Μποϊκοτάζ στη ΦΑΓΕ ώσπου να ρίξει τις τιμές ξεκινάει από σήμερα το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
«Καλούμε τους καταναλωτές να μην αγοράζουν κανένα προϊόν της ΦΑΓΕ, η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, έχει προχωρήσει σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ....
Και το ερωτημα ειναι...γιατι μονο τη ΦΑΓΕ...;;;
Προς τι αυτο το επιλεκτικο μποϊκοταζ ενω ανακοινωθηκαν και αλλα ονοματα εταιρειων με παρανομες ανατιμησεις;;;
ΠΡΕΖΑ TV
12-2-2009
«Καλούμε τους καταναλωτές να μην αγοράζουν κανένα προϊόν της ΦΑΓΕ, η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, έχει προχωρήσει σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ....
Και το ερωτημα ειναι...γιατι μονο τη ΦΑΓΕ...;;;
Προς τι αυτο το επιλεκτικο μποϊκοταζ ενω ανακοινωθηκαν και αλλα ονοματα εταιρειων με παρανομες ανατιμησεις;;;
ΠΡΕΖΑ TV
12-2-2009
