Τρόφιμος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου «Δρομοκαϊτειο» τραυματίστηκε, όταν πήδηξε το μεσημέρι της Κυριακής από τον 4ο όροφο παραρτήματος του Ψυχιατρείου, στην οδό Αχιλλέως 71, στο Μεταξουργείο.
Ο ασθενής έπεσε στον ημιόροφο, όπου ανασύρθηκε από συνεργείο της Πυροσβεστικής και παρελήφθη από ασθενοφόρο για να μεταφερθεί σε νοσοκομείο...
ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ,
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ;;;
ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΝΩ ΣΚΗΝΙΚΟ
ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ,
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ,
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-5-2009
Ο ασθενής έπεσε στον ημιόροφο, όπου ανασύρθηκε από συνεργείο της Πυροσβεστικής και παρελήφθη από ασθενοφόρο για να μεταφερθεί σε νοσοκομείο...
ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ,
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΗΡΟΎΝΤΑΙ
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ;;;
ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΝΩ ΣΚΗΝΙΚΟ
ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ,
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ,
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-5-2009