενοφόρο. Αντιπροσωπεία των εργαζομένων είχε συνάντηση με τον υπουργό Μακεδονίας-Θράκης Στ. Καλαφάτη ,ο οποίος περιορίστηκε να δεσμευτεί πως θα εξετάσει τα αιτήματά τους.

Αντε να δουμε ποτε επιυελους σε αυτο το μπουρδελο,θα παψουμε να θεωρουμε ως αναγκεα τα πραγματα τα οποια θα επρεπε να ειναι δεδομενα...

Μιλαμε για την απολυτη υποβαθμιση της Υγειας...
Ξεφτιλα...


ΠΡΕΖΑ TV
12-3-2009