Για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας «ανοίγουν» αύριο τα φτερά τους τα υδροπλάνα ιδιωτικής εταιρείας που έχει έδρα το Βόλο. Οι πρώτες πτήσεις της Argo Airways πριν από δύο περίπου μήνες είχαν προορισμό τη Σκιάθο και τα αρχικά μηνύματα ήταν ιδιαίτερα θετικά. «Το υδροπλάνο είναι μια λύση που υπόσχεται γρήγορη μετάβαση των επιβατών στον προορισμό τους, ασφάλεια, καθώς υπάρχει η δυνατότητα της προσθαλάσσωσης και συνέπεια, καθώς μπορεί να ταξιδέψει ακόμη και με δύσκολες καιρικές συνθήκες» λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο εκπρόσωπος της εταιρείας Κωνσταντίνος Παναγιώτου.
Πριν από τρεις μέρες ξεκίνησαν τα δρομολόγια από το Βόλο και τη Σκιάθο προς τη Θεσσαλονίκη, γεγονός που έτυχε ιδιαίτερα θετικής υποδοχής. Το εισιτήριο για τις διαδρομές Βόλος - Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη - Βόλος, Σκιάθος - Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Σκιάθος κοστίζει περίπου 100 ευρώ ενώ η διάρκεια της πτήσης δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά.
«Εφόσον κατασκευαστεί υδατοδρόμιο στη Θεσσαλονίκη, θα είναι εφικτή η χρήση του από τα υδροπλάνα ώστε οι επιβάτες να φτάνουν κατ ευθείαν στο κέντρο της πόλης και να μειωθεί σημαντικά το κόστος του εισιτηρίου καθώς δεν θα υπάρχουν πλέον οι φόροι αεροδρομίων» σημειώνει ο κ. Παναγιώτου. Η εταιρεία εκτιμά ότι η κίνηση θα αυξηθεί τους μήνες του καλοκαιριού προς τις Σποράδες ενώ στα αμέσως επόμενα σχέδιά της περιλαμβάνεται η επέκταση των πτήσεων προς τα Βαλκάνια μέσω Θεσσαλονίκης αλλά και προς τη Σαμοθράκη,
τη Χαλκιδική και τη Θάσο.
Την ικανοποίησή του για την έναρξη των πτήσεων υδροπλάνων που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το Βόλο εξέφρασε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης και τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να διεκδικεί ώστε να πάψει να αποτελεί άγονη γραμμή για την ελληνική πολιτεία.
ΠΡΕΖΑ TV
18-1-2010
Πριν από τρεις μέρες ξεκίνησαν τα δρομολόγια από το Βόλο και τη Σκιάθο προς τη Θεσσαλονίκη, γεγονός που έτυχε ιδιαίτερα θετικής υποδοχής. Το εισιτήριο για τις διαδρομές Βόλος - Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη - Βόλος, Σκιάθος - Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Σκιάθος κοστίζει περίπου 100 ευρώ ενώ η διάρκεια της πτήσης δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά.
«Εφόσον κατασκευαστεί υδατοδρόμιο στη Θεσσαλονίκη, θα είναι εφικτή η χρήση του από τα υδροπλάνα ώστε οι επιβάτες να φτάνουν κατ ευθείαν στο κέντρο της πόλης και να μειωθεί σημαντικά το κόστος του εισιτηρίου καθώς δεν θα υπάρχουν πλέον οι φόροι αεροδρομίων» σημειώνει ο κ. Παναγιώτου. Η εταιρεία εκτιμά ότι η κίνηση θα αυξηθεί τους μήνες του καλοκαιριού προς τις Σποράδες ενώ στα αμέσως επόμενα σχέδιά της περιλαμβάνεται η επέκταση των πτήσεων προς τα Βαλκάνια μέσω Θεσσαλονίκης αλλά και προς τη Σαμοθράκη,
τη Χαλκιδική και τη Θάσο.
Την ικανοποίησή του για την έναρξη των πτήσεων υδροπλάνων που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το Βόλο εξέφρασε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης και τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να διεκδικεί ώστε να πάψει να αποτελεί άγονη γραμμή για την ελληνική πολιτεία.
ΠΡΕΖΑ TV
18-1-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου