Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΗΣ ΥΠΕΘΡΙΑΣ OUTDOOR ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ...

Οξύνεται η αντιπαράθεση μεταξύ των οργανώσεων που ασχολούνται με την οδική ασφάλεια και των εταιρειών που τοποθετούν διαφημιστικές πινακίδες, με αιχμή διαφημιστικό μήνυμα που ανήρτησε σε πολλά κεντρικά σημεία της Αθήνας η Πανελλαδική Ενωση Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Υπαίθριας Διαφήμισης Ερμής. Το μήνυμα, που φλερτάρει με τα όρια της γκρίζας διαφήμισης, αναφέρει με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο ότι η «προσπάθεια κατάργησης» της υπαίθριας διαφήμισης θα σημάνει την απώλεια 20.000 θέσεων εργασίας. «Βλέποντας ότι η Πολιτεία έχει πλέον τη βούληση να αντιμετωπίσει την παρανομία, συγκεκριμένες εταιρείες ξεσηκώνονται στο βωμό του κέρδους και κάνουν αυτή την ωμή και προκλητική διαφήμιση, προκαλώντας τις αποφάσεις του υπουργείου Δικαιοσύνης και του Αρείου Πάγου. Αυτήν τη φορά καταφέρονται ανοιχτά κατά των θεσμικών οργάνων. Επικαλούμενοι την οικονομική κρίση, ζητούν ουσιαστικά ανοχή στην παρανομία τους», σχολιάζει στην Καθημερινή ο κ. Μανώλης Σταυρουλάκης, πατέρας νέου που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο λόγω διαφημιστικής πινακίδας. Χθες, 55 οργανώσεις και φορείς συνυπέγραψαν ανακοίνωση, με την οποία καταδικάζουν τη διαφημιστική καμπάνια της «Ερμής», για την οποία απαντούν μεταξύ άλλων ότι «αντιπαραθέτουν προκλητικά στους δεκάδες νεκρούς, τους “20.000 ανέργους” που δήθεν θα προκύψουν από την απαγόρευση, θέλοντας να μας εξοικειώσουν με τον θάνατο σαν παράπλευρη συνέπεια της οικονομικής δραστηριότητας και των κερδών τους».

Οι υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες έχουν κριθεί παράνομες με σειρά αποφάσεων, ωστόσο η νομοθεσία δεν τηρείται, τις περισσότερες φορές με ευθύνη των δήμων. Σύμφωνα με τις οργανώσεις που ασχολούνται με το θέμα, την τελευταία τριετία 15 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί σε τροχαία λόγω παράνομα τοποθετημένης διαφημιστικής πινακίδας. «Πολύ ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της κοινωνίας έχει αρχίσει να ευαισθητοποιείται στο θέμα. Θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον υπουργό Δικαιοσύνης, που έχει δείξει την πρόθεσή του να επιβάλει τη νομιμότητα. Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε σε αυτές τις εταιρείες είναι ότι το “πάρτι” τελείωσε», προσθέτει ένας εκ των συντονιστών της προσπάθειας, ο κ. Γιώργος Κουβίδης.

ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ...
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΟΙ OUTDOORS ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΚΑΙ ΝΑΙ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ 20.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ...ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΩΝ OUTDOORS ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΡΜΗΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
24-2-2010

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αστείος ο αριθμός 20.000.. σιγά μην είναι 1.000.000..

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην κλάψω κιόλας επειδής θα εξαφανιστούν από τον ορίζοντά μου οι γιγαντοαφίσσες των σκυλάδικων, των εταιρειών τηλεφωνίας και των πολυεθνικών της καπνοβιομηχανίας/αυτοκινητοβιομηχανίας. Χέστηκα!

Ανώνυμος είπε...

σιγά μην είναι 20000...καμιά χιλιάδα θα ναι οι οποίοι σταντάρ θα είναι και ανασφάλιστοι..ως επί των πλείστων ξένοι...ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΓΑΝΤΙΕΣ ΕΙΤΕ ΜΙΚΡΕΣ...ΑΡΚΕΤΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ..

Ανώνυμος είπε...

Στο τέλος θα βγάλουν τέτοιες γελοίες αφίσες και οι έμποροι ναρκωτικών.