Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΑΓΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΑΓΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 12, 2009

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΑΓΕ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ;;;

Μποϊκοτάζ στη ΦΑΓΕ ώσπου να ρίξει τις τιμές ξεκινάει από σήμερα το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.

«Καλούμε τους καταναλωτές να μην αγοράζουν κανένα προϊόν της ΦΑΓΕ, η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, έχει προχωρήσει σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ....
Και το ερωτημα ειναι...γιατι μονο τη ΦΑΓΕ...;;;
Προς τι αυτο το επιλεκτικο μποϊκοταζ ενω ανακοινωθηκαν και αλλα ονοματα εταιρειων με παρανομες ανατιμησεις;;;

ΠΡΕΖΑ TV
12-2-2009

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 09, 2009

ΝΕΑ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ" ΣΤΗ ΦΑΓΕ ΓΙΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ...ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ...

Ευθύνες στη γαλακτοβιομηχανία ΦΑΓΕ επέρριψε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος, τονίζοντας ότι δε δικαιολογούνται αυξήσεις κατά 3,5% σε όλα τα προϊόντα της από τη στιγμή η πρώτη ύλη, δηλαδή το γάλα, κινείται πτωτικά.

Και τι να λεει που ο Βλαχος εκανε συστασεις στη ΦΑΓΕ;;;
Μηπως μεσα σε μια μερα θα ριξουν τις τιμες ή θα επιστρεψουν τα χρηματα στους καταναλωτες...
Τα πραγματα ειναι απλα...
Χτυπανε μεγαλες εταιρειες για τα ματια του κοσμου,
ωστε να λενε οι πολιτες πως η κυβερνηση
δείχνει ενα καποιο ενδιαφερον για τους καταναλωτες
και τιποτε παραπανω...

Ειναι δυνατον ποτε μια κυβερνηση να αρχισει να χτυπα τους μεγαλους χορηγους και υποστηρικτες της;;;Εινβαι δυνατον να χτυπα τους βιομηχανους του τοπου;;;

ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2009

Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2008

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΦΑΓΕ,ΛΑΝΑΡΑΣ,VODAFONE,ALTEC TELECOMS ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕ

Αρχιζουν τα πρωτα κρουσματα
ομαδικων απολυσεων και στην Ελλαδα,
στο ονομα παντα της Διεθνους Οικονομικης Κρισης,
τις επιπτωσεις της οποιας θα δουμε
πιο εντονα τους επομενους μηνες...


Πιο συγκεκριμενα,η ΦΑΓΕ
έχει ήδη προχωρήσει σε μείωση προσωπικού,
απολύοντας 9 εργαζόμενους
με τη μέθοδο της «οικειοθελούς αποχώρησης»,
ενώ τις επόμενες μέρες ετοιμάζεται
να απολύσει ακόμα 19 εργαζόμενους,
όπως ανακοίνωσε στη συνάντηση
που είχε με τη διοίκηση του Σωματείου Εργαζομένων.

Ο λόγος που επικαλείται η εργοδοσία
είναι η κρίση και ότι δεν έχει
τόσα κέρδη όσα είχε υπολογίσει.


Στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας,
περίπου 1.200 εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις του Λαναρά
παραμένουν απλήρωτοι και κανείς δεν ξέρει
αν θα συνεχίσουν να έχουν δουλειά.


90 εργαζόμενοι της βιομηχανίας
οικοδομικών υλικών «Κατσίκης» στο Αγρίνιο
βρίσκονται με το ένα πόδι στην ανεργία,
αφού η εργοδοσία ανήγγειλε
το κλείσιμο της επιχείρησης
και από την περασμένη Δευτέρα
η παραγωγή έχει σταματήσει.


Στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών,
η εταιρεία «Vodafone» έχει ήδη ξεκινήσει
-επίσης μέσω της «οικειοθελούς αποχώρησης» -
να κάνει απολύσεις που υπολογίζεται
ότι έχουν φθάσει στις 200.

Αλλοι 400 και πλέον εργαζόμενοι,
σε άλλες εταιρείες, αντιμετωπίζουν
το ενδεχόμενο της απόλυσης.
Μία από αυτές είναι η «Lannet»
(επίσης συμφερόντων Λαναρά)
που βρίσκεται σε κατάσταση προ πτώχευσης
και έχει απλήρωτους τους εργαζόμενους.


Η «Altec Telecoms» έχει κάνει αίτηση
για να μπει σε διαδικασία πτώχευσης.
Σήμερα, το Σωματείο Εργαζομένων της «Altec»
έχει τριμερή συνάντηση στις 12 το μεσημέρι
απαιτώντας να μη χαθεί καμία θέση εργασίας.


Αυτα,ειναι μερικα απο τα πρωτα δειγματα περιπτωσεων,
για ολα αυτα που θα ακολουθησουν
στο αμεσο μελλον,το οποιο προβλεπεται απο ολους,
πιο δυσκολο απο ποτε.


Η ιστορια επαναλαμβανεται και δυστυχως,
για να αλλαξεις ολοκληρωτικα κατι....
πρεπει να το γκρεμισεις
και να το χτισεις ξανα απο την αρχη.

Κατι μου λεει οτι απο τον Ιανουριο,
ο ενας θα μαζευει τα συντριμια του αλλου!!!


ΠΡΕΖΑ TV
31-10-2008

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 27, 2008

ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΦΑΓΕ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ...ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ 110 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Χωρις δουλεια θα μεινουν
μεσα σε ενα μηνα,οι εργαζομενοι του εργοστασιου
της ΦΑΓΕ Α.Ε στα Ιωαννινα,
καθως η διοικηση της εταιρειας,
πηρε την αποφαση να κλεισει
την εν λογω μοναδα παραγωγης φετας,
εξαιτιας του "αθεμιτου ανταγωνισμου",οπως επικαλειται.

Μαλιστα,συμφωνα με πληροφοριες,
προκειται να απολυθει μεσα στην ερχομενη εβδομαδα
το 40% των εργαζομενων,
ενω μεχρι τις 2 Νοεμβριου θα μπει
και το οριστικο λουκετο.

Στο σημειο αυτο πρεπει να αναφερουμε,ο
τι το τελευταιο καιρο,εχει σταματησει
και η προμυθεια του εργοστασιου
με φρεσκο γαλα και πλεον
η μοναδικη γραμμη παραγωγης που λειτουργει
ειναι αυτη της τυποποιησης.


Δυστυχως,οπως παρατηρουμε,
ενα απο τα μεγαλυτερα καρτελ,
στο χωρο της γαλακτοβιομηχανιας στην Ελλαδα,
η ΦΑΓΕ,εχει αρχισει να εχει
εδω και καιρο οικονομικα προβληματα,
ενω βεβαια στηριζεται στην πολυ καλη αναπτυξη
του νεου εργοστασιου της στην Αμερικη,
το οποιο εξασφαλιζει στους ιδιοκτητες τεραστια κερδη...


Η Ελληνικη Κυβερνηση,
για ακομη μια φορα σιωπα,
μπροστα στο θεμα
των ομαδικων απολυσεων εργαζομενων...

Γιατι αραγε;;;

ΠΡΕΖΑ TV
27-9-2008