Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FAGE. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FAGE. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 27, 2008

ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΦΑΓΕ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ...ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ 110 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Χωρις δουλεια θα μεινουν
μεσα σε ενα μηνα,οι εργαζομενοι του εργοστασιου
της ΦΑΓΕ Α.Ε στα Ιωαννινα,
καθως η διοικηση της εταιρειας,
πηρε την αποφαση να κλεισει
την εν λογω μοναδα παραγωγης φετας,
εξαιτιας του "αθεμιτου ανταγωνισμου",οπως επικαλειται.

Μαλιστα,συμφωνα με πληροφοριες,
προκειται να απολυθει μεσα στην ερχομενη εβδομαδα
το 40% των εργαζομενων,
ενω μεχρι τις 2 Νοεμβριου θα μπει
και το οριστικο λουκετο.

Στο σημειο αυτο πρεπει να αναφερουμε,ο
τι το τελευταιο καιρο,εχει σταματησει
και η προμυθεια του εργοστασιου
με φρεσκο γαλα και πλεον
η μοναδικη γραμμη παραγωγης που λειτουργει
ειναι αυτη της τυποποιησης.


Δυστυχως,οπως παρατηρουμε,
ενα απο τα μεγαλυτερα καρτελ,
στο χωρο της γαλακτοβιομηχανιας στην Ελλαδα,
η ΦΑΓΕ,εχει αρχισει να εχει
εδω και καιρο οικονομικα προβληματα,
ενω βεβαια στηριζεται στην πολυ καλη αναπτυξη
του νεου εργοστασιου της στην Αμερικη,
το οποιο εξασφαλιζει στους ιδιοκτητες τεραστια κερδη...


Η Ελληνικη Κυβερνηση,
για ακομη μια φορα σιωπα,
μπροστα στο θεμα
των ομαδικων απολυσεων εργαζομενων...

Γιατι αραγε;;;

ΠΡΕΖΑ TV
27-9-2008