Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΥΛΑΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΦΥΛΑΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009
4 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΤΗΣ ΑΕΚ...ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑ ΕΞΩ!!!
Ετικέτες
ΑΕΚ,
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ,
ΦΥΛΑΚΗ
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 22, 2009
ΚΡΑΤΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ 3ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΚΟΛΛΗΣΕ ΨΩΡΑ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ-ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ--
ΕΛΛΑΔΑ 2009
Η Ροζίτα Σαρέφι είναι, εδώ και δέκα μήνες, τρόφιμος των ελληνικών φυλακών. Εχει ήδη κρατηθεί σε δύο σωφρονιστικά καταστήματα ενώ έχει «φιλοξενηθεί» και σε αρκετά... «ευάερα και ευήλια» Τμήματα Μεταγωγών.
Υπήρξαν φορές που δεν υπήρχε χώρος ούτε να ξαπλώσει στο πάτωμα, καθώς σε ένα υπόγειο 6 τ.μ. κρατούνταν μαζί της μέχρι και 18 άτομα. Κόλλησε ψώρα, αρρωσταίνει συνεχώς και χρειάστηκε δύο φορές να διακομιστεί σε νοσοκομείο.
Η Ροζίτα Σαρέφι είναι μόλις 3,5 ετών! Και Αφγανή.
Μια ψυχούλα φυλακισμένη σε ανήλιαγα κελιά από τον περασμένο Δεκέμβρη, όταν «συνελήφθη» μαζί με τους γονείς της που επιχείρησαν να βγουν από τη χώρα με πλαστά έγγραφα. Κι η κράτησή τους συνεχίζεται... Γιατί στην Ελλάδα του 2009, που τώρα διανύει «μεγαλειώδεις» ημέρες προεκλογικής περιόδου, δεν έχει ακόμη καταστεί εφικτή η απέλασή τους.
Παρά τη νέα νομοθετική ρύθμιση που ορίζει ότι «στις περιπτώσεις της υφ' όρον αναστολής της ποινής του αλλοδαπού κατά το άρθρο 99 παρ. 1 και 2 Π.Κ. η κράτησή του παρατείνεται για τις ανάγκες εκτέλεσης της απέλασης για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα».
Τι έχει συμβεί εδώ;
Τον περασμένο Δεκέμβριο το Πλημμελειοδικείο Κιλκίς καταδίκασε τους γονείς της μικρούλας σε εξάμηνη φυλάκιση και χρηματική ποινή 3.000 ευρώ για κατοχή-χρήση πλαστών εγγράφων. Η ποινή ανεστάλη επ' αόριστον κατά τα άρθρα 99 και 2 του Ποινικού Κώδικα. Στη δίκη δεν υπήρχε μεταφραστής ή δικηγόρος και το ζεύγος των Αφγανών δεν ήταν καν σε θέση να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.
Αρχικά κρατήθηκαν με το μωρό στο Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Πολυκάστρου και στη συνέχεια μέσω του Τμήματος Μεταγωγών Θεσσαλονίκης μετήχθησαν στις φυλακές Κορυδαλλού. Σήμερα το κοριτσάκι και η μητέρα κρατούνται στις Γυναικείες Φυλακές Ελεώνα Θηβών. Η αμφίβολης νομιμότητας κατάσταση που δημιουργείται σε τέτοιες περιπτώσεις «θεραπεύεται» τρόπον τινά στην πράξη με την υποβολή αντιρρήσεων περί εκτελεστότητας της απόφασης, η αποδοχή των οποίων «παραδέχεται» την αδυναμία εκτέλεσής της κι αναστέλλει την απέλαση οπότε δεν μπορούν να εξακολουθήσουν πράξεις υλοποίησής της.
Την περασμένη Παρασκευή συζητήθηκαν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θήβας οι αντιρρήσεις της Ζαχρά, μητέρας της Ροζίτα, η οποία έχει ζητήσει άσυλο από τη χώρα μας.
Η συνήγορός της Ηλέκτρα Κούτρα, πρόεδρος της ΜΚΟ «Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», τόνισε ότι η απέλαση δύναται να εκτελεστεί μόνο αν απορριφθεί αμετάκλητα το αίτημα ασύλου της και εφόσον της χορηγηθεί διαβατήριο από την κοντινότερη πρεσβεία του Αφγανιστάν, που βρίσκεται στο Βέλγιο. Τίποτα από τα δύο όμως δεν είναι βέβαιο, ούτε προβλέπεται να συμβεί στο εγγύς μέλλον, οπότε η Ζαχρά απαγορεύεται να απελαθεί.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου «Νουρ» των Αφγανών, καταθέτοντας ως μάρτυρας, υποστήριξε ότι σε περίπτωση απέλασης η οικογένεια κινδυνεύει καθώς είναι γνωστή η καταγωγή τους (φιλειρηνική φυλή Χαζαρά) και η περιοχή απ' όπου κατάγονται (Μπεσούι) έχει περάσει ολοκληρωτικά στον έλεγχο των Ταλιμπάν.
Δήλωσε ότι τη Ζαχρά και το κοριτσάκι θα φιλοξενήσει οικογενειακός φίλος που διαμένει νόμιμα στη χώρα ενώ ο Σύλλογος θα βρει στην ταλαιπωρημένη οικογένεια εργασία. Η ΜΚΟ «Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» δήλωσε πως θα τους παράσχει νομική υποστήριξη και διαμεσολάβηση σε υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και ιατρικής περίθαλψης.
Το δικαστήριο με ομόφωνη απόφαση απέρριψε το αίτημα κρίνοντας ότι η απέλαση στο Αφγανιστάν είναι εφικτή και συνεπώς πρέπει να συνεχιστεί η κράτηση μέχρι να εκτελεστεί.
Η κ. Κούτρα εξέφρασε «έκπληξη και λύπη» για την απόφαση προαναγγέλλοντας προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει ήδη κρίνει ότι η κράτηση προς απέλαση αλλοδαπού σε αστυνομικό κρατητήριο και σε συνθήκες απάνθρωπες και εξευτελιστικές συνιστά παραβίαση του άρθρου 3 της ΕΣΔΑ (Υπόθεση Kaja κατά Ελλάδας).
«Δυστυχώς, λέει η δικηγόρος, η ιστορία της Ζαχρά είναι μια ακόμα ένδειξη της αδυναμίας των ελληνικών αρχών να επιλύσουν, σε πλαίσια νομιμότητας, το ζήτημα της ανέφικτης άμεσης απέλασης, αλλά και της παραβίασης των δικαιωμάτων αλλοδαπών».
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΛΙΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ;;;
ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ;;;
ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ;;;
ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ Ή ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΥΠΟΘΕΣΗ;;;
ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ;;;;
ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ,ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΘΕΜΑ;;;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΤΑΖΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ;;;
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
22-9-2009
Η Ροζίτα Σαρέφι είναι, εδώ και δέκα μήνες, τρόφιμος των ελληνικών φυλακών. Εχει ήδη κρατηθεί σε δύο σωφρονιστικά καταστήματα ενώ έχει «φιλοξενηθεί» και σε αρκετά... «ευάερα και ευήλια» Τμήματα Μεταγωγών.
Υπήρξαν φορές που δεν υπήρχε χώρος ούτε να ξαπλώσει στο πάτωμα, καθώς σε ένα υπόγειο 6 τ.μ. κρατούνταν μαζί της μέχρι και 18 άτομα. Κόλλησε ψώρα, αρρωσταίνει συνεχώς και χρειάστηκε δύο φορές να διακομιστεί σε νοσοκομείο.
Η Ροζίτα Σαρέφι είναι μόλις 3,5 ετών! Και Αφγανή.
Μια ψυχούλα φυλακισμένη σε ανήλιαγα κελιά από τον περασμένο Δεκέμβρη, όταν «συνελήφθη» μαζί με τους γονείς της που επιχείρησαν να βγουν από τη χώρα με πλαστά έγγραφα. Κι η κράτησή τους συνεχίζεται... Γιατί στην Ελλάδα του 2009, που τώρα διανύει «μεγαλειώδεις» ημέρες προεκλογικής περιόδου, δεν έχει ακόμη καταστεί εφικτή η απέλασή τους.
Παρά τη νέα νομοθετική ρύθμιση που ορίζει ότι «στις περιπτώσεις της υφ' όρον αναστολής της ποινής του αλλοδαπού κατά το άρθρο 99 παρ. 1 και 2 Π.Κ. η κράτησή του παρατείνεται για τις ανάγκες εκτέλεσης της απέλασης για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα».
Τι έχει συμβεί εδώ;
Τον περασμένο Δεκέμβριο το Πλημμελειοδικείο Κιλκίς καταδίκασε τους γονείς της μικρούλας σε εξάμηνη φυλάκιση και χρηματική ποινή 3.000 ευρώ για κατοχή-χρήση πλαστών εγγράφων. Η ποινή ανεστάλη επ' αόριστον κατά τα άρθρα 99 και 2 του Ποινικού Κώδικα. Στη δίκη δεν υπήρχε μεταφραστής ή δικηγόρος και το ζεύγος των Αφγανών δεν ήταν καν σε θέση να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.
Αρχικά κρατήθηκαν με το μωρό στο Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Πολυκάστρου και στη συνέχεια μέσω του Τμήματος Μεταγωγών Θεσσαλονίκης μετήχθησαν στις φυλακές Κορυδαλλού. Σήμερα το κοριτσάκι και η μητέρα κρατούνται στις Γυναικείες Φυλακές Ελεώνα Θηβών. Η αμφίβολης νομιμότητας κατάσταση που δημιουργείται σε τέτοιες περιπτώσεις «θεραπεύεται» τρόπον τινά στην πράξη με την υποβολή αντιρρήσεων περί εκτελεστότητας της απόφασης, η αποδοχή των οποίων «παραδέχεται» την αδυναμία εκτέλεσής της κι αναστέλλει την απέλαση οπότε δεν μπορούν να εξακολουθήσουν πράξεις υλοποίησής της.
Την περασμένη Παρασκευή συζητήθηκαν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θήβας οι αντιρρήσεις της Ζαχρά, μητέρας της Ροζίτα, η οποία έχει ζητήσει άσυλο από τη χώρα μας.
Η συνήγορός της Ηλέκτρα Κούτρα, πρόεδρος της ΜΚΟ «Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», τόνισε ότι η απέλαση δύναται να εκτελεστεί μόνο αν απορριφθεί αμετάκλητα το αίτημα ασύλου της και εφόσον της χορηγηθεί διαβατήριο από την κοντινότερη πρεσβεία του Αφγανιστάν, που βρίσκεται στο Βέλγιο. Τίποτα από τα δύο όμως δεν είναι βέβαιο, ούτε προβλέπεται να συμβεί στο εγγύς μέλλον, οπότε η Ζαχρά απαγορεύεται να απελαθεί.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου «Νουρ» των Αφγανών, καταθέτοντας ως μάρτυρας, υποστήριξε ότι σε περίπτωση απέλασης η οικογένεια κινδυνεύει καθώς είναι γνωστή η καταγωγή τους (φιλειρηνική φυλή Χαζαρά) και η περιοχή απ' όπου κατάγονται (Μπεσούι) έχει περάσει ολοκληρωτικά στον έλεγχο των Ταλιμπάν.
Δήλωσε ότι τη Ζαχρά και το κοριτσάκι θα φιλοξενήσει οικογενειακός φίλος που διαμένει νόμιμα στη χώρα ενώ ο Σύλλογος θα βρει στην ταλαιπωρημένη οικογένεια εργασία. Η ΜΚΟ «Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» δήλωσε πως θα τους παράσχει νομική υποστήριξη και διαμεσολάβηση σε υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και ιατρικής περίθαλψης.
Το δικαστήριο με ομόφωνη απόφαση απέρριψε το αίτημα κρίνοντας ότι η απέλαση στο Αφγανιστάν είναι εφικτή και συνεπώς πρέπει να συνεχιστεί η κράτηση μέχρι να εκτελεστεί.
Η κ. Κούτρα εξέφρασε «έκπληξη και λύπη» για την απόφαση προαναγγέλλοντας προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχει ήδη κρίνει ότι η κράτηση προς απέλαση αλλοδαπού σε αστυνομικό κρατητήριο και σε συνθήκες απάνθρωπες και εξευτελιστικές συνιστά παραβίαση του άρθρου 3 της ΕΣΔΑ (Υπόθεση Kaja κατά Ελλάδας).
«Δυστυχώς, λέει η δικηγόρος, η ιστορία της Ζαχρά είναι μια ακόμα ένδειξη της αδυναμίας των ελληνικών αρχών να επιλύσουν, σε πλαίσια νομιμότητας, το ζήτημα της ανέφικτης άμεσης απέλασης, αλλά και της παραβίασης των δικαιωμάτων αλλοδαπών».
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΛΙΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ;;;
ΤΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ;;;
ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ;;;
ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ Ή ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΥΠΟΘΕΣΗ;;;
ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ;;;;
ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ,ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΘΕΜΑ;;;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΤΑΖΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ;;;
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
22-9-2009
Ετικέτες
ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ,
Κωστας Καραμανλης,
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,
Νεα Δημοκρατια,
ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,
ΠΑΙΔΙ,
Πασοκ,
ΦΥΛΑΚΗ
Σάββατο, Αυγούστου 15, 2009
Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ,Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ,ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ
Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ,ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΡΜΠΟΝ,2 ΜΠΑΤΣΩΝ ΤΩΝ ΜΑΤ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΩΝ.
Οκτώ μήνες προφυλακισμένος για τα γεγονότα του Δεκέμβρη, τον τελευταίο και σε απεργία πείνας. Η αναμενόμενη αποφυλάκιση τον Ιούλιο δεν ήρθε, το θέατρο παραλόγου των κατηγοριών συνεχίστηκε και ο Θοδωρής παραμένει έγκλειστος. Αλλά αγωνιστής. Αυτή τη φορά «όπλο» του, το ίδιο του το σώμα. Μας μίλησε τηλεφωνικά από τις φυλακές Κορυδαλλού. Εκεί απ' όπου βλέπει το εκδικητικό πρόσωπο του κράτους, την Ελλάδα της βίας και της καταστολής, αλλά και μια άλλη Ελλάδα της ανήσυχης νεολαίας, της αλληλεγγύης, της πίστης σε ιδανικά. Επιμένοντας στην αθωότητά του και στα πιστεύω του. Πληρώνοντας ακριβά και για τα δυο.
Ακούω τη φωνή του με διακοπές από μεγάφωνα που ουρλιάζουν διαταγές και παραγγέλματα στους φυλακισμένους του Κορυδαλλού. Είναι εξαιρετικά ευγενής, χαμηλών τόνων, δυνατός μέσα στην αδυναμία του. Εύθραυστος πια, αλλά αποφασισμένος, στην καρδιά του Αυγούστου που δεν υπάρχουν ειδήσεις, δίνει τη μάχη για την ελευθερία του με το μοναδικό όπλο που του έχει απομείνει: το ίδιο του το σώμα. Για πάνω από ένα μήνα, ο μοναδικός τώρα πια φυλακισμένος του Δεκέμβρη, είναι σε απεργία πείνας. Παρόλο που έχει χάσει 12 κιλά, η πίεσή του έχει πέσει και παθαίνει υπογλυκαιμικά σοκ και παρόλο που οι γιατροί επιμένουν πως τώρα πια μπορεί να πάθει μη αναστρέψιμες βλάβες σε ζωτικά όργανά του, η διεύθυνση των φυλακών αρνείται να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο. Ο Θοδωρής Ηλιόπουλος δηλώνει αθώος. Ενας όμηρος.
Το κράτος σε διώκει για ποινικά αδικήματα, κακουργήματα και πλημμελήματα, και σε θεωρεί τόσο επικίνδυνο που δεν σε αποφυλακίζει με περιοριστικούς όρους. Πώς νιώθεις γι' αυτό; «Από τις 18 Δεκεμβρίου βρέθηκα πρωταγωνιστής στο θέατρο του παραλόγου. Με συνέλαβαν στο σωρό, καθώς περπατούσα στην Ακαδημίας με τους φίλους μου. Πέντε διμοιρίες των ΜΑΤ κύκλωσαν καμιά 10αριά ανθρώπους. Αρχισα να τρέχω και δυο από αυτούς με πρόλαβαν, με πέταξαν κάτω κι άρχισαν να με κλωτσάνε στο κεφάλι ουρλιάζοντας "τώρα θα δεις τι θα πάθεις". Δεν είχα ιδέα τι θα μπορούσα να πάθω. Τελικά, αυτό που έπαθα είναι πως βρέθηκα κατηγορούμενος για τρία κακουργήματα. Σύμφωνα με την ανακρίτρια, ήμουν τη στιγμή της σύλληψής μου έξω από τη Νομική και πέταγα μολότοφ. Η μοναδική μαρτυρία που υπάρχει γι' αυτό είναι των δυο ΜΑΤατζήδων που με συνέλαβαν. Οταν δε η ανακρίτρια τους ρώτησε αν θα με αναγνώριζαν στο δρόμο κι εκείνοι απάντησαν θετικά, η ανακρίτρια σήκωσε το δάχτυλο, με έδειξε και τους είπε "αυτός είναι;". Με έδωσε δηλαδή η ίδια. Φυσικά και οι ΜΑΤατζήδες... με αναγνώρισαν. Από τότε δεν με αποφυλακίζουν γιατί στην πραγματικότητα με χρειάζονται ως όμηρο. Από τους συλληφθέντες λίγοι είναι αυτοί που πήραν θέση για το Δεκέμβρη. Δεν λέω ότι ήταν υποχρεωμένοι. Εγώ πήρα θέση κι αντιμετωπίζω τα αντίποινα του κράτους».
Πώς έζησες τα γεγονότα του Δεκέμβρη;
«Ο πατέρας μου είναι στα τελευταία του κι έχει αλτσχάιμερ κι η μάνα μου είναι 83 χρόνων και δεν μπορεί να τον φροντίσει. Για αυτό μπόρεσα να κατέβω στους δρόμους δυστυχώς μόνο δυο φορές. Ηταν μια πολύ καλή ευκαιρία να συζητήσεις και να προβληματιστείς, να προτείνεις λύσεις, να ανταλλάξεις ιδέες. Κάποιοι, άδηλων συμφερόντων, διαβάζουν τα γεγονότα σαν τις κλαίουσες ιτιές, κλαυθμηρίζουν για τον όλεθρο και την καταστροφή. Ομως ο Δεκέμβρης γέννησε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης και, κυρίως, ξεκόλλησε τα παιδιά από τα playstations και τα internet cafe. Είναι αφελές κι άδικο να λες πως τα παιδιά βγήκαν στο δρόμο μόνο για να εκτονώσουν την οργή τους. Τα ιδανικά και τα όνειρά τους διεκδίκησαν».
Ποια ήταν η αντίληψή σου για το κράτος πριν και ποια είναι τώρα;
«Αν σου πω, θα με κλείσουν ισόβια... Αστειεύομαι. Δεν θέλω να βάζω ταμπέλες στον εαυτό μου τύπου αναρχικός ή αντιεξουσιαστής. Είμαι οραματιστής της άμεσης δημοκρατίας, του συν-αποφασίζειν και συν-πράττειν. Κατά την εφηβεία μου, είχα γοητευτεί με τη φιλοσοφία του αναρχισμού από τον Ζήνωνα και τους κυνικούς φιλόσοφους μέχρι τον Ενρίκο Μαλατέστα. Ακόμη και σήμερα, παραμένω γοητευμένος. Αγωνίζομαι για έναν διαφορετικό κόσμο. Οχι με μολότοφ και πέτρες, αλλά με ιδέες και κείμενα. Δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος στον οποίο το κράτος δείχνει το εκδικητικό του πρόσωπο. Αυτό που τους ενοχλεί, αυτό που καταστέλλουν δεν είναι η δράση μου, αλλά η στάση μου και η άποψή μου. Μου φόρτωσαν ένα κατασκευασμένο κατηγορητήριο, αγνόησαν τις αποδείξεις που προσκόμισα για την αθωότητά μου. Το θέμα για το κράτος είναι ότι επιμένω να σκέφτομαι. Και να σκέφτομαι διαφορετικά. Υπό αυτή την έννοια, αύριο το πρωί μπορείς να βρεθείς στη θέση μου, εσύ κι ο οποισδήποτε».
Φοβάσαι τώρα πια τη χώρα που τη λένε Ελλάδα;
«Οχι. Είναι τρομακτικό να περπατάς στην Ακαδημίας και μετά να βρίσκεσαι σε ένα κελί για μήνες, αλλά έχω τόσο μεγάλη επιθυμία να ζήσω που δεν φοβάμαι. Κι επίσης, εκτός από την Ελλάδα της βίας και της καταστολής, βλέπω και μια άλλη Ελλάδα της ανήσυχης νεολαίας, της αλληλεγγύης, της πίστης σε ιδανικά».
Γιατί επέλεξες την απεργία πείνας;
«Οταν κάποιος ξεκινάει απεργία πείνας, κανονικά πρέπει να τον εξετάσει οδοντίατρος -τα δόντια παθαίνουν πρώτα ζημιά- και ψυχίατρος για να αποδειχθεί ότι δεν είναι αυτοκαταστροφικός. Παρόλο που αυτό δεν έγινε στην περίπτωσή μου, θέλω να σας διαβεβαιώσω πως δεν είμαι αυτοκτονικός, δεν θέλω καθόλου να πεθάνω. Ούτε θέλω να πάθω κάποια ανήκεστο βλάβη που θα με αφήσει ανάπηρο για όλη μου τη ζωή. Βεβαίως, όπως μου εξήγησε η γιατρός που με παρακολουθεί, μετά την 30ή ημέρα απεργίας, αρχίζουν τα πολύ σοβαρά προβλήματα, μπορεί να εκπέσουν ζωτικά σου όργανα. Ομως πραγματικά δεν μου έχει μείνει άλλος τρόπος. Το σώμα μου είναι το ύστατο όπλο».
Η απεργία πείνας φλερτάρει με το θάνατο;
«Κάθε τι φλερτάρει με το θάνατο. Αν είσαι μετανάστης, μια επίσκεψη στην παιδική χαρά του Αγίου Παντελεήμονα μπορεί αυτομάτως να σημάνει και το θάνατό σου. Ή αν είσαι εργάτης σε κάποιο εργοστάσιο. Ή αν είσαι ποδηλάτης στους δρόμους της Αθήνας. Η απεργία πείνας σε φέρνει μερικά βήματα πριν το θάνατο, αλλά και πιο κοντά στην ελευθερία. Ως ξένος που είμαι στον κόσμο των αφεντικών, ως εργάτης, ως ποδηλάτης δεν φοβήθηκα το θάνατο. Ως απεργός πείνας ζω με την ελπίδα της απελευθέρωσης κι όχι με το φόβο του θανάτου».
Είσαι ερωτευμένος, ετοιμαζόσουν για την απελευθέρωσή σου τον Ιούλιο κι ένα κοινό σπίτι με την αγαπημένη σου. Τι λέτε τώρα;
«Μιλάμε καθημερινά ατελείωτες ώρες, μου γράφει και της γράφω, σχεδιάζουμε τη ζωή μας μετά. Είμαστε πολύ δεμένοι οι δυό μας, τα αντιμετωπίζουμε σαν ομάδα. Η φυλακή ορίζει την ελευθερία του σώματος, όχι της ψυχής σου. Κάθε φορά που κλείνουμε το τηλέφωνο, εκείνη μου λέει venceremos. Είμαστε νέοι, ερωτευμένοι κι έχουμε τόσα όμορφα πράγματα να ζήσουμε μαζί. Και θα νικήσουμε».
Τι όνειρα βλέπεις;
«Στην αρχή έβλεπα εφιάλτες. Με καθημερινό αγώνα, κατάφερα όχι μόνο να αποβάλω οτιδήποτε θα μπορούσε να με τσακίσει, αλλά να βλέπω όνειρα με δύναμη και χαρά. Εχω επιλέξει να ζήσω δημιουργικά αυτό το επεισόδιο της ζωής μου».
Τι έμαθες στη φυλακή;
«Κάθε φυλακή είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας. Βλέπεις από καταδικασμένους για οικονομικά εγκλήματα που κι εδώ τους ενδιαφέρει να κάνουν μπίζνες, μέχρι παιδεραστές. Αλλά βλέπεις και πολλούς αθώους, ανθρώπους που δεν είχαν χρήματα για έναν καλό δικηγόρο ή για να πληρώσουν την εγγύηση. Πριν μπω μέσα ήμουν απόλυτος, πίστευα πως... οι κακοί είναι στη φυλακή. Εδώ όμως αναγκάζεσαι να καταλάβεις πως το κακό είναι σχετικό, να παραδεχθείς πως δυνητικά φονιάς θα μπορούσε να είναι ο καθένας σε μια δοσμένη συγκυρία.»Υπάρχουν τα πάντα μέσα μας. Στη φυλακή μαθαίνεις καινούριους κώδικες και, κυρίως, να μην εμπιστεύεσαι κανέναν. Και μερικούς τρόπους οι οποίοι σου διευκολύνουν τη ζωή. Εδώ ζεις με τα ελάχιστα. Αυτά που έξω θεωρούμε σκουπίδα, μέσα είναι χρήσιμα. Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι για να καλύψεις τα ράφια με κουρτίνα, χρησιμοποιείς αντί για κόλλα καμμένες μπατονέτες;"
Οι συγκρατούμενοί σου πώς σε αντιμετωπίζουν;
«Ανέκαθεν υπήρχε σεβασμός για τους πολιτικούς κρατούμενους από τους ποινικούς, αν και δεν θέλω να κάνω διαχωρισμό. Ολοι είμαστε έγκλειστοι κι έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε τα ίδια προβλήματα. Κι εμείς, αν και πολιτικοί, αντιμετωπίζουμε το ποινικό δίκαιο. Οι συγκρατούμενοί μου μού συμπαρίστανται.»
Ο Νίκος Τσουβαλάκης άρχισε κι αυτός απεργία πείνας την ίδια μέρα με εμένα σε ένδειξη αλληλεγγύης. Αλλοι κρατούμενοι κάνουν αποχή συσσιτίου. Οι περισσότεροι με στηρίζουν με απλές καθημερινές πράξεις: με επισκέπτονται στο κελί, μου δανείζουν βιβλία, μου παραχωρούν τη σειρά τους στο τηλέφωνο».
Πώς είναι το κελί σου;
«Είσαι 18 ώρες το 24ωρο κλεισμένος μέσα σε ένα χώρο το πολύ 8 τετραγωνικά μέτρα μαζί με άλλους τρεις. Η θέρμανση δεν επαρκεί. Κατσαρίδες και αρουραίοι κάνουν συχνά την εμφάνισή τους. Οι τουαλέτες βρίσκονται σε ένα υπόγειο με σπασμένα τζάμια και κρύο νερό».
Οι κρατούμενοι λένε πως ο μεγαλύτερος αντίπαλος είναι ο χρόνος. Πώς περνάς τις μέρες σου;
«Υπάρχει η θεωρία πως όσο πιο πολύ κοιμάσαι, τόσο πιο γρήγορα φυλακή βγάζεις. Εγώ υποστηρίζω ότι όσο πιο πολύ κοιμάσαι, τόσο λιγότερο ζεις. Τώρα πια που δεν μπορώ να περπατήσω, διαβάζω στο κελί, γράφω, ζωγραφίζω, ακούω μουσική, φτιάχνω χειροποίητες κατασκευές από φθηνά υλικά».
Τι σε εμπνέει;
«Οι διάδρομοι, τα κάγκελα και τα συρματοπλέγματα. Ολα αυτά μ' έβαλαν στη διαδικασία να δημιουργήσω μια άλλη πραγματικότητα από λέξεις και ζωγραφιές».
Τι θα έλεγες αν είχες μπροστά σου τον υπουργό Δικαιοσύνης;
«Ενα ποίημα του Τίτου Πατρίκιου: "Ξεριζώνω τις λέξεις μία μία απ' το λαρύγγι μου/ αν στάζουν αίμα/ τύλιξτες στο μαντήλι σου/ τύλιξτες με μπαμπάκι/ ή πάλι πιάσε τις με τη λαβίδα και πες: 'έτσι τα λέει, για εντύπωση'/ Κάνε επιτέλους ό,τι θες / Ομως δεν φτάνει πια η σιωπή / Δεν φτάνουν πια τα λόγια / Ξεριζώνω μία μία σκέτες λέξεις / και σου τις στέλνω"».
Πώς ονειρεύεσαι τη ζωή σου μετά τη φυλακή;
«Απλή ως προς το ζην, πολύπλοκη ως προς τη σκέψη, και θέλω να κάνουμε ένα πιτσιρίκι που δεν θα μ' αφήνει σε ησυχία!»
Επειτα από όλη αυτή την ταλαιπωρία, θα ξαναβγείς στους δρόμους;
«Φυσικά. Με τη μόνη διαφορά ότι θα είμαι πανέτοιμος να αντιμετωπίσω το στημένο κατηγορητήριο. Αλλωστε, πάντα έβγαινα στο δρόμο με μοναδική κουκούλα το πρόσωπό μου».
απο την Κυριακατικη Ελευθεροτυπια
ΠΡΕΖΑ TV
15-8-2009
Κυριακή, Αυγούστου 02, 2009
ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ,ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ...ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...!!!
Εν μέσω θερινής ραστώνης και στη διάρκεια του Αυγούστου, αποφυλακίζεται ο πρώην μητροπολίτης Αττικής και νυν μοναχός Παντελεήμων. Σύμφωνα με πληροφορίες καθώς ο κληρικός είναι πάνω από 70 ετών, η έκτιση της ποινής του υπολογίζεται διπλή, κι έτσι ο ένας χρόνος που παρέμεινε στη φυλακή λογίζεται ως δύο και, κατά συνέπεια, συμπληρώνεται η έκτιση των δύο τρίτων της ποινής και μπορεί να αποφυλακισθεί.
Ο Παντελεήμων είχε οδηγηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού στις 21 Ιουνίου του 2008, μετά την καταδίκη του σε εξαετή κάθειρξη από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων με την κατηγορία της υπεξαίρεσης 66,5 εκατομμυρίων δραχμών κατά την περίοδο 1995-1998 από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη. Οπως είχε δηλώσει τότε, επρόκειτο για «οικονομίες για τα γεράματά του».
Η Ιερά Σύνοδος είχε προκαλέσει το δημόσιο αίσθημα, καθώς το πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο αρχικά τον αθώωσε αλλά, μετά την καταδικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου, αναγκάστηκε να συνέλθει εκ νέου στις 14 Μαΐου 2009 και να τον καθαιρέσει, μεταθέτοντάς τον στις τάξεις των μοναχών. Ο Παντελεήμων δεν αποδέχθηκε την απόφαση και προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Το ερώτημα που απασχολεί τώρα τους ιεράρχες είναι τι θα κάνει ο κληρικός, βγαίνοντας από τη φυλακή, δεδομένου ότι εκκρεμεί και η προσφυγή του στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Θεωρείται βέβαιο πάντως πως θα συνεχίσει να αμφισβητεί την απόφαση της καθαίρεσης, που ελήφθη χωρίς προηγουμένως να υπάρξει εκκλησιαστική δίκη. Αυτό, άλλωστε, έχει επισημάνει ευθέως προς την Εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το οποίο έχει κληθεί να αποφανθεί σε ανώτατο εκκλησιαστικό βαθμό.
Κανένας, λοιπόν, δεν γνωρίζει πώς θα βγει από τη φυλακή ο Παντελεήμων: Ως απλός μοναχός ή με όλα τα διακριτικά του ως μητροπολίτης πρώην Αττικής; Μάλιστα στο τελευταίο έγγραφό του προς την Ιερά Σύνοδο, στο οποίο ζητεί να πληροφορηθεί τις ενέργειές της προς το Πατριαρχείο για την υπόθεσή του, υπογράφει ως εν ενεργεία «μητροπολίτης Αττικής».
ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ...
ΠΡΕΖΑ TV
2-8-2009
Ο Παντελεήμων είχε οδηγηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού στις 21 Ιουνίου του 2008, μετά την καταδίκη του σε εξαετή κάθειρξη από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων με την κατηγορία της υπεξαίρεσης 66,5 εκατομμυρίων δραχμών κατά την περίοδο 1995-1998 από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη. Οπως είχε δηλώσει τότε, επρόκειτο για «οικονομίες για τα γεράματά του».
Η Ιερά Σύνοδος είχε προκαλέσει το δημόσιο αίσθημα, καθώς το πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο αρχικά τον αθώωσε αλλά, μετά την καταδικαστική απόφαση του Αρείου Πάγου, αναγκάστηκε να συνέλθει εκ νέου στις 14 Μαΐου 2009 και να τον καθαιρέσει, μεταθέτοντάς τον στις τάξεις των μοναχών. Ο Παντελεήμων δεν αποδέχθηκε την απόφαση και προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Το ερώτημα που απασχολεί τώρα τους ιεράρχες είναι τι θα κάνει ο κληρικός, βγαίνοντας από τη φυλακή, δεδομένου ότι εκκρεμεί και η προσφυγή του στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Θεωρείται βέβαιο πάντως πως θα συνεχίσει να αμφισβητεί την απόφαση της καθαίρεσης, που ελήφθη χωρίς προηγουμένως να υπάρξει εκκλησιαστική δίκη. Αυτό, άλλωστε, έχει επισημάνει ευθέως προς την Εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το οποίο έχει κληθεί να αποφανθεί σε ανώτατο εκκλησιαστικό βαθμό.
Κανένας, λοιπόν, δεν γνωρίζει πώς θα βγει από τη φυλακή ο Παντελεήμων: Ως απλός μοναχός ή με όλα τα διακριτικά του ως μητροπολίτης πρώην Αττικής; Μάλιστα στο τελευταίο έγγραφό του προς την Ιερά Σύνοδο, στο οποίο ζητεί να πληροφορηθεί τις ενέργειές της προς το Πατριαρχείο για την υπόθεσή του, υπογράφει ως εν ενεργεία «μητροπολίτης Αττικής».
ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ...
ΠΡΕΖΑ TV
2-8-2009
εnet.gr
Πέμπτη, Ιουλίου 09, 2009
ΚΡΑΤΟΣ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ:ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΕΛΑ...ΚΑΘΩΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ SIEMENS
Την αποφυλάκιση της 25χρονης κόρης του κατηγορούμενου για την υπόθεση Siemens, Χρήστου Καράβελα, ο οποίος διέφυγε στο Εξωτερικό, διέταξε με βούλευμά του το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών.
Σύμφωνα με το βούλευμα (αριθμός 2162/09), στην κατηγορούμενη για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα και συνέργεια σε δωροδοκία, θα επιβληθούν περιοριστικοί όροι και συγκεκριμένα η υποχρεωτική εμφάνισή της σε αστυνομικό τμήμα, η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, καθώς και χρηματική εγγύηηση 30.000 ευρώ. Το Συμβούλιο σημειώνει ότι η κατηγορούμενη όχι μόνο δεν προέβη σε ενέργειες για να διευκολύνει τη φυγή της, αλλά αντίθετα επέστρεψε από το εξωτερικό, όπου βρισκόταν, για να απολογηθεί, ενώ δεν έχει εγκληματική ροπή.
ΑΡΧΙΚΑ,ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 1ΕΚ.ΕΥΡΩ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΞΕΠΛΗΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΤΛ...
ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ,ΤΗΣ ΒΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ 30.000EURO...
ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-7-2009
Σύμφωνα με το βούλευμα (αριθμός 2162/09), στην κατηγορούμενη για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα και συνέργεια σε δωροδοκία, θα επιβληθούν περιοριστικοί όροι και συγκεκριμένα η υποχρεωτική εμφάνισή της σε αστυνομικό τμήμα, η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, καθώς και χρηματική εγγύηηση 30.000 ευρώ. Το Συμβούλιο σημειώνει ότι η κατηγορούμενη όχι μόνο δεν προέβη σε ενέργειες για να διευκολύνει τη φυγή της, αλλά αντίθετα επέστρεψε από το εξωτερικό, όπου βρισκόταν, για να απολογηθεί, ενώ δεν έχει εγκληματική ροπή.
ΑΡΧΙΚΑ,ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 1ΕΚ.ΕΥΡΩ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΞΕΠΛΗΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΤΛ...
ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ,ΤΗΣ ΒΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ 30.000EURO...
ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-7-2009
Ετικέτες
ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ,
ΔΙΑΦΘΟΡΑ,
ΚΑΡΑΒΕΛΑΣ,
ΚΟΡΗ,
Νεα Δημοκρατια,
Πασοκ,
ΦΥΛΑΚΗ,
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ,
Siemens
Τετάρτη, Απριλίου 01, 2009
ΣΟΚ:ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 14 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ...ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...
ΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ...
ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ...
Η Χριστίνα Κυριμοπούλου είναι έγκλειστη εδώ και πέντε χρόνια στις φυλακές ανηλίκων στον Ελαιώνα, για αδικήματα που είχε διαπράξει 14 ετών. Έχει κάνει επανειλημμένα απόπειρες αυτοκτονίας ενώ της χορηγούνται φάρμακα χωρίς να βρίσκεται κάτω από την εποπτεία ψυχιάτρου. Παρακολουθήστε τι λέει στο tvxs.gr
η δικηγόρος της Χρύσα Πετσιμέρη.
Τώρα έχει ποινές 8 χρόνων και κανονικά
πρέπει σε λίγους μήνες να αποφυλακιστεί.
Όμως δεν έχει που να πάει, πάλι στο δρόμο θα καταλήξει με πρεζόνια, αν δεν βρεθεί ένα κατάλληλο περιβάλλον να τη στηρίξει , να της βρει μια δουλεία. Να την μορφώσει,. είναι αγράμματη.
Έχει σοβαρά προβλήματα,εχει κανει αποπειρες αυτοκτονιας
είναι μόνη χωρίς χρήματα, ρούχα ...τίποτα.
Η επιμελήτρια ανηλίκων που την παρακολουθεί είναι πολύ καλή , αλλά τι να κάνει μόνη της, όταν η φυλακή έπρεπε να τη στείλει για αρχή σε κλινική ψυχικής υγείας διότι. κάνει συνέχεια απόπειρες αυτοκτονίας..
Αν συνεχίσει έτσι , το μόνο που της απομένει είναι ο θάνατος…
Το υπουργείο δικαιοσύνης καλύτερα να ασχοληθεί με τις ανθρώπινες στοιβαγμένες ψυχές...κι όχι με τις βιτρίνες του Κολωνακίου...
ΕΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙΣ 14ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΟΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
1-4-2009
πηγες:tvxs.gr,athens indymedia
ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ...
Η Χριστίνα Κυριμοπούλου είναι έγκλειστη εδώ και πέντε χρόνια στις φυλακές ανηλίκων στον Ελαιώνα, για αδικήματα που είχε διαπράξει 14 ετών. Έχει κάνει επανειλημμένα απόπειρες αυτοκτονίας ενώ της χορηγούνται φάρμακα χωρίς να βρίσκεται κάτω από την εποπτεία ψυχιάτρου. Παρακολουθήστε τι λέει στο tvxs.gr
η δικηγόρος της Χρύσα Πετσιμέρη.
Τώρα έχει ποινές 8 χρόνων και κανονικά
πρέπει σε λίγους μήνες να αποφυλακιστεί.
Όμως δεν έχει που να πάει, πάλι στο δρόμο θα καταλήξει με πρεζόνια, αν δεν βρεθεί ένα κατάλληλο περιβάλλον να τη στηρίξει , να της βρει μια δουλεία. Να την μορφώσει,. είναι αγράμματη.
Έχει σοβαρά προβλήματα,εχει κανει αποπειρες αυτοκτονιας
είναι μόνη χωρίς χρήματα, ρούχα ...τίποτα.
Η επιμελήτρια ανηλίκων που την παρακολουθεί είναι πολύ καλή , αλλά τι να κάνει μόνη της, όταν η φυλακή έπρεπε να τη στείλει για αρχή σε κλινική ψυχικής υγείας διότι. κάνει συνέχεια απόπειρες αυτοκτονίας..
Αν συνεχίσει έτσι , το μόνο που της απομένει είναι ο θάνατος…
Το υπουργείο δικαιοσύνης καλύτερα να ασχοληθεί με τις ανθρώπινες στοιβαγμένες ψυχές...κι όχι με τις βιτρίνες του Κολωνακίου...
ΕΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙΣ 14ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΟΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
1-4-2009
πηγες:tvxs.gr,athens indymedia
Σάββατο, Φεβρουαρίου 21, 2009
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΧΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!!!
Με απονομή βασιλικής χάριτος, αφέθηκε ελεύθερος ο ομογενής συγγραφέας Χάρης Νικολαΐδης που κρατείτο σε φυλακή της Ταϊλάνδης, ανακοίνωσε το Σάββατο ο δικηγόρος του, Μαρκ Ντιν, σύμφωνα με τον οποίο η επιτυχής έκβαση της υπόθεσης οφείλεται στη συνδρομή της αυστραλιανής κυβέρνησης.
«Είμαστε ευτυχείς που η υπόθεση του Χάρη επιλύθηκε τόσο γρήγορα», δήλωσε ο κ. Ντιν.
Ο ομογενής συγγραφέας που κατοικεί στην Αυστραλία, συνελήφθη τον Αύγουστο στην Ταϊλάνδη και καταδικάστηκε σε τρία χρόνια φυλάκιση για δυσφήμιση του πρίγκιπα διαδόχου της χώρας, μέσα από το βιβλίο του Verisimilitude («Αληθοφάνεια»).
Το βιβλίο εκδόθηκε το 2005 και είχε πουλήσει μόνο επτά αντίτυπα!!!
Η Ελληνικη Κυβερνηση απο την πλευρα της,οχι μονο δεν εκανε τιποτε,αλλα αδιαφορισε πληρως για το θεμα...αποδεικνυοντας για ακομη μια φορα την αισχρη εξωτερικη πολιτικη της Ντορας Μπακογιαννη.
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2009
«Είμαστε ευτυχείς που η υπόθεση του Χάρη επιλύθηκε τόσο γρήγορα», δήλωσε ο κ. Ντιν.
Ο ομογενής συγγραφέας που κατοικεί στην Αυστραλία, συνελήφθη τον Αύγουστο στην Ταϊλάνδη και καταδικάστηκε σε τρία χρόνια φυλάκιση για δυσφήμιση του πρίγκιπα διαδόχου της χώρας, μέσα από το βιβλίο του Verisimilitude («Αληθοφάνεια»).
Το βιβλίο εκδόθηκε το 2005 και είχε πουλήσει μόνο επτά αντίτυπα!!!
Η Ελληνικη Κυβερνηση απο την πλευρα της,οχι μονο δεν εκανε τιποτε,αλλα αδιαφορισε πληρως για το θεμα...αποδεικνυοντας για ακομη μια φορα την αισχρη εξωτερικη πολιτικη της Ντορας Μπακογιαννη.
ΠΡΕΖΑ TV
21-2-2009
Ετικέτες
λογοκρισια,
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ,
ΤΑΪΛΑΝΔΗ,
ΦΥΛΑΚΗ,
ΧΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)