«Αν θες να ξεπουλήσεις μια καφετιέρα, δεν έχεις παρά να κάνεις κάτι πολύ απλό, να της βάλεις ένα αυτοκόλλητο με το λογότυπο της Apple» μας έλεγε στέλεχος εταιρείας τεχνολογίας, τονίζοντας με αυτό τον τρόπο τη δημοτικότητα που έχει αποκτήσει κυρίως τα τελευταία χρόνια η αμερικανική εταιρεία.
Η αλήθεια είναι πως η Apple πρέπει να είναι η μόνη εταιρεία του κλάδου της που στη συσκευασία των υπολογιστών της βάζει και ένα αυτοκόλλητο με το γνωστό δαγκωμένο μήλο, ίσως γιατί θέλει να μας βοηθήσει να πουλήσουμε την καφετιέρα μας. Πέρα από την πλάκα, τα τελευταία χρόνια οτιδήποτε ανακοινώνεται από την εταιρεία κάνει τους καταναλωτές να συρρέουν έξω από τα καταστήματα ηλεκτρονικών δημιουργώντας τεράστιες ουρές. Το είδαμε να συμβαίνει με κάποιους υπολογιστές της Apple, το φαινόμενο επαναλήφθηκε με τις προηγούμενες εκδόσεις του iPhone και το iPad, ε, το iPhone 4 δεν θα αποτελούσε εξαίρεση. Κρίση είπατε; Μάλλον όχι για την Apple... Μαζί με το iPhone 4, η εταιρεία διένειμε και την αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος, η οποία είναι διαθέσιμη και για τα προηγούμενα μοντέλα. Εδώ τα πράγματα δεν φαίνεται να πήγαν όπως ακριβώς τα σχεδίαζε η εταιρεία. Πολλοί κάτοχοι iPhone 3G και 3GS παραπονιούνται για προβλήματα στη λειτουργία του τηλεφώνου ή στην αυτονομία της μπαταρίας. Σε κάποιες περιπτώσεις η αναβάθμιση διέγραψε όλες τις πληροφορίες που είχε αποθηκεύσει ο χρήστης στο τηλέφωνο (όπως για παράδειγμα φωτογραφίες), ενώ η «επιστροφή» στην προηγούμενη έκδοση του λειτουργικού συστήματος είναι όπως φαίνεται αδύνατη. Πολλά σχόλια και... σχολιανά κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο από προβληματισμένους χρήστες -νομίζουμε πως το πιο εύστοχο ήταν αυτό που έλεγε πως «η Apple έγινε... Microsoft», αναφερόμενος στους ουκ ολίγους πονοκεφάλους που έχουν προκαλέσει αναβαθμίσεις προϊόντων της εταιρείας των Windows.
ΠΡΕΖΑ TV
26-6-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου