Τρίτη, Μαρτίου 30, 2010

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ Ο ΗΣΑΠ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ..

Μεχρι το καλοκαίρι θα συνεχιστεί η ταλαιπωρία των επιβατών των ΗΣΑΠ (Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι), καθώς τα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου έχουν καθυστερήσει σοβαρά με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις να γίνονται μετ΄ εμποδίων. Ο υφυπουργός Μεταφορών Ν. Σηφουνάκης ανέφερε χθες ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν εντός του καλοκαιριού, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να προσδιορίσει ακριβώς τον χρόνο πλήρους επαναλειτουργίας του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου από τον Πειραιά μέχρι την Κηφισιά. Μόλις προχθές ανακοινώθηκε από τη διοίκηση των ΗΣΑΠ ότι το τμήμα Καλλιθέα- Φάληρο, το οποίο παραμένει κλειστό από τις 12 Ιανουαρίου και επρόκειτο να ανοίξει τη Μεγάλη Πέμπτη 1η Απριλίου, τελικά θα λειτουργήσει μετά τις 30 Απριλίου! Ήδη, λόγω των έργων στον σταθμό του Μοσχάτου οι συρμοί του Ηλεκτρικού δεν διέρχονται από το τμήμα μεταξύ Καλλιθέας και Φαλήρου. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού σε αυτό το τμήμα γίνεται με τη γραμμή Χ13 της ΕΘΕΛ. Ενδεχόμενα τεχνικά προβλήματα δεν αποκλείεται να προκαλέσουν κλείσιμο σταθμών και μετά τον Απρίλιο.

Από χθες, λόγω των έργων ανακαίνισης των γραμμών ΗΣΑΠ, οι συρμοί του Ηλεκτρικού προς Πειραιά (κάθοδος) δεν κάνουν στάση στους σταθμούς Κάτω Πατήσια και Άγιος Νικόλαος, ενώ από τις 15 Μαρτίου δεν σταματούν στον σταθμό Νέα Ιωνία. Πάντως, από σήμερα θα λειτουργούν κανονικά οι αποβάθρες των ίδιων σταθμών με κατεύθυνση προς Κηφισιά (άνοδος).

Με τους σταθμούς να ανοιγοκλείνουν συνεχώς, οι επιβάτες ενημερώνονται την τελευταία στιγμή για τα τμήματα του δικτύου που λειτουργούν. Εκτός αυτού, οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια αποτελούν μόνιμη κατάσταση. Η διαδρομή από την Κηφισιά νέχρι τον Πειραιά που διαρκούσε περίπου 55΄, διαρκεί τουλάχιστον 1.10΄, ενώ στόχος είναι μετά την ολοκλήρωση των εργασιών να μην ξεπερνά τα 43΄ συνολικά. Σημειώνεται ότι ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα τους περίπου 520.000 επιβάτες του Ηλεκτρικού εξυπηρετούσαν 33 τρένα σε καθημερινή βάση, σήμερα στις γραμμές των ΗΣΑΠ κυκλοφορούν μόνο 14 τρένα!

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ,ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΗΣΑΠ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ,ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
30-3-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: