Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2009

ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΑΦΓΑΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΟ Α.Τ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ...

Από τις 31 Αυγούστου κρατείται στο αστυνομικό τμήμα του Αγ. Παντελεήμονα Αφγανός που στις 27 Αυγούστου είχε μεταφερθεί επειγόντως από την πλατεία Αττικής στον «Ευαγγελισμό» με μαχαιριές στον θώρακα και κάτω από τον πνεύμονα. Τον τραυματία πήρε από το νοσοκομείο η αστυνομία, η οποία ουδέποτε τον ξαναπήγε αν και το εξιτήριο ανέφερε ότι έπρεπε να μεταφερθεί την επομένη 01/09 στο ορθοπεδικό ιατρείο και την 08/09 στο θωρακοχειρουργικό ιατρείο. Από τότε κρατείται με τα ματωμένα βρώμικα ρούχα της 27ης Αυγούστου και τις πληγές του να εκπνέουν έντονη δυσοσμία λόγω της έλλειψης φροντίδας μαζί με άλλα 15 άτομα. Στον ίδιο χώρο κρατείται και 16χρονος Αφγανός που μετά το συμβάν κατήγγειλε στην αστυνομία δύο άτομα ως υπόπτους δράστες του τραυματισμού. Η αστυνομία σχημάτισε άμεσα δικογραφία στις 27/08 χωρίς να έχει πάρει κατάθεση από τον τραυματία. Μόλις χθες έστειλε στο τμήμα Αλλοδαπών της Π. Ράλλη τον φάκελο του τραυματία, που δεν έχει νομιμοποιητικά έγγραφα. Επιπλέον, χθες το απόγευμα, μέλη της Επιτροπής κατοίκων απείλησαν έξω από το αστυνομικό τμήμα τις δικηγόρους από την Ομάδα για τα Δικαιώματα Προσφύγων και Μεταναστών που χειρίζονται την υπόθεση.

ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ;;
ΠΟΙΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΤΥΧΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ;;;
ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΣΗΨΑΙΜΙΑ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ;;
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ;;;
ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ POST,ΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΙ.

ΠΡΕΖΑ TV
9-9-2009

Σάββατο, Αυγούστου 01, 2009

ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΡΜΠΟΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ;;;;

Την αλληλεγγύη τους στον απεργό πείνας Θεόδωρο Ηλιόπουλο που συνεχίζει να κρατείται στις φυλακές εκφράζουν η «Ελευθεριακή Οροσειρά Αλληλεγγύης» και η Αναρχική Πρωτοβουλία από Αθήνα, Πάτρα, Αίγιο και Κόρινθο.

Οπως επισημαίνουν σε σχετικό κείμενό τους, έχουν μεν σοβαρές διαφωνίες με ορισμένες μορφές άστοχης αντίδρασης και σύγκρουσης που καταγράφηκαν τον Δεκέμβριο του 2008 μετά την εκτέλεση του Αλέξη Γρηγορόπουλου, ωστόσο αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχει το ζήτημα της εκδίκησης και ομηρίας του Θ. Ηλιόπουλου από το κράτος, ο οποίος συνελήφθη κατά τη διάρκεια των γεγονότων χωρίς να έχει σχέση με τα αδικήματα που του καταλογίζει ο «νόμος και τάξη» της σύγχρονης ολιγαρχίας και βρίσκεται στις φυλακές από τις 22/12/08.

Ο Θ. Ηλιόπουλος έχει αρχίσει απεργία πείνας από τις 6 Ιουλίου,ΕΝΩ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ,ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ...ΕΙΝΑΙ 2 ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΡΜΠΟΝ ΑΠΟ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΤΑΧΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ...ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕΕ...


ΠΡΕΖΑ TV
1-8-2009

Δευτέρα, Ιουλίου 27, 2009

ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ,ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ..

Μία ακόμα καταγγελία Βρετανού μουσουλμάνου κρατούμενου ως υπόπτου τρομοκράτη για βασανιστήρια σε βάρος του υπό την ανοχή ή την εντολή των βρετανικών αρχών, αποκαλύπτει ο Γκάρντιαν.

Ο Αλάμ Γκαφούρ, που συνελήφθη λίγο μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα στο Λονδίνο τον Ιούλιο του 2005 ενώ βρισκόταν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, παρέδωσε στην εφημερίδα έγγραφα που όπως δηλώνει αποδεικνύουν τη βρετανική εμπλοκή στα βασανιστήρια που υπέστη στο Ντουμπάι.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα έγγραφα δείχνουν ότι οι προξενικές αρχές της Βρετανίας στο εμιράτο ζήτησαν άδεια να τον επισκεφθούν όχι από την τοπική αστυνομία αλλά από τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, που φαίνεται ότι είχαν την ευθύνη κράτησής του.
Το Φόρεϊν Όφις αρνείται οποιαδήποτε βρετανική ανάμιξη στις συνθήκες κράτησης του Αλάμ Γκαφούρ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΠ,ΗΤΑΝ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ CIA,ΚΑΤΩ ΥΠΟ ΑΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ...
ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΠΡΕΖΑ TV
27-7-2009


skai.gr

Τετάρτη, Ιουλίου 22, 2009

ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ;;;;

Εκκληση προς τον υπουργό Δικαιοσύνης Ν. Δένδια να ερευνήσει το σύννομο της παραμονής του Θ. Ηλιόπουλου, ενός νέου ανθρώπου, επί έναν ολόκληρο χρόνο στη φυλακή (ήδη κρατείται 7 μήνες), χωρίς να έχει δικαστεί και χωρίς να συντρέχουν οι όροι της προφυλάκισης, απευθύνει η Πρωτοβουλία για τα δικαιώματα των κρατουμένων.

Ο Θ. Ηλιόπουλος κρατείται από τις 22/12/2008 κατηγορούμενος για συμμετοχή στα γεγονότα του Δεκεμβρίου στην Αθήνα. Μετά την παράταση της κράτησής του για άλλους έξι μήνες ξεκίνησε την Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009 απεργία πείνας. Είναι ο μοναδικός από τους συλληφθέντες εκείνης της περιόδου που παραμένει κρατούμενος καθώς οι υπόλοιποι έχουν αποφυλακιστεί. Είναι χαρακτηριστικό ότι το βούλευμα, όπως αναφέρεται στην έκκληση της Πρωτοβουλίας, τον χαρακτηρίζει «εχθρό της Δημοκρατίας» και συνυπολογίζει ως επιβαρυντικό στοιχείο την επιμονή του να αρνείται ότι συμμετείχε στα επεισόδια, καθώς τη θεωρεί άρνηση μεταμέλειας! Η διαφορετική μεταχείρισή του αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του πνεύματος δικαιοσύνης και καταστρατηγεί επί της ουσίας το τεκμήριο αθωότητας, επισημαίνεται χαρακτηριστικά.

7 ΜΗΝΕΣ ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ,ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΛΟΙΠΟΝ;;;

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΡΜΠΟΝ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ-ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΑΒΑΛΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
22-7-2009

Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2009

ΠΡΩΗΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ GUANTANAMO ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ GEORGE BUSH JUNIOR ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ

Ο Σαμί αλ-Χάτζ, δημοσιογράφος και πρώην κρατούμενος στο Γκουαντάναμο, πρόκειται να κινηθεί νομικά, μαζί με άλλους κρατούμενους, κατά του πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Τζόρτζ Μπους, και διοικητών της φυλακής, με την κατηγορία της παράνομης κράτησης και της χρήσης βασανιστηρίων, των οποίων θύμα ήταν και ο ίδιος.
Για τον σκοπό αυτό, ο ρεπόρτερ του Αλ Τζαζίρα έγινε συνιδρυτής της οργάνωσης «Guantanamo Justice Centre», η οποία απευθύνεται σε πρώην κρατουμένους στην αμερικανική βάση και θα ξεκινήσει την δράση της στο τέλος του μήνα από την έδρα της στη Γενεύη της Ελβετίας.

Ο Σαμί αλ-Χάτζ συνελήφθη από τις αμερικανικές αρχές ενώ εργαζόταν για το κανάλι Αλ Τζαζίρα και στη συνέχεια φυλακίστηκε παράνομα για περισσότερα από έξι χρόνια, χωρί να του αποδοθεί κάποια κατηγορία. Απελευθερώθηκε τον Μάιο του 2008.
«Με ρωτούσαν για σχέσεις του al-Jazeera με την Αλ Κάϊντα και μου συνέστησαν να συνεργαστώ με τις ΗΠΑ και να γίνω πράκτορας», είπε ο Χατζ ο οποίος είναι ο μοναδικός δημοσιογράφος που πέρασε ως κρατούμενος από το Γκουαντανάμο.
«Πρέπει να στήσουμε πρώτα την οργάνωσή μας και μετά να προετοιμάσουμε την υπόθεση. Δεν επιθυμούμε να κάνουμε μεμονωμένες κινήσεις. Είμαστε στο στάδιο της συλλογής πληροφοριών από κάθε λογής ανθρώπους, διαδικασία ιδιαίτερα χρονοβόρα», δήλωσε ο Σουδανός ρεπόρτερ.

Η συγκεκριμένη νομική δράση θα βασιστεί στο μοντέλο μιας προηγούμενης δράσης ενάντια στον στρατηγό Αουγκούστο Πινοσέτ, ο οποίος συνελήφθη στην Βρετανία το 1998 μετά από μήνυση ενός Ισπανού κατήγορου για τους φόνους Ισπανών πολιτών στη Χιλή κατά την δικτατορία του.
«Τα βασανιστήρια συνεχίζονται στο Γκουαντάναμο. Ο Ομπάμα πρέπει να το κλείσει αμέσως», τόνισε ο Σαμί αλ-Χατζ, ο οποίος συνεχίζει να εργάζεται σήμερα στο δημοσιογραφικό τμήμα πολιτικών ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Αλ Τζαζίρα.
Στο βίντεο ο Σαμί αλ-Χατζ περιγράφει την κράτηση του στο κολαστήριο του Γκουαντάναμο.


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο BUSH...

ΠΡΕΖΑ TV
20-7-2009


tvxs.gr

ΠΡΩΗΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ GUANTANAMO ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ GEORGE BUSH JUNIOR ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ

Ο Σαμί αλ-Χάτζ, δημοσιογράφος και πρώην κρατούμενος στο Γκουαντάναμο, πρόκειται να κινηθεί νομικά, μαζί με άλλους κρατούμενους, κατά του πρώην προέδρου των ΗΠΑ, Τζόρτζ Μπους, και διοικητών της φυλακής, με την κατηγορία της παράνομης κράτησης και της χρήσης βασανιστηρίων, των οποίων θύμα ήταν και ο ίδιος.
Για τον σκοπό αυτό, ο ρεπόρτερ του Αλ Τζαζίρα έγινε συνιδρυτής της οργάνωσης «Guantanamo Justice Centre», η οποία απευθύνεται σε πρώην κρατουμένους στην αμερικανική βάση και θα ξεκινήσει την δράση της στο τέλος του μήνα από την έδρα της στη Γενεύη της Ελβετίας.

Ο Σαμί αλ-Χάτζ συνελήφθη από τις αμερικανικές αρχές ενώ εργαζόταν για το κανάλι Αλ Τζαζίρα και στη συνέχεια φυλακίστηκε παράνομα για περισσότερα από έξι χρόνια, χωρί να του αποδοθεί κάποια κατηγορία. Απελευθερώθηκε τον Μάιο του 2008.
«Με ρωτούσαν για σχέσεις του al-Jazeera με την Αλ Κάϊντα και μου συνέστησαν να συνεργαστώ με τις ΗΠΑ και να γίνω πράκτορας», είπε ο Χατζ ο οποίος είναι ο μοναδικός δημοσιογράφος που πέρασε ως κρατούμενος από το Γκουαντανάμο.
«Πρέπει να στήσουμε πρώτα την οργάνωσή μας και μετά να προετοιμάσουμε την υπόθεση. Δεν επιθυμούμε να κάνουμε μεμονωμένες κινήσεις. Είμαστε στο στάδιο της συλλογής πληροφοριών από κάθε λογής ανθρώπους, διαδικασία ιδιαίτερα χρονοβόρα», δήλωσε ο Σουδανός ρεπόρτερ.

Η συγκεκριμένη νομική δράση θα βασιστεί στο μοντέλο μιας προηγούμενης δράσης ενάντια στον στρατηγό Αουγκούστο Πινοσέτ, ο οποίος συνελήφθη στην Βρετανία το 1998 μετά από μήνυση ενός Ισπανού κατήγορου για τους φόνους Ισπανών πολιτών στη Χιλή κατά την δικτατορία του.
«Τα βασανιστήρια συνεχίζονται στο Γκουαντάναμο. Ο Ομπάμα πρέπει να το κλείσει αμέσως», τόνισε ο Σαμί αλ-Χατζ, ο οποίος συνεχίζει να εργάζεται σήμερα στο δημοσιογραφικό τμήμα πολιτικών ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Αλ Τζαζίρα.
Στο βίντεο ο Σαμί αλ-Χατζ περιγράφει την κράτηση του στο κολαστήριο του Γκουαντάναμο.


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο BUSH...

ΠΡΕΖΑ TV
20-7-2009


tvxs.gr

Δευτέρα, Ιουλίου 13, 2009

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΟ ΠΕΙΝΑΣ ΘΟΔΩΡΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑ...

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΕΠΡΑΞΕ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΩΝ...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΙΔΕΣ;;;

Την άμεση και χωρίς όρους απελευθέρωση του Θοδωρή Ηλιόπουλου απαιτεί η Αντιεξουσιαστική Κίνηση Αθήνας, και ζητώντας την κοινωνική αλληλεγγύη, μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Ο Θοδωρής Ηλιόπουλος είναι ένας από τους χιλιάδες νέους που συμμετείχαν στις διαδηλώσεις του Δεκέμβρη. Η δικαστική εξουσία δημιούργησε τον τύπο του "εσωτερικού εχθρού", για να καταστείλει την εξέγερση: μανία καταστροφής και ολέθρου, τάσεις ανθρωποκτονιών, τυφλό μίσος κ.ά. Προς αυτή την κατεύθυνση βρέθηκαν κατηγορούμενοι, μαθητές με τρομονόμους (Λάρισα), φοιτητές, εργαζόμενοι και μετανάστες (Αθήνα).

Η προσπάθεια αυτή κατέρρευσε. Ολοι αποφυλακίστηκαν (οι βαριές κατηγορίες ωστόσο παραμένουν) εκτός του Θοδωρή. Γιατί;;;; είναι ύποπτος φυγής; Είναι ύποπτος για τέλεση νέων πράξεων;

Η καφκική ατμόσφαιρα που βιώνει, η επιλογή της απεργίας πείνας, είναι η έξοδος προς την ελευθερία ή προς τον θάνατο. Δεν έχει νόημα να απευθυνθούμε στην κυβέρνηση, που από καιρό έχει το κεφάλι της στην άμμο, ενώ στον αέρα πηγαινοέρχονται χρυσόβουλα, μαύρα χρήματα, βατοπέδια, ζίμενς, περίεργες σχέσεις διαφθοράς, παρακρατικές συναλλαγές και άλλα ωραία από το χώρο της βαρβαρότητας. Απευθυνόμαστε στην κοινωνία και ζητάμε την αλληλεγγύη της».

ΠΡΕΖΑ TV
13-7-2009

Παρασκευή, Ιουλίου 10, 2009

Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ,Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ,ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ...--ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ--

Ο Θοδωρης Ηλιοπουλος, προφυλακισμενος στις Δικαστικες Φυλακες Κορυδαλλου απο τις 22 του Δεκεμβρη,
επειτα απο την απορριψη καθε νομικης διαδικασιας για τη αρση της προφυλακισης του και την αποφαση του Συμβουλιου Πλημμελειοδικων για συνεχιση της κρατησης του ακομη 6 μηνες στην φυλακη,ξεκινα απεργια πεινας απο αυριο, Παρασκευη 10 Ιουλιου.

Ακολουθει επιστολη του απο την Α' πτερυγα Δικαστικων Φυλακων Κορυδαλλου.

Σημερα,9 Ιουλίου 2009

Στις 8 Ιουλίου ,μετά από6 1/2 μήνες φυλακή ,όπου βρέθηκα για τα γεγονότα του Δεκέμβρη, κατηγορούμενος για πράγματα που δεν έκανα, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών
αποφάσισε την συνέχιση της κράτησης μου .
Είναι το μόνο βούλευμα που αποφάσισε εξακολούθηση της κράτησης για μια τέτοια υπόθεση, όταν όλοι οι υπόλοιποι προφυλακισμένοι από τα γεγονότα του Δεκέμβρη,
με ίδιες ή και άλλες κατηγορίες ,έχουν όλοι αποφυλακιστεί.

Η απόφαση αυτή που αποκαλύπτει προσωπική εμπάθεια και μένος εναντίον μου , που δεν μπορούν να αιτιολογηθούν, ούτε και να εξηγηθούν είναι μια απόφαση μεροληπτική,άδικη και παράνομη έτσι κι αλλιώς, όπως κάθε προφυλάκιση .

Απέναντι στο μίσος αυτό που εκφράζεται σε βάρος μου, απέναντι στην άδικη «ποινή» που εκτίω έτσι κι αλλιώς ως προφυλακισμένος,απέναντι στην επίμονη άρνηση των δικαστών
και των εισαγγελέων να δουν τα πραγματικά στοιχεία και την αλήθεια της υπόθεσης , απέναντι στην προφανή και πρωτοφανή διάκριση που γίνεται σε βάρος μου,δεν έχω άλλο μέσο να παλέψω παρά μόνον το ίδιο μου το σώμα.

Κατεβαίνω σε απεργία πείνας.Είναι το μόνο μέσο που μου έμεινε σαν κρατούμενος για να φωνάξω την αλήθεια
και να καταγγείλω την τεράστια αδικία.

Να καταγγείλω το μίσος και την εμπάθεια των μηχανισμών του «ποινικού νόμου». Να καταγγείλω την αυθαιρεσία και τη βίαμιας τυφλής«δικαιοσύνης»και των ακόμη περισσότερο«τυφλών»υπαλλήλων της.

Από την Παρασκευή 10 Ιουλίου σταματώ να παίρνω τροφή και καταθέτω δήλωση γνωστοποίησης απεργίας πείνας στην διεύθυνση της φυλακής.

Αυτοί που έζησαν τα γεγονότα του Δεκέμβρη,αυτοίπου γνώρισαν τη βίατων μηχανισμών , αυτοί που έζησαν τη σκληρότητα του κελιού χωρίς ποινή ή και με ποινή αυτοί που ξέρουν ότι ο μόνος δρόμος για την ελευθερία είναι ηαντίσταση, αυτοί που αντιδρούν στην δικαστική αυθαιρεσίακαι τη φρίκη της ,
είναι αυτοί που με καταλαβαίνουν και θα σταθούν στο πλευρό μου.

Από τώρα τους ευχαριστώ.

Θοδωρης Ηλιοπουλος
Φυλακές Κορυδαλλού

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ,ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ,ΕΝΩ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ...ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΠΟΤΕ.

ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ,ΖΗΤΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
10-7-2009

Παρασκευή, Ιουνίου 19, 2009

ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ;;;;

Την Πεμπτη 28 Μαϊου 2009,εγινε αποπειρα αυτοκτονιας κρατουμενου στις φυλακες της Αλικαρνασσου.
Παρολα αυτα η ειδηση δεν βγηκε ποτε σε κανενα ΜΜΕ,δελτιο ειδησεων,εφημεριδα,ραδιοφωνο,site κτλ...
Ο λογος της αποπειρας αυτοκτονιας,ηταν το καθεστως για την χορηγηση αδειων,που επικρατει μεσα στα σωφρονιστικα καταστηματα.
Ο κρατουμενος αυτος,εφτιαξε ενα video και το εστειλε στην εκπομπη
Αλ Τσαντιρι News,που προβληθηκε την προηγουμενη Τριτη και στο οποιο περιγραφει τις αθλιες καταστασεις που επικρατουν μεσα στα σωφρονιστικα καταστηματα της χωρας και οχι μονο.


Νικο Δενδια,τι εχεις να πεις για ολα αυτα;;;
Ως ποτε,το κρατος θα συνεχιζει να οδηγει ανθρωπους στην αυτοκτονια;;;
Ποια η κατασταση η οποια επικρατει στα σωφρονιστικα καταστηματα της χωρας;;;
Υπηρξαν αλλαγες,μετα απο την απεργια πεινας διαρκειας που εγινε το Νοεμβριο του 2008;;;
Καταγγελιες αναφερουν πως η κατασταση οχι μονο παραμενει ιδια,αλλα εγινε χειροτερη,καθως ουτε αποφυλακισεις υπαρχουν,οπως ειχε υποσχεθει η κυβερνηση ωστε να υπαρξει αποσυμφορηση,ουτε οι συνηκες διαβιωσης και υγειηνης εχουν αλλαξει...


ΠΡΕΖΑ TV
19-6-2009

Πέμπτη, Ιουνίου 04, 2009

ΝΕA ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ...ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ...---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

Άλλος ένας νεκρός προστέθηκε στη μακρά λίστα των κρατουμένων. Ο Λούσι Ισμετ, 34 ετών, αλβανικής καταγωγής, ο οποίος κρατείτο από το 2001 στις ελληνικές φυλακές, βρέθηκε απαγχονισμένος στη τουαλέτα του κελιού του στις φυλακές του Μαλανδρίνου. Απελπισμένος, χωρίς κανένα επισκεπτήριο όλα αυτά τα χρόνια και χωρίς την πολυπόθητη άδεια που θα του επέτρεπε την επικοινωνία με τον έξω κόσμο, έχοντας προειδοποιήσει τους δικούς του ότι δεν άντεχε άλλο την απομόνωση της φυλακής, έδωσε τέλος στη ζωή του. Οι μεσαιωνικές συνθήκες κράτησης, αλλά και οι πειθαρχικές ποινές που αποκλείουν τους κρατούμενους από τις άδειες που δικαιούνται, και αποτελούν και το μόνο τρόπο σταδιακής επανένταξής τους στην κοινωνία, οδηγούν στην απελπισία
και μερικές φορές και στο θάνατο.



Το υπουργείο Δικαιοσύνης, μόλις πληροφορήθηκε ότι οι κρατούμενοι επρόκειτο να ξεκινήσουν κινητοποιήσεις στις φυλακές έσπευσε να αναρτήσει σε όλες τις φυλακές της χώρας την ακόλουθη ανακοίνωση – προειδοποίηση: «Με αφορμή πληροφορίες που περιήλθαν στην υπηρεσία μας από διευθυντές καταστημάτων κράτησης σχετικά με την επικείμενη απεργία πείνας από κρατούμενους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για δήθεν απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης, παρακαλώ προς αποφυγή κάθε περαιτέρω παραπληροφόρησης των κρατουμένων να τους ενημερώσετε άμεσα ότι το νομοσχέδιο αυτό δεν αποσύρθηκε από τη Βουλή, ούτε πρόκειται να αποσυρθεί, αλλά θα συζητηθεί μετά τις ευρωεκλογές, στα θερινά τμήματα διακοπών της Βουλής.

Οποιαδήποτε διαμαρτυρία των κρατουμένων με πρόσημα τη δήθεν απόσυρση του νομοσχεδίου θα αποβεί σε βάρος των καλών εννοούμενων συμφερόντων τους.

Ο Γενικός Γραμματέας Ανδρεουλάκος»

Θέλουμε να επισημάνουμε ότι δεν είχε τεθεί από κανένα, θέμα απόσυρσης του νομοσχεδίου, το οποίο βεβαίως, είναι πολύ πίσω από τις ανάγκες των κρατουμένων, αλλά και από τις δημόσιες δεσμεύσεις του υπουργείου Δικαιοσύνης. Τέθηκε όμως θέμα απόσυρσης του άρθρου που αφορούσε στην υφ’ όρον απόλυση στα 3/5 και για όσους έχουν καταδικαστεί για ναρκωτικά. Είναι σημαντική η δέσμευση του Υπουργείου ότι θα περάσει το νομοσχέδιο στο θερινό τμήμα της βουλής, αλλά σημαντικότερο είναι να δεσμευτεί και δημόσια στην κοινωνία, γιατί όλοι μας έχουμε χορτάσει από υποσχέσεις της κυβέρνησης, οι οποίες, όμως, δεν τηρούνται. Και είναι επίσης, σημαντικό, να μην υποχωρήσει στις συνεχείς πιέσεις σκοταδιστικών κύκλων εντός και εκτός Βουλής και να επαναφέρει το σχετικό άρθρο ικανοποιώντας το δίκαιο αίτημα των κρατουμένων.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ

ΠΡΕΖΑ TV
4-6-2009

Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009

ΝΕΚΡΟΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ...ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ,ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ;;;

Ένας Έλληνας κρατούμενος στη Δικαστική Φυλακή Σταυρακίου Ιωαννίνων βρέθηκε το πρωί της Τρίτης από συγκρατούμενούς του σε λιπόθυμη κατάσταση μέσα στο κελί του.
Αμέσως διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό του.
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία,
δεν προκύπτουν ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας.

Τα αίτια του θανάτου του θα εξακριβωθούν μετά τη νεκροψία, ενώ προανάκριση διενεργεί το αστυνομικό τμήμα Ιωαννίνων.

ΑΠΟ ΤΙ ΠΕΘΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ;;;;
ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ,ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ;;;
ΑΠΟ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ;;;
ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΠΕΘΑΝΕ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΕ ENAN ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
20-5-2009

Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΚ,ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ...ΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ...

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ EUROVISION,
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΠΑΡΑΖΕΙ...


Πέντε μήνες μετά τα σημαδιακά γεγονότα του Δεκέμβρη και τις μαζικές συλλήψεις και διώξεις, έξι παραμένουμε αιχμάλωτοι στα νύχια του κράτους.

Πρόσφατα μάλιστα, το επονομαζόμενο «κράτος δικαίου» και οι εντολοδόχοι του αποφάσισαν την παράταση της προφυλάκισής μου θεωρώντας ότι προέχει η εξουδετέρωση του ατόμου μου, της «εγκληματικής» μου δραστηριότητας και πάνω από όλα η προστασία της κοινωνίας χαρακτηρίζοντάς με ιδιαίτερα ριψοκίνδυνο και φανατισμένο. Κοινώς με χαρακτήρισαν εχθρό της κοινωνίας. Εχθροί της κοινωνίας είναι όμως όλοι αυτοί που με βάσει την στυγνή δολοφονία του συντρόφου Αλέξη Γρηγορόπουλου προσπάθησαν να καταστείλουν το κοινωνικό φαινόμενο της βίαιης εξέγερσης του Δεκεμβρίου που επακολούθησε. Με αλόγιστη χρήση δακρυγόνων σε βαθμό βασανιστικό, ξυλοδαρμούς διαδηλωτών, εύκολες προφυλακίσεις. Ούτως ή άλλως είναι γνωστό ανά τα χρόνια ότι οι μπάτσοι, ειδικά στις πορείες αναρχικών, εξαπολύουν χημικό πόλεμο με το παραμικρό έτσι ώστε να βασανίζουν τον κόσμο. Παρόλη την άγρια καταστολή, η διάχυτη εξεγερτική βία τις μέρες και τις νύχτες του Δεκέμβρη αλλά και όσα συνεχίζουν από τότε ως τώρα δείχνουν ότι η φωτιά που άναψε δεν λέει να σβήσει. Εξάλλου η δολοφονία του Αλέξη αποτέλεσε την αιτία αλλά ταυτόχρονα και την αφορμή για το ξέσπασμα της κοινωνικής οργής.

Ιδιαίτερο ρόλο όπως πάντα ανέλαβαν και τα παπαγαλάκια των Μ.Μ.Ε. τα καθίκια οι δημοσιογράφοι με το να φτάνουν την προπαγάνδα σε όρια ξεφτίλας μιλώντας μετά την κρατική δολοφονία του Αλέξη για τις εκτεταμένες καταστροφές σε όλη την Ελλάδα και ότι η αστυνομία δεν έκανε καμία σύλληψη. Επίσης δεν θεωρώ τυχαίο το γεγονός ότι όσοι προφυλακιστήκαμε για την εξέγερση έχουμε ίδιες κατηγορίες. Η γραμμή από το κράτος ήταν καρμπόν σχεδόν για όλους.

Μέσα στην φυλακή ο χρόνος είναι ο χειρότερος εχθρός. Κυρίως όταν είσαι υπόδικος επικρατεί μια μόνιμη αβεβαιότητα καθώς ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς πότε θα αποφυλακιστείς. Αυτή η κατάσταση σίγουρα δημιουργεί ψυχολογική φθορά. Όπως επίσης το να είσαι έγκλειστος μέσα σε ένα κελί 9 τετραγωνικών με τέσσερα άτομα 14 ώρες την ημέρα παρά την θέλησή σου όταν τα κελιά υποτίθεται ότι είναι μόνο για ένα άτομο. Πόσο μάλλον όταν οι σχέσεις συντροφικότητας ή ακόμα και απλά κατανόησης σπανίζουν, όπως και έξω από τα κάγκελα. Βέβαια υπάρχουν πάντα και αυτοί που επιλέγουν μια αξιοπρεπή και αγωνιστική στάση.

Ο εγκλεισμός από μόνος του είναι ένας ψυχολογικός πόλεμος καθημερινός που δέχεσαι από το σύστημα όταν είσαι φυλακή. Μέσα σε όλα αυτά έχεις και τους ανθρωποφύλακες να φέρονται συνήθως απαξιωτικά και ύπουλα στους αγωνιζόμενους κρατούμενους που συμμετέχουν σε αγώνες (απεργίες πείνας, αποχές συσσιτίου, το να διεκδικείς τα έντυπά σου από το καθεστώς λογοκρισίας).Χαρακτηριστικό είναι για παράδειγμα σε μια προηγούμενη αποχή συσσιτίου που είχε γίνει για την δολοφονία του Αλέξη όταν μπήκε ο αρχιφύλακας της πτέρυγας μαζί με άλλους ανθρωποφύλακες και απειλούσαν τους κρατούμενους που συμμετείχαν στην αποχή με πειθαρχικές μεταγωγές.

Γενικότερα επικρατεί ένα κλίμα τρομοκρατίας όταν δεν είσαι υποτακτικός μέσα στο σύστημα σωφρονισμού τους. Ούτως ή άλλως η φυλακή είναι σαν ένα μεγάλο χωνευτήρι ψυχών. Αν είσαι δειλός θα σε αλέσει και θα σε κάνει ακόμα πιο δειλό και υποτακτικό, ενώ αν είσαι σκληρός θα σε κάνει ακόμα πιο σκληρό και ψυχρό άτομο. Το κελί πνίγει τον φυλακισμένο. Έξω στην αυλή της φυλακής πλανιέται η ψευδαίσθηση της ελευθερίας...

Μέσα σε όλα αυτά όμως τίποτα δεν τελειώνει, ο αγώνας συνεχίζεται.

ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΙ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ


Α.Κυριακόπουλος
Α’ Πτέρυγα
Φυλακές Κορυδαλλού

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΠΡΕΖΑ TV
14-5-2009

Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

ΝΕΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ..ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ;;;

Έρευνα για να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες αστυνομικών στην απόπειρα αυτοκτονίας 34χρόνου τοξικομανή μέσα στα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Κιλκίς, παρήγγειλε η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κιλκίς Ειρήνη Χρυσογιάννη.

Ανέθεσε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης στο διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος αμέσως μετά την γνωστοποίηση του περιστατικού που παραλίγο να στοιχίσει μια ανθρώπινη ζωή.
Ο 34χρόνος βρέθηκε ένα βήμα πριν το θάνατο όταν χθες το μεσημέρι ξήλωσε ένα κορδόνι από το στρώμα του κελιού του, σχημάτισε έναν αυτοσχέδιο βρόχο και επιχείρησε να κρεμαστεί. Ευτυχώς έγινε αντιληπτός από συγκρατούμενους του που άρχισαν να φωνάζουν και ειδοποίησαν τους αστυνομικούς - φρουρούς.
Ο επίδοξος αυτόχειρας είχε συλληφθεί λίγη ώρα νωρίτερα έχοντας στην κατοχή του ναρκωτικά χάπια. Η εισαγγελέας άσκησε σε βάρος του ποινική δίωξη για "προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών ουσιών για ιδία χρήση" και διέταξε την κράτηση τους μέχρι να δικαστεί στο αυτόφωρο. Σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση ενώ πριν ένα μήνα είχε αποφυλακιστεί από τις αγροτικές φυλακές Κασσάνδρας.

Οπως διαβασαμε,αυτος ο ανθρωπος πριν απο ενα μηνα ειχε αποφυλακιστει απο αγροτικες φυλακες...
Ποιο ηταν λοιπον το μελλον του στην εξω κοινωνια,στιγματισμενος πλεον απο την παραμονη του στις φυλακες;;;
που θα εμενε,που θα εβρισκε δουλεια,ποιος θα του πληρωνε τα πρωτα του εξοδα,μιας και θα αρχιζε την ζωη του ξανα απο το μηδεν;;;
Τι γινεται με τα κεντρα επανενταξης κυριε Δενδια;;;
Υπαρχουν;;;Και εαν ναι...λειτουργουν;;;
Εαν δεν υπαρχουν...που δεν υπαρχουν...τοτε τι γινεται;;;
Πιστευετε οτι με τον δηθεν σωφρονισμο μεσα στις φυλακες,αυτοι οι ανθρωποι ειναι ετοιμοι να αντιμετοπισουν και τον εξω κοσμο;;;
Με ποιες προοπτικες και εφοδια;;;
Συνεπως το προβλημα εντοπιζεται για ακομη μια φορα στην πολιτεια και στην Κυβερνηση.

ΠΡΕΖΑ TV
27-4-2009

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ATHENS INDYMEDIA...

Οι θάνατοι στο ψυχιατρείο των φυλακών είναι σχεδόν καθημερινό γεγονός. Σπάνια, όμως, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Την περασμένη Παρασκευή 10-04-2009 ο 26χρονος Αλβανός Fatmir Ruci (είχε και άλλο όνομα ελληνικό: Ντίνος Τσέλα)"αυτοκτόνησε". Βρέθηκε κρεμασμένος από τα σίδερα του κρεβατιού του. Ο κρατούμενος που μας έδωσε την πληροφορία αδυνατεί να πιστέψει ότι κανείς μπορεί να αυτοκτονήσει με αυτόν τον τρόπο και μας δήλωσε κατηγορηματικά ότι ο ίδιος δεν προτίθεται να αυτοκτονήσει σε περίπτωση που μας ειδοποιήσουν ότι τον βρήκαν νεκρό. Η αφήγηση του είναι συγκλονιστική. Έκανε να μας πάρει κάποιες μέρες γιατί ήταν σε κρίση πανικού απ' το σοκ που υπέστη. έχει δει πολλούς ανθρώπους να πεθαίνουν εκεί μέσα και φορά η καρδιά του σφίγγεται κι ο ψυχικός του κόσμος καταρρέει...τρελαίνεται ακόμη περισσότερο! Να ποια είναι η "δημοκρατία" με τις φυλακές της...


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ...
ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ...


ATHENS INDYMEDIA

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2009

ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ATHENS INDYMEDIA...

Οι θάνατοι στο ψυχιατρείο των φυλακών είναι σχεδόν καθημερινό γεγονός. Σπάνια, όμως, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Την περασμένη Παρασκευή 10-04-2009 ο 26χρονος Αλβανός Fatmir Ruci (είχε και άλλο όνομα ελληνικό: Ντίνος Τσέλα)"αυτοκτόνησε". Βρέθηκε κρεμασμένος από τα σίδερα του κρεβατιού του. Ο κρατούμενος που μας έδωσε την πληροφορία αδυνατεί να πιστέψει ότι κανείς μπορεί να αυτοκτονήσει με αυτόν τον τρόπο και μας δήλωσε κατηγορηματικά ότι ο ίδιος δεν προτίθεται να αυτοκτονήσει σε περίπτωση που μας ειδοποιήσουν ότι τον βρήκαν νεκρό. Η αφήγηση του είναι συγκλονιστική. Έκανε να μας πάρει κάποιες μέρες γιατί ήταν σε κρίση πανικού απ' το σοκ που υπέστη. έχει δει πολλούς ανθρώπους να πεθαίνουν εκεί μέσα και φορά η καρδιά του σφίγγεται κι ο ψυχικός του κόσμος καταρρέει...τρελαίνεται ακόμη περισσότερο! Να ποια είναι η "δημοκρατία" με τις φυλακές της...


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ...
ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΨΥΧΩΝ...


ATHENS INDYMEDIA

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2009

Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009

ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΙΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ...ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΠΑΡΓΑΝΑ..

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ...

Ο Ιωάννης Κύρκος, 29 χρόνων, κρατούμενος στις φυλακές Αλικαρνασσού, μεταφέρθηκε στις 14-3-2009 σε κωματώδη κατάσταση στις φυλακές Κορυδαλλού και από εκεί στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας. Αιτία, η υπερβολική δόση ναρκωτικών, από χρήση μέσα στη φυλακή.
(ΠΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ;;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΞΥΛΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ;;;)

Εκτοτε ο νεαρός κρατούμενος νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο χωρίς να έχει συνέλθει ουσιαστικά. Δεν έχει καμία σχεδόν επαφή με το περιβάλλον. Ζει χάρη στις φροντίδες της μητέρας του που κάνει ό,τι μπορεί για να τον κρατήσει ζωντανό.

Χθες, η μητέρα του τηλεφώνησε στην Ελευθεροτυπια και είπε ότι οι γιατροί του νοσοκομείου την ειδοποίησαν πως ο γιος της παίρνει εξιτήριο και επιστρέφει στο νοσοκομείο των φυλακών, «Αγιος Παύλος». Κλαίγοντας ζήτησε να βοηθήσουμε το παιδί της. «Δεν μπορεί να τραφεί μόνο του. Εχει ακόμη λαστιχάκια. Αν γυρίσει στη φυλακή, ποιος θα το προσέχει. Θα πεθάνει σίγουρα εκεί μέσα. Είναι μόλις 29 χρονώ. Κάντε κάτι σας παρακαλώ...», ακούστηκε σπαρακτική η κραυγή της.

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος Δημ. Παρασκευόπουλος έκανε ήδη έγγραφο διάβημα προς τους αρμόδιους υπουργούς, Δικαιοσύνης Ν. Δένδια και Υγείας Δημ. Αβραμόπουλο. Επικαλείται το πιστοποιητικό νοσηλείας που εκδόθηκε από το νοσοκομείο στις 2 Απριλίου 2009 και όπου αναφέρεται ότι ο νεαρός κρατούμενος πάσχει από τοξική εγκεφαλοπάθεια, έχει αγρύπνια κώματος και η κατάστασή του παραμένει στάσιμη.

«Παρά την επιδεινούμενη κατάστασή του, η τραγική μητέρα του, η οποία είναι χήρα, με ενημέρωσε ότι ο γιατρός Θ.Π. τής είπε "προειδοποιητικά" ότι η κατάστασή του είναι στάσιμη και θα τον στείλουν στον Κορυδαλλό, στο νοσοκομείο "Α. Παύλος". Είναι γνωστό ότι το νοσοκομείο αυτό μόνο νοσοκομείο δεν είναι, αλλά διαμετακομιστικός σταθμός κρατουμένων ασθενών. Παρακαλώ για την παρέμβασή σας για να μην έχουμε τα τραγικά αποτελέσματα της νεκρής κρατούμενης του Ελαιώνα Θηβών», καταλήγει το κείμενο του διαβήματος, που κοινοποιήθηκε και στον εισαγγελέα φυλακών Κορυδαλλού.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...

ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ,ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΟΣΗ...ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ...ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΟΙΣΟΥΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΕΝ ΟΨΗ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ...
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
15-4-2009

Δευτέρα, Απριλίου 13, 2009

ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ...ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...

Ο 42χρόνος τρόφιμος των φυλακών , ενώ βρισκόταν στο προαύλιο και έπαιζε ποδόσφαιρο με συγκρατουμένους του, έπεσε λιπόθυμος στο έδαφος. Αν και προσπάθησαν οι τρόφιμοι να του προσφέρουν βοήθεια, δεν ανακτούσε τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε στο ιατρείο της φυλακής, όπου διαγνώστηκε η σοβαρότητα της κατάστασής του. Αμέσως ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και τον μετέφερε διασωληνωμένο στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, αλλά μισή ώρα αργότερα υπέκυψε.
Ο 42χρόνος, που είχε καταδικαστεί σε 9ετή κάθειρξη για υπόθεση ναρκωτικών, εξέπνευσε στο Νοσοκομείο. Κύκλοι των φυλακών αναφέρουν πως ο άτυχος κρατούμενος, αν και είχε καταδικαστεί για εμπλοκή του σε υπόθεση ναρκωτικών, δεν έκανε χρήση ουσιών.


ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ,ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ, ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ;;;
ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ...ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ;;;
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΟΛΥΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥΣ;;;

ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ,ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;

Διαβαστε εδω περισσοτερα...

ΠΡΕΖΑ TV
13-4-2009

Κυριακή, Απριλίου 12, 2009

ΝΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ...ΑΠΟ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ...

Ένας 42χρονος άνδρας, ο οποίος ήταν έγκλειστος στις φυλακές Αγίου Στεφάνου Πατρών, έχασε την ζωή του το απόγευμα της Πέμπτης.

Πρόκειται για κρατούμενο, ο οποίος είχε καταδικαστεί σε 9 χρόνια κάθειρξη για εμπορία ναρκωτικών ουσιών και ήδη βρισκόταν στην φυλακή για έναν περίπου χρόνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος άνδρας βρισκόταν στον προαύλιο χώρο των φυλακών, όπου έπαιζε ποδόσφαιρο με άλλους συγκρατουμένους του. Ξαφνικά, ο 42χρονος, έχασε τις αισθήσεις του και έπεσε κάτω, για να μεταφερθεί αρχικά στο Ιατρείο των φυλακών. Στις Κλειστές Φυλακές του Αγίου Στεφάνου, έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον κρατούμενο σε κρίσιμη κατάσταση προκειμένου να τον διακομίσει στο Περιφερειακό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, όπου όμως οι γιατροί δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι για να τον κρατήσουν στην ζωή.

Τα αίτια που προκάλεσαν τον θάνατο του 42χρονου κρατούμενου ήταν παθολογικά, καθώς επίσημα οι αρχές μιλούν για καρδιακό πρόβλημα, διαλύοντας έτσι τις φήμες που ακούστηκαν αρχικά για χρήση ναρκωτικών ουσιών σε συνδυασμό με βαρβιτουρικά.

Ο ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΑΡΑΓΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ,
Ή ΠΕΘΑΝΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ
ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ;;;


ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;

---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

ΠΡΕΖΑ TV
12-4-2009


πηγη:patranews.gr

Κυριακή, Μαρτίου 29, 2009

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ,ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ...ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ!

Δικαστικη απόφαση-βόμβα για το ελληνικό σωφρονιστικό σύστημα.Για πρώτη φορά στα ελληνικά δικαστικά χρονικά,ένα δικαστήριο κρίνει ότι για τον θάνατο κρατουμένου μέσα στο κελί του από ναρκωτικά ευθύνεται το ίδιο το σωφρονιστικό σύστημα που τα άφησε να περάσουν τα κάγκελα της φυλακής,υποχρεώνοντας το ελληνικό Δημόσιο να αποζημιώσει την οικογένειά του για την απώλεια του ανθρώπου της!
Η απόφαση εκδόθηκε από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Ναυπλίου,το οποίο διατάσσει το ελληνικό Δημόσιο να πληρώσει αποζημίωση ύψους 300.000 ευρώ στους συγγενείς 33χρονου κρατουμένου,ο οποίος είχε βρεθεί νεκρός στο κελί του στις Δικαστικές Φυλακές Ναυπλίου,τον Φεβρουάριο του 2003.Ο θάνατός του προήλθε από χρήση ναρκωτικών και το δικαστήριο έκρινε ότι ευθύνεται για αυτό η πλημμελής
άσκηση των καθηκόντων των σωφρονιστικών

υπαλλήλων,οι οποίοι επέτρεψαν
με τη στάση τους την είσοδο των ναρκωτικών.
Η αμέλειά τους, σύμφωνα με το δικαστήριο,επαρκεί για να στοιχειοθετήσει το αδίκημα της «παράνομης συμπεριφοράς κρατικών υπαλλήλων» και γι΄ αυτό το ελληνικό Δημόσιο οφείλει να αποζημιώσει τους οικείους του παθόντος.Και η εξέλιξη αυτή δεν αφορά μία οικογένεια,αφού ανοίγει τον δρόμο και για άλλες προσφυγές κατά του ελληνικού σωφρονιστικού συστήματος ενώπιον της Δικαιοσύνης.


ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΡΩΤΑΜΕ...ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ,ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ;;;
ΟΙ ΔΙΕΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ,
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ;;;

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥΣ;;;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2009


βημα

Δευτέρα, Μαρτίου 09, 2009

ΓΙΑ 13 ΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΟΥ...

Για δέκατη τρίτη ημέρα συνεχίζει σήμερα την απεργία πείνας ο Νίκος Τσουβαλάκης, που κρατείται στις φυλακές Κορυδαλλού.

Θεωρεί την προφυλάκισή του άδικη και ζητά «την άμεση αποφυλάκισή του, ώστε να μπορέσει να προστατεύσει την υγεία του επαρκώς ή την παραπομπή του, το συντομότερο, στους φυσικούς του δικαστές, ώστε να αποδείξει τ' αυτονόητα που υπερασπίζεται και φωνάζει από την πρώτη μέρα της κράτησής του».

Οπως επισημαίνει ο αδελφός του, Θεόδωρος Τσουβαλάκης, η ζωή του Νίκου κινδυνεύει άμεσα με τα προβλήματα υγείας που έχει. Πάσχει από οικογενή δυσλιπιδαιμία, αρτηριακή υπέρταση και άσθμα. Εξηγεί ότι στις 29 Δεκεμβρίου 2008 ο 6ος τακτικός ανακριτής Αθηνών προφυλάκισε στις φυλακές Κορυδαλλού τον αδελφό του για πράξεις σε βαθμό κακουργήματος. «Για τις ίδιες πράξεις, προσθέτει, εμένα με άφησε ελεύθερο για λόγους υγείας με περιοριστικούς όρους. Τα αδικήματα που διαπράξαμε είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα (κλοπή δύο φορητών υπολογιστών από το κατάστημα «Πλαίσιο»)».

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΔΕΝ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΝ...;;;;


ΠΡΕΖΑ TV
9-3-2009