Τρίτη, Ιουνίου 15, 2010

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ 286 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Σε απολύσεις συνολικά 286 συμβασιούχων υπαλλήλων της εταιρείας λειτουργίας του Μετρό (ΑΜΕΛ) ετοιμάζεται να προχωρήσει τον ερχόμενο Αύγουστο- οπότε και λήγουν οι συμβάσεις τους- η διοίκηση της εταιρείας.
Η ΑΜΕΛ ήταν από τις εταιρείες του υπουργείου Μεταφορών που φορτώθηκαν προεκλογικά με μεγάλο αριθμό υπαλλήλων, όπως άλλωστε έδειξε και η πολύμηνη έρευνα των ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης στο Μετρό.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, στο διάστημα Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου του 2009 η ΑΜΕΛ προσέλαβε 326 άτομα, διενήργησε δηλαδή το 50% των συνολικών προσλήψεων της περιόδου 31/03/2004-04/10/2009!
Μάλιστα, οι προσληφθέντες, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα, φαίνεται ότι ανήκαν στους «ημέτερους», καθώς παρουσίαζαν κοινά χαρακτηριστικά, όπως ίδιο τόπο καταγωγής, εργασιακή εμπειρία ως συμβασιούχοι του Δημοσίου και βιογραφικά που είχαν σταλεί από αριθμό φαξ του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ! Σε πολλές περιπτώσεις η πρόσληψή τους είχε προαποφασιστεί, καθώς τα βιογραφικά και οι συνεντεύξεις έπονταν της ημερομηνίας απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου για την πρόσληψη!

Σύμφωνα με το πόρισμα, μέσα στο καλοκαίρι και σε διάστημα 23 ημερών (12/08/2009-04/09/2009) προσελήφθησαν 210 άτομα, ήτοι το 13% του συνολικού προσωπικού της ΑΜΕΛ από ιδρύσεώς της! Και βέβαια οι στελεχώσεις αυτές έγιναν χωρίς να προηγηθεί οιασδήποτε μορφής ανακοίνωση και σε μια περίοδο που η φημολογία περί πρόωρων εκλογών είχε κορυφωθεί.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε συγκεκριμένα τμήματα του οργανισμού καταγράφηκε πολύ μεγάλη αύξηση υπαλλήλων σε ποσοστό που να αγγίζει το 100%, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούνταν και νέες θέσεις εργασίας. Ετσι, η ΑΜΕΛ εμφάνισε έλλειμμα για πρώτη φορά στην ιστορία της από το 2008 και μετά, ενώ η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 στο 74% το 2009. Κατά τη χρήση του 2008, η εταιρεία εμφάνισε συσσωρευμένες ζημίες ύψους 657,4 εκατ. ευρώ, ενώ το 2009 δεν κατέβαλε στη μητρική Αττικό Μετρό Α.Ε. κανένα ποσό για πληρωμή τόκων, ως όφειλε.

ΠΡΕΖΑ TV
15-6-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: