Πέμπτη, Μαΐου 27, 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΡΗΣ: " Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 300.000 - ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΗΝ ΠΑΕ"

Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαϊκή Κώστας Μακρής, άνοιξε τα χαρτιά του και μίλησε για όλα στο thebest.gr. Για τα χρέη του, που ο Αλέξης Κούγιας υποστηρίζει ότι ακόμα πληρώνει, για τα χρήματα που ο ίδιος θεωρεί ότι του έκλεβαν, για τον Δήμαρχο Πατρέων Ανδρέα Φούρα και για την Ερασιτεχνική. Πραγματικός χείμαρρος ο κ. Μακρής, μιλώντας για τα χρέη που ο νυν πρόεδρος της ομάδας Αλέξης Κούγιας υποστηρίζει ότι άφησε στην Πατρινή ΠΑΕ, ανέφερε: «Ο Κούγιας ήξερε τα πάντα, έχει υπογράψει χαρτί που λέει ότι αναλαμβάνει τα πάντα, ότι ήξερε, ότι δεν ήξερε, τα πάντα. Όταν πούλησα την μισή Παναχαϊκή στον κ. Κούγια, μου έκανε ασφαλιστικά μέτρα διότι η συμφωνία που είχαμε κάνει τότε ήταν ότι αναλαμβάνει ένα ποσό και ό,τι επιπλέον βρεθεί. Λέει, ότι τον κορόιδεψα επειδή βρέθηκαν χρέη… εφόσον όμως είχε αναλάβει ότι βρεθεί γιατί μου έκανε ασφαλιστικά μέτρα; Έστειλε εξώδικο στο Τάσο Χριστακόπουλο, τον οποίο έχει λογιστή μέχρι και σήμερα ώστε να του δώσει όλα τα χρέη της Παναχαϊκής και του τα έστειλε. Στη συνέχεια, ζήτησε να αγοράσει και την υπόλοιπη Παναχαϊκή, γιατί αυτός ήταν ο σκοπός του, την αγόρασε και υπέγραψε το χαρτί που λέει ότι έχει αναλάβει τα πάντα. Τώρα, τι βγαίνει και λέει κάθε φορά;» και συνέχισε για το θέμα αυτό: «Όταν πήρε τη μισή Παναχαϊκή ήταν να πληρώσει 500.000, τα λεφτά αυτά πήγαν ξανά στην ομάδα. Μου παρακράτησε γύρω στις 270.000 και έκανε τότε κάτι πληρωμές με τα λεφτά μου. Είναι όλα σε χαρτιά. Αυτή τη στιγμή έχω πάρει 200.000 και έχω πληρώσει σε δικηγόρους 55.000. Μου χρωστάει 300.000 τα οποία αν δεν τα πάρω, θα πάρω πίσω τις μετοχές, άρα ουσιαστικά είμαι ακόμα μέτοχος. Έχω, όλα τα χαρτιά και το δίκιο, ακόμα όμως δεν έχω μιλήσει γιατί θέλω αυτή η ομάδα που την αγαπώ μέσα από την καρδιά μου να προχωρήσει».

«ΜΕ ΛΗΣΤΕΥΑΝ…»
«Έβαλα 11.000.000 δυστυχώς σε αυτά τα λεφτά, έγιναν πολλά κλεψίματα. Με λήστευαν. Αυτή τη στιγμή, έχω πάει στις τράπεζες και ζητώ τις επιταγές, έχω βάλει δικηγόρους. Μάλιστα στην Τράπεζα Κύπρου έχουν ζητηθεί φωτοτυπίες για όλα, ποιος πήρε τα λεφτά και που πήγαν τα λεφτά».

ΒΟΛΕΣ ΚΑΤΑ ΓΕΡΟΛΥΜΟΥ
«Τον Γερόλυμο, τον έχω πάει στα δικαστήρια γιατί λέει ότι έβαζε λεφτά. Όταν εγώ έκανα τη συμφωνία με τον Κούγια, έλεγε ότι με δάνειζε. Δάνειζε εμένα τον Μακρή, ποιος; Ένας Γερόλυμος;»

ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝΔΡΕΑ ΦΟΥΡΑ
«Ο κ. Δήμαρχος αυτά που κάνει τώρα στον Κούγια, τα έκανε και σε εμένα, ήθελε να με διώξει από την Πάτρα. Γιατί ο κ. Φούρας, είχε σκοπό να φέρει τον Καϋμενάκη λόγω συγγένειας».

«ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗΣ Η ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ»
«Για εμένα εχθρός της Παναχαϊκής είναι αυτό το σύστημα που έχει η Ερασιτεχνική. Για εμένα, ήταν και θα είναι ο καρκίνος αυτής της ομάδας. Στην Ερασιτεχνική γιατί είναι εκεί, για να κάθονται; Ή για να βοηθάνε την ομάδα να πηγαίνει καλά;»

Κλείνοντας, ο Κώστας Μακρής, μίλησε για τους τότε συνεργάτες του: «Όλοι οι συναργάτες που είχα τότε, ήταν όλοι εκεί για ένα σκοπό… το φαγοπότι».

Γιάννης Κόντης-thebest.gr

ΠΡΕΖΑ TV
27-5-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

δικιο εχεις ρε ΜΑΚΡΗ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑ...Ι ΦΑΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΑΠΛΑ